קסטרו מסכמת רבעון פושר: גידול בהוצאות המכירה שחקו את הרווחיות התפעולית של הרשת
רשת חנויות הבגדים קסטרו פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. בשורה התחתונה מציגה רשת הבגדים שיפור ברווח הנקי לצד גידול במכירות, אולם הרווחיות התפעולית נפגעה בשל גידול בהוצאות המכירה.
רשת הביגוד קסטרו מפעילה 169 חנויות ועיקר פעילותה מרוכז בישראל. עם זאת, לחברה ישנם סניפים בגרמניה, שוויץ, רוסיה, קזחסטן ותאילנד.
את הרבעון השלישי חתמה הרשת עם הכנסות של 158.6 מיליון שקל, עלייה של 7% לעומת הרבעון המקביל. במהלך הרבעון נהנתה קסטרו מגידול בפעילות הקמעונאית בישראל ומחוץ לישראל בעקבות פתיחת חנויות וגידול במכירות חנויות זהות.
מנגד, הפעילות הסיטונאית של הרשת רשמה ירידה במכירות הרבעון השלישי. קסטרו מסבירה כי חלק מהגורמים לכך הם: 1. סגירת השוק ברומניה במהלך 2009 (והפסקת המשלוחים למדינה) 2. הפסקת המשלוחים לאוקראינה ולסנט פטרסבורג במהלך הרבעון הרביעי של 2009.
למרות הגידול בהכנסות, הרווח התפעולי נשחק ב-14% והסתכם ב-11.4 מיליון שקל. בשורה התחתונה קסטרו חתמה את הרבעון השלישי עם רווח של 4.7 מיליון שקל, לעומת 1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.
גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר היום: "החברה הגדילה את מחזור המכירות על אף התגברות התחרות וכניסת מתחרים בינלאומיים לישראל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה