יעל גולדמן - 'הפנים של סבוקלם' שנה רביעית ברציפות
גולדמן תקבל סכום של 40 אלף דולר עבור השתתפותה בקמפיין
כתבי אייס span > a > | 
חברת SeboCalm מפתחת ומשווקת טיפוח לעור רגיש, משיקה קמפיין חורף, למוצר הדגל SeboCalm Active. קמפיין הפרסום הופק על ידי משרד הפרסום 'חברון זלצמן שביט' ויכלול לראשונה חשיפה בבתי הקולנוע ברשת 'סינמה סיטי' בכ-14,000 הקרנות, נוסף על הפרסום בערוצים 22, 10, בעיתונות הארצית, אינטרנט ופעילות קד"ם בנקודות המכירה.
יעל גולדמן (צילום: מוטי פישביין)
לדברי אמנון בכר, מנכ"ל משותף ב- SeboCalm: "הבחירה ביעל גולדמן זו השנה הרביעית ברציפות, נובעת מהיותה מייצגת נאמנה את קהלי היעד של החברה -נשים רב תחומיות, דינאמיות, המשלבות מודעות עצמית וצרכנית גבוהה, עם תפקוד במגוון מישורים כקרירה, זוגיות, משפחה ועוד".
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה