'קידום' מקימה זירת תוכן בפייסבוק באמצעות 'בלינק': תקציב הפרסום יגדל ב-20%

חברת ההכנה לפסיכומטרי תשקיע במהלך האסטרטגי של בניית זירת הדיגיטל כ-1.5 מיליון שקלים. קמפיין הפרסום יעלה באמצעות יהושע TBWA
 | 
telegram

קבוצת קידום, תחת המותג "קידום לך תצטיין" יוצאת במהלך אסטרטגי חדש במסגרתו היא משיקה זירת דיגיטל חדשה, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. בעקבות השקת המהלך, יגדל תקציב הפרסום של קבוצת קידום ב-20% לשנת 2011.

במסגרת המהלך, מותג הפסיכומטרי 'קידום' בנה עולם תוכן חדש הכולל מספר מהלכי תוכן בולטים, ביניהם: אפליקציית נבחרת מדריכים - בה מדריכי קידום יוצגו בפייסבוק וכל מדריך יקבל גם wall משלו בו יוכלו תלמידים להמליץ עליו. Live TV בו מדריכי קידום יתארחו מדי יום בשעה 18:00 בשידור חי בפייסבוק ויעסקו בנושאים הרלוונטים לתלמידי הפסיכומטרי כמו: מבוא לבחינה, הרגלי למידה ועוד.

מיטל שירן הראל, סמנכ"לית השיווק ופיתוח עסקי של קבוצת קידום: "במסגרת המהלך בנינו עולם תוכן הסובב סביב בחינת הפסיכומטרי. פעילות התוכן שלנו באינטרנט מאפשרת לכל תלמיד לחוות את עולם הבחינה ולהיחשף לתכניה, ועל ידי כך, להגדיל את סיכוייו לעבור את תקופת ההכנה והבחינה בהצלחה מרבית".

קמפיין הפרסום יעלה באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ואת פעילות החברה בזירת הפייסבוק בנתה חברת בלינק.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות