ייצוגיות בסך מיליארדי שקלים נגד סלקום; החברה: "כבו והדליקו את המכשיר"

הבוקר הוגשו תובענות ייצוגית נגד חברת סלקום בגין התקלה המערכתית שגרמה להשבתת הטלפונים הסלולאריים של כלל לקוחות החברה

יממה אחת בלבד לאחר התקלה החמורה בתולדות סלקום וכבר הבוקר הוגשו לבית המשפט מספר בקשות לתביעות ייצוגיות נגד החברה בסך כולל של למעלה ממיליארד שקלים.

הבוקר הוגשה לבית המשפט המחוזי, מחוז מרכז, תביעה ייצוגית נגד חברת סלקום בגין התקלה המערכתית שגרמה להשבתת הטלפונים הסלולאריים של כלל לקוחות החברה.

התובעים, ישי וטובה ברסלויער, המיוצגים ע"י משרדו של עו"ד יוסי פוקס, מעריכים את הנזק שנגרם להם ולשאר לקוחות החברה כתוצאה מהתקלה בסכום של 350 שקל לכל מנוי. התובעים דורשים מהחברה לשלם פיצוי בגובה 1.181 מיליארד שקלים בהתבסס על 3.376 מיליון מנויים.

אתמול, בשעה 10:00 בבוקר קרסה מערכת הטלפונים הניידים של חברת סלקום ומאות אלפי לקוחות החברה מצאו עצמם מנותקים במשך יום שלם, עד שעות הלילה המאוחרות. נציין כי החברה עדיין לא הבהירה מהי בדיוק הסיבה שהביאה לתקלה החמורה.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום קיים אתמול מסיבת עיתונאים דחופה בה תיאר את התקלה כ"קשה ביותר מאז הקמת החברה". שיפרא סרב להתייחס בדבריו לדרישת הפיצויים של הלקוחות ואף לא ענה לשאלה האם ידוע לו אם החברה מכוסה מתביעות במקרים שכאלה. לסיפור המלא: התקלה החמורה בתולדות סלקום הגיעה לסיומה

עו"ד פוקס טוען בכתב התביעה כי הנזק המשותף לכלל המנויים, אשר לא יכלו להשתמש במכשיר יום שלם, הינה עגמת נפש המוגדרת בחוק ובפסיקה, כ"נזק לא ממוני".

בתוך כך, לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגשה הבוקר בקשה לתביעה ייצוגית בסך של 60 מיליון שקל, זאת בשל גביית כסף על שירות שלא ניתן ושידור "עסקים כרגיל" למרות התקלה החריפה. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד טל לביא מת"א. התביעה דורשת לפצות כל לקוח בחברה ב-18 שקל. תביעה נוספת שהוגשה לבית המשפט המחזוקי במרכז באמצעות עו"ד שלמה הרדי דורשת 1.3 מיליארד שקל בשל "רשלנות" החברה.

בינתיים, חברת סלקום עדיין ממלאת את פיה מים, תוך שמתנצלת על עוגמת הנפש אך עם זאת לא מספקת הסבר או מידע רב אודות התקלה או פיצוי אפשרי ללקוחות שנפגעו. בהודעה שפרסמה החברה הבוקר נאמר כי "הרוב המוחלט של לקוחותינו מקיים תקשורת תקינה, יחד עם זאת, במידה ועדיין לא ניתן להוציא שיחות אנו מבקשים מלקוחותינו לכבות ולהדליק את מכשיר הסלקום, והיה והתופעה נמשכת מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה בכוכבית 123 או במספר 1-800-052-052".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות