עלו בחיפוש: רשימת המועמדים (הסודית) לתפקיד הדובר הפנימי של גוגל נסגרה
ענקית מנועי החיפוש 'גוגל' ערכה לאחרונה מכרז פנימי בסניף הישראלי במטרה לאתר דובר שישתף פעולה במקביל לעבודה עם משרד היח"צ 'שטרן אריאלי' כך נודע לאייס.
החיפוש שנערך בסודיות רבה, נפסק לאחרונה לאחר שרשימת המועמדים הסופית לתפקיד גובשה ככל הנראה ואחד מאותם מועמדים צפוי להיבחר לתפקיד.
'שטרן אריאלי יחסי ציבור' נבחר לפני כ-3 שנים לטפל באחד התקציבים היוקרתיים והאסטרטגים בישראל, מה שמיקם אותו בשורה הראשונה בתור משרד יחסי ציבור מוביל בתחום ההיי-טק.
לפני 'שטרן אריאלי', טופל תקציב יחסי הציבור של גוגל על ידי זמיר דחב"ש מקבוצת 'יורו תל אביב'.
בנוסף, פורסם הבוקר כי גוגל תשקיע סכום של 7-8 מיליון שקל בפרסום בארץ. משרד הפרסום שנבחר לבצע את המשימה הוא: ליד (Lead), שנמצא בבעלות רמי יהודיחה, ראובן אדלר ואייל חומסקי.
מגוגל נמסר: "יובהר כי פעילות היח"צ של גוגל תמשיך להיות מטופלת ע"י משרד יחסי הציבור שטרן-אריאלי אשר מטפל בגוגל בהצלחה בשלוש השנים האחרונות מול מנהל יחסי הציבור האזורי של גוגל בלונדון. עם התרחבות הפעילות העסקית ופעילות המו"פ של גוגל ישראל, תיפתח משרה נוספת, פנים ארגונית, לתפקיד דובר חברה אשר יעבוד עם שטרן אריאלי. בדומה, אגב, הכניסה לאחרונה גוגל מנהל מקומי לתחום הרגולציה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה