לוי יצחק מאחוריך: מחירון הרכב המודפס של יד2 הושק הבוקר במסיבת עיתונאים
מחירון הרכב המודפס של יד2 הושק היום (א') במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בגעש באוויר הפתוח, היכן שהיה מספיק מרחב בשביל להנחית מכונית ממסוק אקט שיווקי שנראה כי ארנה פרי מאמצת לאחרונה בחום רב.
במהלך מסיבת העיתונאים נחת במתחם הגולף של געש רכב אספנות מלא במחירוני הרכב החדשים. האם פרי ממחזרת את הרעיון? לפני כחודש וחצי ערכה פרי מסיבת עיתונאים לרגל השקת שכונה בנתניה, שם זכו נציגי התקשורת לסיור אווירי מודרך ב...מסוק.
במסיבת העיתונאים נאמר כי המחירון המודפס ישמש כמוצר משלים לתכנים שמספק האתר."מדי שנה מבוצעות בישראל כ-600 אלף העברות בעלות של רכבים ובאתר יד2 מתפרסמות בשנה מעל 500,000 מודעות למכירת רכב", אמר מנכ"ל הקבוצה יבין גיל מור. עוד נאמר באירוע ההשקה כי המחירון המקוון רושם מדי יום 35,000 כניסות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה