טוויסטד תשיק קמפיין פרסומי - לגיוס תרומות לנפגעי אסון השריפה בכרמל
מספר גופי תקשורת מתגייסים לטובת סיוע לשיקום אזור הכרמל. במסגרת הפרויקט המיוחד, תתאפשר מתן תרומה לשיקום יערות הכרמל. הכספים שייתרמו יישלחו ישירות לעמותת GRF ישראל המתמחה בהובלת תהליכים חברתיים והומאניים בראשותו של מנכ"ל הארגון חגי סלק.
מטרת הפרויקט היא סיוע הומניטארי וחברתי לנפגעי האסון, בהם משפחות, מוסדות עסקים ואחרים, תוך יצירת שיתוף פעולה עם גורמי רשויות ממשל וחברות מסחריות שיספקו מוצרים וייעוץ מקצועי לטובת שיקום הבתים שנפגעו.
השותפות לפרויקט הן חברות הסלולר סלקום, פלאפון, מירס ופרטנר, חברת התקשורת טלכלל שתהיה אחרית על יישום מערכת לבניית תרומות באמצאות מסורנים, וחברת האינטראקטיב טוויסטד, המשיקה קמפיין ברשתות החברתיות באינטרנט ובאמצעי המדיה המסורתיים - רדיו, עיתונות ושלטי חוצות. שותפה נוספת לפרויקט היא חברת אימויישן שתפעיל קבוצות לצורך סיוע לבעלי עסקים ולמשפחות נפגעות האסון בשטח.
בפרויקט יוקם מרכז לסיוע הומינטרי וחברתי לנפגעי אסון הכרמל. העבודה תתבצע בתאום עם המועצות המקומיות ומשרדי ממשלה, ובשיתוף אנשי הקשר בישובים עצמם. הסיוע יגיע ישירות לתושבים, לעסקים ולמוסדות להם דרוש הסיוע. כמו כן תבחן עמותת GRF ישראל הפעלת תוכניות תהליכיות וחברתיות למשפחות ובעלי עסקים מהאזור שנפגעו.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה