תקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר Great Shape יטופל על-ידי KDA
תקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר Great Shape יטופל החל מחודש דצמבר במשרד הפרסום KDA, בבעלות קרן קיי, אורן דיבון ודני אהרונסון. תקציב הפרסום של רשת Great Shape, המוערך בכ-650 אלף דולר בשנה, טופל בשנים האחרונות על ידי סטודיו למיתוג ועיצוב 'שלושת הדובים'. ירון סלע, מנכ"ל רשת מועדוני הכושר Great Shape: "אנו עומדים בפתחו של דור חדש של משרדי פרסום, הבחירה במשרד פרסום חדש, צעיר וחצוף המציע דרכים חדשות ומלהיבות אל ליבם של הצרכנים. מתאים לאופי של רשת מועדוני הכושר Great Shape המתאפיינת גם בגישה יצירתית, תעוזה ובעיקר חשיבה "מחוץ לקופסא". KDA הוקמו במהלך השנה האחרונה על-ידי קרן קיי, ששימשה כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס גלר-נסיס והחלה את דרכה כמנהלת קריאייטיב במקאן-אריקסון, אורן דיבון ששימש כמנהל אשכול לקוחות בפובליסיס גלר-נסיס ודני אהרונסון שבבעלותו אולפני ההקלטה "סאונד אפקט". מאז הקמתו הצליח KDA לקבל לידיו 2 תקציבים בנוסף לזה של Great Shape - תקציב הפרסום של מעצבת האופנה סיגל דקל 'אוקסו' - כלי בית. רשת מועדוני הכושר Great Shape הוקמה לפני 10 שנים ומונה כיום 9 סניפים (תל אביב, נאות אפקה, הרצלייה, כפר סבא, רעננה, גדרה, באר שבע, רחובות ואור עקיבא).