יוצאים לאור: הראפר "הצל" ואיש העסקים מרדכי שלו מקימים אתר רכישות קבוצתיות

טרנד אתרי המכירות הקבוצתיות שמשתלט לאחרונה על הרשת, צובר תאוצה וכעת מצטרפים אליו יואב אליאסי ("הצל") ואיש העסקים מרדכי שליו
 | 
telegram

אתר מכירות קבוצתי חדש יושק בקרוב על ידי מרדכי שליו ויואב אליאסי המכונה: "הצל". האתר יקרא Yalla-Buy ויצטרף לטרנד אתרי המכירות הקבוצתיים המתרחב.

האתר יצטרף לאתרים הקיימים דוגמת גרופר ויממה הבנויים במודל של אתר Groupon הבינלאומי ויושק בקרוב על ידי שני היזמים שרוכבים על הצלחת הגל הבינלאומי והמקומי של זירת הקניות החברתיות שבה האפשרות לקבל קופון הנחה, תלויה במספר הגולשים המעוניינים בו.

את הרעיון לאתר הגו מספר יזמים במשק הישראלי תחת חברת אופק א.א. שירותי שיווק בע"מ. האתר, יציע דילים יומיים, הנחות ומתנות בעסקים מתחומי הפנאי, האופנה, האוכל ועוד.

אתר Groupon שהוקם לפני פחות משנתיים בארצות הברית, היה הראשון בעולם שפרץ את הדרך בתחום והיווה מודל חיקוי לאתרים דומים בישראל. האתר צבר מאז 20 מיליון משתמשים, ומכר כ-4.5 מיליון דילים ומוערך בשווי של 1.2 מיליארד דולר, על בסיס גיוס כספים שערך לאחרונה.

יואב אליאסי התייחס לאתר החדש: "קניות חברתיות הוא התחום החם ביותר כיום בעולם המסחר המקוון. בעוד שבארה"ב תופעת הקניות החברתיות שינתה את פני הצרכנות באינטרנט עם מיליוני רוכשים יומיים, בארץ התחום עדיין בחיתוליו. אני מאמין שקבוצת השותפים שגויסו לפעילות האתר יאפשרו לנו לשנות את הרגלי הרכישה של ציבור הגולשים הישראלי. אין ספק שיש כאן הזדמנות ייחודית הן לגולשים והן לבעלי העסקים ליהנות כלכלית ולמנף את יתרון הגודל".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות