האקרים פרצו לאפליקצייה שהקימה HI-NET ל'טומי הילפיגר' כדי לזכות בפרסים
אנשי קבוצת HI-NET לא העריכו כראוי את הרצון העז של הגולשים בפייסבוק לזכות ב- ipod 8G. בנוסף הם גם לא העריכו כנראה את היכולת הטכנולוגית של ההאקרים בישראל. אפליקציית הקמפיין שהשיק משרד האינטראקטיב לקידום הבושם החדש (LOUD) של טומי הילפיגר בפייסבוק נפרצה וגולשים ניסו לשנות בה את הנתונים כדי לזכות בפרסים.
במסגרת הפעילות בקמפיין הדיגיטאלי הוזמנו הגולשים להיכנס למתחם הפייסבוק, לשחק במשחק בסגנון guitar hero ,לצבור נקודות ואולי לזכות ב- ipod 8G שיחולק מדי יום. המילה 'אולי' לא נמצאת בלקסיקון של מספר גולשים אשר החליטו לפרוץ לאפליקציה שלא היוותה עבורם מכשול מורכב.
קהל היעד של הפעילות הוא בין 15 ל-24, או במילים אחרות, בדיוק הקהל שמבלה שעות רבות מול המחשב בחיפוש אתגרים חדשים. עם היוודע דבר הפריצה בלילה שבין שני לשלישי החלה נהירה גדולה של גולשים שהסתיימה בהחלפת השרת.
שי בן ארי, מנכ"ל קבוצת HI-NET אינטראקטיב: "הקמפיין עלה באתרים נבחרים ומשלב פעילות ניו-מדיה נרחבת הכוללת מתחם משחק בפייסבוק בו יוכלו הגולשים לשחק, לנגן ולהזמין חברים נוספים להשתתף. צפינו מראש הצלחה, אך לא חשבנו שהתחרותיות בין הגולשים תוביל למקום של פריצה למתחם ועיוות התוצאות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מדובר במקצוען ואדם מדהיםרפאל 14/04/2011 00:39הגב לתגובה זו0 0חבל שאין עוד כמה כאלה בתעשייה. איש של עבודה קשה , בעל מחויבות אישית ללקוחותיו ואדם הגוןסגור