אמריקה פותחת את הכיס: המכירות זינקו ב'שישי השחור', כ-5,000 לקוחות המתינו מחוץ ל-Macy's

ה-Black Friday הינו יום הקניות הגדול ביותר בארה"ב. השנה עלה היקף המכירות בכ-16% ביחס ל-2009. סכום הקניה עלה גם כן. הצרכן האמריקני מגלה סימני התאוששות
 | 
telegram

יום לאחר שארה"ב ציינה את חג ההודיה (Thanksgiving), הגיע יום הקניות הגדול ביותר בשנה יום שישי השחור (Black Friday). מסקירה ראשונית של תוצאות המכירה באותו היום, נראה כי הצרכן האמריקני חזר לפקוד את החנויות וכן הגדיל את סכום הקנייה, הן עבור עצמו והן עבור קרוביו.

יום שישי השחור הינו אחד הימים החשובים ביותר לקמעונאיות בארה"ב, אשר מהווה גם אינדיקטור לסנטימנט הצרכנים בארה"ב. במסגרתו, יוצאות כל הרשתות הגדולות במבצעים חסרי תקדים, על מנת למשוך את הציבור הרחב לסניפים וכמובן בכדי לתגבר את מחזור המכירות.

עדיין לא תמה לה סערת הקניות - זו צפוי להסתיים בסוף היום (א') עם סיומו של סוף השבוע בארה"ב. בינתיים, הסקרים מראים כי המכירות המקוונות קפצו בכ-16% - כך על פי נתוני חברת קורמטריקס מקבוצת IBM שבוחנת את התנועה ברשת.

בנוסף, שווי העסקה הממוצעת באתרים עלה ב-12% מרמה של 170 דולר בשנה שעברה לסכום של כ-190 דולר השנה. ענף התכשיטנות פוגש ביקושים גבוהים ביחס לענפים האחרים. מספר העסקאות המקוונות לקניית תכשיטים זינק ב-17.6%.

באופן כללי, מספר הלקוחות הכולל שפוקד את החנויות בסוף השבוע הנוכחי בארה"ב צפוי להגיע ל-138 מיליון, לעומת 134 מיליון בשנה שעברה. גם מחזור המכירות צפוי לגדול בכ-4%. מנכ"ל רשת מייסיס' (Macy's) דיווח כי כ-5,000 לקוחות המתינו בפתח הסניף בניו יורק טרם פתיחתו ביום שישי.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות