חוצות: קמפיין בלעדי ל'כפר הירוק' בדיל-טוב, בהיקף של 175,000 שקלים

הקמפיין עולה בחברת שילוט החוצות למשך עשרה ימים בפריסה ארצית
 | 
telegram

חברת שילוט החוצות דיל-טוב בבעלותו של גל חצור העלתה בימים האחרונים קמפיין בלעדי של 'הכפר הירוק'.

לדברי אילן סעדון, סמנכ"ל השיווק של דיל-טוב: "ההיקף הכספי של המהלך נאמד בכ-175,000 שקלים, ובמסגרת העסקה תעלה החברה עבור הכפר הירוק עשרה שילטי ענק שיפוזרו בת"א, פ"ת, מחלף גהה כ"ס, כרמיאל ורמלה. בנוסף הפריסה מחולקת בלמעלה מ-46 רשויות שונות בארץ".

המיקומים המובילים בהם עלה הקמפיין הם על דרך מנחם בגין בת"א, דרך משה סנה לכיוון צומת הפיל, בקפלן מול הקריה, בדיזינגוף/ריינס דרך השלום ובנוסף עלה שלט ענק בגודל של 150 מ"ר בצומת ארלוזרוב.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות