במקום לשלוח קו"ח: הבלוגרית יעל רגב נכנסה ברשת ml ויצאה עם ג'וב חדש

הבעלים של הרשת למידות גדולות זימן את בלוגרית האופנה בעקבות קמפיין קמפיין אינטרנטי שניהלה נגד החברה לאחר שלא מצאה פריטים במידותיה
 | 
telegram

לגורל ולמציאת עבודה חוקים משונים. כך גילתה יעל רגב, בלוגרית אופנה שהלינה ברחבי הרשת החברתית על כך שלא מצאה בגדים מתאימים בסניפי ml. לאייס נודע כי בתגובה, זומנה רגב למשרדו של בעלי הרשת אבי מלכה שהציע לה להתמנות למנהלת הקריאטיבית של המותג.

רגב (27), החלה את קריירת האופנה שלה בגיל 18 כאשר הייתה אחת מראשוני המעצבים שהציעו את מרכולתם בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר.

בשנת 2006, תוך כדי לימודיה באוניברסיטה העברית בירושלים, החלה רגב לכתוב על אופנה עבור פורטל nana10, ב-2008 הקימה מותג לבגדי כלבים ובמקביל השיקה את בלוג האופנה והתרבות: Kalba-in-glam-town. השנה החלה לכתוב עבור מגזינים שונים מבית 'ידיעות אחרונות' וכתבה טור על אופנה במידות גדולות ב-ynet.

רגב תהיה אחראית על ייעול, הידוק ומיתוג החברה. לאייס סיפרה כי הופתעה כשזומנה לפגישה אצל מלכה ולא חשבה שתצא מזה הצעת עבודה: "אני שמחה שניתנה לי הזכות לשנות ולהשתלב בחברה ומקווה שמעתה תצא לדרך מלך חדשה", אמרה והוסיפה: "למדתי לתפור בגיל צעיר לאחר שהגעתי למסקנה כי החנויות אינן מספקות בצורה הולמת את צרכי כאישה במידה גדולה".

אבי מלכה מסר בתגובה: "אנו מודעים לעובדה כי הבחירה ברגב היא חתרנית ונועזת, אבל זוהי בדיוק המטרה שלנו - להמחיש את מהותו של ml כמותג חדשני ומעודכן שמתכתב עם המתרחש בעולם האופנה הבינלאומי העכשווי".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות