פנג שווי עסקי: 'חוגלה קימברלי' הכריזה כי תבצע בקרוב שינוי ארגוני דרמטי

שני מרכזי רווח נפרדים וממוקדי לקוח יעמדו במרכז השינוי הארגוני שיתבצע בחברת 'חוגלה קימברלי' בארץ מתוך מטרה לחזק את מעמדה בשוק
 | 
telegram

חוגלה קימברלי הודיעה היום על תפיסה ארגונית ושיווקית חדשה אשר תתמוך באסטרטגיית צמיחה ארוכת טווח ותבסס את מעמדה בשוק מוצרי הצריכה שאינם מזון.

במסגרת התכנית החדשה מבצעת החברה בימים אלו שינוי ארגוני מקיף הכולל הקמת 2 חטיבות עסקיות מתמחות, הממוקדות ערוצי לקוחות: חטיבת רשתות שיווק וחטיבת לקוחות פרטיים (חנויות פרטיות).

מהחברה נמסר כי מדובר במודל חדשני, המאפשר מיקוד אופטימאלי והבנה מעמיקה של מאפייני הלקוחות והצרכים שלהם. זאת, בשונה מהמודל הרווח כיום בחברות מוצרי הצריכה, לפיו מתקיימת חלוקת חטיבות על פי משפחות מוצרים.

בראש כל חטיבה יעמוד מנכ"ל: טלי אורן, אשר שימשה עד היום כסמנכ"ל השיווק, תשמש מנכ"ל חטיבת רשתות השיווק, ויוסי לוי, אשר שימש כמנהל החטיבה המוסדית, יעמוד בראש חטיבת הלקוחות הפרטיים.

מערך השיווק יפוצל ל- 2 מוקדי פעילות נפרדים, על פי משפחות המוצרים, ובראש כל אחד מהם יעמוד סמנכ"ל שיווק:
Personal Care - הכולל חיתולים ומגבונים לתינוקות('האגיס', 'טיטולים'), מוצרי ספיגה למבוגרים ('שקמה') ומוצרי היגיינה נשיים ('קוטקס', 'לילי' ו'פויז')

Home care - הכולל מוצרי עזר לבית ('ניקול') ומוצרי נייר ביתיים ('לילי', 'קלינקס', 'מולט' ו'שמורת טבע')

עוד הודיעה היום החברה כי היא בוחנת כניסה לקטגוריות חדשות ואפשרות לרכישות סינרגטיות, אשר יעצימו את הנוכחות והפעילות של החברה בתחומים המשיקים לפעילות הליבה שלה. בנוסף, החברה בוחנת בימים אלו הקמת מרכז פיתוח וחדשנות בישראל, בשיתוף עם קימברלי קלארק. מדובר בצעד תקדימי של החברה העולמית, שלראשונה בוחנת הקמת מרכז חדשנות מחוץ לגבולות ארה"ב.

בנוסף, ישראל תוגדר מעתה כשוק הנסיוני של קימברלי קלארק- משמעות הדבר היא שכל מוצר חדש שבכוונת החברה העולמית להשיק, ישווק קודם כל בישראל.



תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות