ריבוק מציגה: כך מוכרים חולצות ממותגות ספורט במכונות אוטומטיות

פחיות שתייה או חטיפים קלים באינסטנט? רעיון מיושן. חברה אמריקנית פיתחה מכונות שמוכרות מוצרים כמו טי-שרטים בנמלי תעופה, ריבוק התלהבה ותייבא אותן לאירופה
אור זיו - Bizספורט |

מי שביקר באחרונה בארצות הברית אולי הבחין בנמל התעופה במכונות אוטומטיות גדולות, שבמקום למכור משקה קל, קפה או איזו שקית צ'יפס, פולטת עבור המחיר הנכון חולצות של ריבוק. את הפטנט החדש הזה פיתחה החברה האמריקנית זום סיסטמס, שכבר הציבה למעלה מ-1,000 מהמכונות, "זום-שופס" קוראים להם, המוכרים מוצרים של חברות כמו אפל ובסט ביי.

ריבוק, חברת ביגוד הספורט הנשלטת בידי אדידס, קפצה על הרעיון והחלה להציב את המכונות בנמלי תעופה ברחבי ארה"ב וגם ביפן, עם הצלחה לא מועטה. המכונות מציעות חולצות ספורט במחיר של 35 דולר, כולל חולצות עם סמלי קבוצות מליגת ה-NFL. ההצלחה הייתה כה גדולה, שבימים הקרובים יגיעו המכונות גם לנמלי תעופה באירופה.

מנכ"ל זום סיסטמס, גאוור סמית, מתייחס לבייבי שלו כחנות חד-מותגית שמנצלת מרחב מינימלי וחוסכת את השימוש בשכר לעובדים. למרות שהמחירים מעט גבוהים עבור מה שאמור להיות רכישה יצרית ברגע האחרון, סמית אומר שהמעבר הוא די חלק: "לא הייתה לנו בעיה עם הסכמה מצד הלקוחות, מכיוון שאנשים מתרגלים לכך מהר. זה דומה מאוד למה שקרה כשהכניסו את המכונות למשיכת כספים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה