מנכ"ל הוט: "התדמית השלילית רודפת אותנו; אני עולה על YES בכל פרמטר"

בראיון עם Bizportal הרצל עוזר מדבר על הפיכתה של הוט לחברת ענק. על בעלי השליטה: "השמועות על מוזס מופרכות; טוב שהחברה החליפה ידיים". על התביעות כנגד החברה: "הפכנו למקור פרנסתם של עורכי הדין". ועל המתחרה: "גם עוד 15 שנה לא תהיה להם הטכנולוגיה שלי"
 | 

לאור השיפור בדו"חות הכספיים של חברת הוט (HOT), השינויים הרבים שעברו על החברה וכן לקראת השנה החדשה, העניק מנכ"ל הוט הרצל עוזר ראיון בלעדי ל-Bizportal, בו הוא מספר על התדמית השלילית שרודפת את החברה, על התחרות מול היריבה יס (YES) מקבוצת בזק, על חילופי השליטה בחברה וכן על כדאיות ההשקעה.

עוזר (54), נשוי למעצבת ואב לניצן (27) ועומר (24), מגיע מידי בוקר מיבנה למשרדו שביקום, ומביט היישר אל מסכי שירות הלקוחות, הפרמטר שהכתים את שמה של החברה בשנים שקדמו לכניסתו לתפקיד. טרם הגעתו לחברת הוט כיהן עוזר כמנכ"ל החטיבה הקולינרית בקבוצת אסם ומוקדם יותר כסמנכ"ל שיווק בבזק וכמנכ"ל המיזם גו נקסט מקבוצת פלאפון.

אני נכנס לבניין המשרדים של הוט, אשר ללא כל צל של ספק, מכבד כל חברת תקשורת באשר היא. עוזר עצמו לא חוסך במחמאות ומתהדר במיוחד בשורת ה-EBITDA, אשר הסתכמה בכ-318 מיליון שקל (כ-39% מההכנסות) ברבעון החולף. בשורה התחתונה, הוט עברה לרווח של 53 מיליון דולר זאת לעומת הפסד של כ-14 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מה הדבר המרכזי שהביא לשיפור דו"חות החברה ברבעון השלישי?

"הדבר הראשון הינו השירות והוא קודם לכל אחר. כשהגעתי לחברה, התחלתי לטפל בסוגיית השירות עוד לפני שביצעתי שיחות היכרות עם העובדים. התחלנו את מהפכת השירות שנמשכת עד היום. הדבר השני נוגע לתוכן - בעוד חברת יס (YES) משקיעה 450 מיליון שקל בשנה על תוכן, אנחנו משקיעים 700 מיליון. לגבי המכירה, שיפור איכות המכירה הביאה לגידול במחזור ולשיפור שביעות רצון הלקוח. בנוסף נקטנו בצעדי ייעול לכל אורך הדרך."

כשאתה אומר ייעול, אתה מתכוון לקיצוצים בתקציב ופיטורי כח אדם?

"לא בדיוק. אתן לך דוגמא, אני רואה ירידה של 30% ביציאת טכנאים לשטח. משמעות הדבר שאני צריך פחות טכנאים. לא פיטרתי אף אחד, אך בענף שכזה קיימת נשירת כוח אדם טבעית, ואני מצדי לא גייסתי כנגד אלו שעזבו. כך בעצם הבאתי לצמצום כוח אדם, לחסכון ולייעול. הקטנו את מצבת הטכנאים במאות. מבחינת התוכן, ניגשנו לספקים ודרשנו הוזלה אך לא קיצצנו בתקציב."

למרות המאמצים הנ"ל, הוט עדיין נושאת על גבה תדמית שירות שלילית.

"יקח זמן לנו עוד הרבה זמן לשנות את התדמית השלילית שרודפפת אותנו, אך אנו שואפים להיות חברת השירות הטובה ביותר. הדבר המרכזי שדרש טיפול מאז ומתמיד הינו זמני ההמתנה של הלקוחות המבקשים שירות. 60,000 שיחות ביום נכנסות למוקד הטלפוני של הוט מידי יום וכעת ניתן לראות שאין אף לקוח שממתין יותר משתיים או שלוש דקות."

"השירות של הוט כיום לא נופל מזה של יס. אנחנו סובלים מנחיתות שמקורה בתקלות שירות שקרו בעבר. לקוח שחיכה לפני שנה כ-20 דקות לנציג - זה מה שהוא זוכר גם היום."

ללקוח הפשוט אין נאמנות ומעורבות רגשית גבוהה עבור התוכן או עבור החברה שמספקת אותו. בסופו של דבר, הלקוח מחליט על סמך התדמית ונראה שכאן אתם בפיגור אחר יס. מה אתה עושה בנדון?

"התדמית של יס אכן טובה יותר כיום ואי אפשר להסתיר את זה, אך זה לא מה שיהיה בעתיד. יקח זמן לשנות את התדמית, אך כבר עכשיו אנו רואים שתדמית התוכן שלנו השתפרה לראשונה מזה שנתיים. לקוחות יס יודעים היום מה התכנים שמציעה הוט - ההיפך לא נכון.

"בנוסף, הטכנולוגיה של הוט טובה יותר, אך בגלל שיווק נכון של יס ושיווק לא נכון של הוט - אנחנו סבלנו."

אז לדבריך, אם מתעלמים ממשקעי העבר ובוחנים את שתי החברות כיום - הוט היא החברה המובילה?

"בהחלט כן. בכל פרמטר ופרמטר אנחנו יותר טובים מ'יס'. הדבר היחיד שפוגע בנו הוא האפקט השלילי שנסחב מהעבר."

איך אתה מטפל בשיפור בעיית השירות?

"מדובר בשרשרת ארוכה מאוד של פעולות, החל משדרוג התשתיות, דרך שיפור ציוד הקצה כגון ממירים ישנים בני 8 ו-9 שנים שהוחלפו, ועד קיצור זמני המתנה. גם בתוכן, אנו משפרים את השירות ללקוח. התפיסה שנוצרה בעבר, לפיה התוכן של יס טוב יותר - הינה שגויה."

"כל הפרסומים שלנו כיום הם סביב התוכן - אם זה מגי'ק או חבילת הטריפל. תמיד מישהו מגיע לבית הלקוח ומספק לו את בה שביקש. זה העיקרון שמנחה אותנו. אנו נמצאים בתנופת שירות. היינו גם הראשונים לתת ללא התחייבות."

בדו"חות האחרונים ראינו נטישה של 3,000 מנויי טלוויזיה. איך אתה מסביר את זה?

"ראשית צריך לזכור ש-3,000 לקוחות מהווים אחוז זניח מכלל לקוחות החברה. מדובר בלקוחות אנלוגיים לרוב. אם מסתכלים בנטו, קבוצת הלקוחות האנלוגיים הצטמקה וקבוצת הלקוחות הדיגיטליים גדלה."

האם יש בדבריך הנחה סמויה שהוט מעדיפה לנטוש את הלקוחות האנלוגיים, עקב כך שרווחיותם עבור החברה נמוכה יותר?

"באופן כללי, הוט לא רוצה שלקוחות ינטשו. יחד עם זאת, ה-ARPU (הכנסה ממוצעת ללקוח) עבור הלקוחות האנלוגיים נמוך יותר. אי אפשר להגדיל מחזור מכירות מלקוח אנלוגי. בנוסף, הרשת האנלוגית פרוצה וסדר הגודל של הפיראטיות בישראל הינו מדאיג.

"אנו בתהליך של העברתם של אותם מנויים לערוץ הדיגיטלי. מי שנמצא בהתחייבות ימשיך עד סופה. אך מי שסיים את תקופת ההתחייבות צריך ליישר קו עם החברה. העדפנו בשוליים לוותר עליהם - לא רווחי לי לקבל 99 שקלים כשהמחיר שלי בשוק עומד כעת על מעל 200 שקלים.

"בשוליים אני מוותר על לקוחות לא רווחיים. אני משדרג את הרשת ומי שלא מוכן לכך יכול לעזוב. אני לא שמח שלקוחות עוזבים, אך גם לא נותן שהדבר יבוא על חשבון הרווחיות של החברה. הלקוחות הם האמצעי להגדלת המחזורים. לחברה כיום עוד כ-100,000 לקוחות אנלוגיים ועד סוף 2011 תבוטל התשתית האנלוגית. "

מה לגבי התשתית? על פי הדו"חות נראה שהשקעות החברה בתשתית מתקרבות ל-30% מההכנסות. מדובר במספרים גבוהים מידי אל מול הסטנדרט העולמי המקובל בחברות דומות - 10% עד 15%.

"החברה סוחבת על גבה פער השקעות, שכן בעבר לא השקיעו מספיק בתשתית ולכן אנו צריכים להשקיע יותר עכשיו. בנוסף, הכנת התשתית לדור הבא של האינטרנט גובה הרבה כספים, כך שב-4 השנים הקרובות לא נראה ירידה באחוז ההשקעה. כל שנה אני מוציא על תשתית כ-700 מיליון שקלים. זרקנו לשוק כ-800 אלף ממירים חדשים, מרביתם HD, בשנתיים האחרונות. פרט לכך, התשתית הקווית דורשת תחזוקה."

במבט קדימה, איך אתה רואה את הוט ב-2015?

"אהיה שבע רצון שהחברה תהיה פרוסה בכל תחומי התקשורת. אין סיבה שחברת הוט, אשר מחזיקה בתשתיות יותר נכונות מחברת בזק, לא תוביל את השוק. תשתית האינטרנט כיום מפולחת כך - 59% בזק ו-41% הוט.

"זה עוד לפני שהשקנו את ה-UFI, דבר אשר עדיין לא בא לידי ביטוי. כיום הלקוח לא מבין את השוני בין 30 מגה שמציעה בזק לבין 100 מגה שאני אציע. אך עוד מעט, כשהלקוח יצטרך הרבה יותר מ-100 מגה, אני תמיד אהיה שם עם טכנולוגיה מתאימה.

"בשורה התחתונה, אנחנו נוביל את שוק האינטרנט. בשוק הטלפוניה אנחנו מאוד קטנים ואני לא מצפה שנוביל אותו, אך בשוקי האינטרנט והטלוויזיה אין סיבה שלא נהיה ראשונים."

אז אפשר לומר שאתה מתבסס על האינטרנט כמוצר המרכזי שיחליף את שידורי הטלוויזיה?

"קשה לי לומר לך היום. אני מנחה כאן תפיסה שהאינטרנט הוא עוד פלטפורמה ולא מוצר מתחרה לטלוויזיה. רק חשוב להבין שהשוק הולך יותר ויותר לכיוון האינטרנט."

לאחרונה אושר מתן רישיון שירותי גישה לאינטרנט (ISP) להוט, אם כי באמצעות שתתנהל תוך קיום הפרדה מבנית. החלטת משרד התקשורת על הקמת חברת בת, אשר דורשת הקמת תשתית נפרדת לחברה, עשויה לנגוס בכדאיות הכלכלית של פעילות ה-ISP.

איך התקבלו אצלכם ההגבלות שהוצמדו למתן רישיון ה-ISP?

"מדובר בבזבוז כספים גדול. לאחר שנתיים בהם נסינו פעם אחר פעם לקבל את הרישיון ולהפעילו כאחד ממוצרי החברה, לאחרונה הרמנו ידיים והחלטנו לקבלו כפי שהוחלט בממשלה. אני לא יכול לומר שאני שמח מכך. זה כרוך בהוצאות כספים גדולות וכמובן בפספוס של נתח שוק נוסף. ההפרדה בין תשתית ל-ISP הינה אופיינית רק לישראל והיא מיותרת. הלקוח לא מבין מה רוצים ממנו."

איך הכניסה של יס ל-VOD פוגעת בכם?

"זה אכן קצת כואב ולא נעים אבל זה עוד שלב בתחרות. בינתיים זו רק ההתחלה ואולי נרגיש את זה במספרים בשלב מאוחר יותר. באירופה, תשתית לוויין נחשבת לנחותה ואילו פה בארץ מזג האוויר מאפשר סביבה נוחה יותר ללוויין. כשיש הפסקות חמל או שיפוצים וחותכים כבלים - אנחנו אלו שסובלים מזה. אבל עכשיו, כשיס נכנסים ל-VOD, הם יתחילו להתמודד עם בעיות שאנחנו ככר עברנו אותן."

מבנה השליטה בחברה השתנה לאחרונה ופטריק דרהי הוא בעל השליטה המרכזי כיום. האם אתה חש הקלה שבעלי השליטה הקודמים, ביניהם נוני מוזס שהחזיק גם בערוץ ביפ, מעבירים את השליטה לדרהי?

"ראשית, השמועות סביב מוזס מופרכות. התוכן לא היה אף פעם בידיים של מוזס, אלא בידיו של סמנכ"ל התוכן. הייתה רכילות פיס עוזב בגלל נוני. לאחר מכן דובר על כך שירון ליכטנשטיין הביא הצעה שהתקבלה בגלל קרבתו המשפחתית לנוני. כולם ייחסו את סוגיית ערוץ 'ביפ' למאבקי כוח שבין נוני מוזס לבין אבי ניר, מנכ"ל קשת. צריך להבין שאנחנו לא יכולים לקחת בעלות על ערוצים, אבל אם אנחנו משלמים כבר כ"כ הרבה כסף אז רצינו שתהיה לנו שליטה מסויימת על זה."

רצות שמועות נוספות על קשרים שאינם כשרים בחברה.

"לירון ליכשנטיין אין שום דבר כאן. ישנה רק את חברת דורי מדיה שקונה להוט סרטים. מדובר במקרה בחברה שאחותו של נוני מוזס היא חלק ממנה. החברה נבחרה במכרז לפני שלוש שנים."

האם חילופי השליטה טובים לחברה?

"כן, טוב שהחברה מחליפה ידיים. היתרון הגדול הוא שמדובר בבעלים אחד ויחיד ולא ב-3 בעלי שליטה כפי שהיה קודם. שנית, פטריק דרהי בא עם כיסים עמוקים (איתנות פיננסית) ובנוסף הוא בא מבפנים - הוא יודע ומבין את התחום."

האם תנצלו את הקשר הצרפתי שלו לטובת רכישת ציוד מתקדם וידע נוסף שקיימים באירופה?

"לא ננצל זאת לטובת מכשור, אלא לטובת רכישת ידע."

החברה ניצבת אל מול תביעות ענק בסך כולל של מעל למיליארד וחצי שקלים. איך אתם מתמודדים עם זה?

"לצערי, הצד המשפטי הוא בעל משקל גבוה מאוד בחברות מזוג זה. היועץ המשפטי שלנו הוא גם הסמנכ"ל. אנו עומדים בפני תביעות פרטיות, עסקיות/מסחריות ותביעות ייצוגיות. מול אקו"ם אני מנהל מו"מ והם מבינים שהם לא יקבלו את כל מה שהם דורשים. אנו מנהלים מו"מ על סכומים הרבה יותר קטנים, שאני לא יכול לגלות כעת את סכמום שכן מדובר בסוד מסחרי".

ומה לגבי התביעות האחרונות, לפיהן שיווקתם חבילות תוכן שלא כללו חלק מערוצי הבסיס?

"זה לא נכון, אנחנו לא שיווקנו כאלו חבילות. יכול להיות שלקוח מסויים התקשר וקיבל תשובה שלא סיפקה אותו, אך אני לא רוצה להרחיב כי לא ראיתי את כתב התביעה האחרון לבינתיים. עורכי הדין הפכו את התביעות האלו למקור הפרנסה שלהם, מכיוון שהם לא צריכים לשלם אגרה של 1% בתביעות מסוג זה. הם מתחרים זה בזה מי יגיש את התביעה מהר יותר."

מדוע שמשקיעי שוק ההון יתנו את אמונם בחברה?

"החברה מתוכננת להיות פרוסה על כל תחומי התקשורת. מדובר ב-3 תחומים מרכזיים: אינטרנט מהיר, רשיון ה-ISP ותחום המובייל- סלולר שעוד נמצא בתהליך. היתרון הגדול שלנו הוא שאנחנו יושבים על הטכנולוגיה הנכונה בכל התחומים".

מסר לצופה בבית?

"יש לנו חוויה מלאה, עושר של תכנים וכן אופק רחב. אנו דואגים לפנות אל הלקוח הישראלי ולהשקיע בהפקות מקור, לעומת יס שקונים תכנים חיצוניים. כעת אנו במהלך פיילוט של הפיכת הממיר שלנו לקונסולת משחקים - מדובר בטכנולוגיה שיש לי היום ול'יס' לא יהיה אותה גם עוד 15 שנה. בנוסף, עד 2012 אנחנו מתכננים לבצע התכנסות של כל הקופסאות בבית הלקוח לכדי מכשיר אחד בלבד, מה שיאפשר שיפור חוויית הלקוח."

תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    אין על yes
    גיא 26/05/2020 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי לקוח שלכם יש לכם סרטים חרא וחוזרים על עצמם כל השבוע קליטה חרא הפרעות בלי סוף שירות הכי חרא שיש .. קובעים אתכם להחזיר לכם את הציוד אתם לא באים היית מת להיות רבע מyes אתם חברה הכי חרא שיש גם בשירות וגם באיכות השידורים וגם בתוכן אתם חרא חברה של נוכלים
    סגור
  • 19.
    שירות גרוע ביותר
    רחמני צילה 17/07/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ולא להתחבר לשרות הוט השירות מתחת לכל ביקורת המתנה של שעות למענה במוקד שירות הלקוחות, תקלות בשידור אתמול הגיע טכנאי להתקין לי כבלים ואינטרנט . לאחר שהתקין את הכבלים ואינטרנט שלא פעל אף לא רגע אחד אמר שהכל בסדר עוד כמה דקות הכל יתחבר והלך !!! למרות שראה שאין תיקשרות !!! ומזה אתמול עד להיום אני מנסה להיות איתם בקשר בכדי לפתור את הבעיה אך אין כל עזרה מצידם עד שעונה נציג אחד "לא לשכוח לאחר שעות של המתנה" מתחיל עם השטויות שלו תוציא הכבלים מהשקע תכניסי את הכבלים לשקע וכו' וכו' נהפכתי לטכנאית של חברת HOT (שלא הייתי מאיזה להתקרב אליהם" ועד להיום אין לי תקשורת . לא לא...... לא...... לא.... להתקרב לחברת HOT . שלא תגידו שלא אמרתי לכם . לידיעתך זה מה שפורסם באתרים של כל מי שאפשר לפרסם לגבבי השירות שלכם
    סגור
  • 18.
    השירות הגרוע בארץ
    דינה 04/11/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום שישי התחברתי להוט ואני מאוד מאוד מצטערת על כך שלא היה לי אינטרנט וקו טלפון מיום שישי אני שוחחתי עם משהי טכנית שלא הצליחה לעזור אתמול השארתי הודעות ולא חזרו אלי וגם שלחתי הודעה באינטרנט אני מבקשתלהתנתק מהוט השרות ממש לא שרות ויש לי עוגמת נפש .וגם ליעל השארתי כמה הודעות ולא טרחה לחזור אלי אבל שאני התחבר להוט כל הזמן הייתה בקשר ועונה לשיחות זה שרות
    סגור
  • 17.
    בן גוריון 5
    אתי 16/10/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות כל כך מבזה , מעולם לא קיבלתי כלקוחה בשום ארגון . מתנתקת לאלתר אחרי 16 שנים ,בהן שילמתי מידי חודש את מיטב כספי . גועל נפש ,בזה לכם . לעולם לא אחזור . ומעתה אעשה נפשות על מנת שרבים ינהגו כמוני.
    סגור
  • 16.
    השירות הגרוע ביותר בארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יעל 17/06/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השירות הגרוע ביותר בארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מנכל יקר, מתי תבין ששירות עולה על כל טכנולוגיה???
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    הטיפש מאמין למה שהוא אומר ולכן שיפור לא יהיה בחיים (ל"ת)
    משה 28/04/2013 21:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לא פלא שיש לכם תדמית שלילית
    צביקה 25/04/2013 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערך השירות שלכם פשוט מחפיר! אין פלא שהתדמית של הוט כה שלילית.
    סגור
  • 13.
    שוהם 36 רעות
    וינדר אילנה 19/04/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרות גרוע מתחת לכול ביקורת אתם צריכים ללמוד הרבה כדי לתת שרות אני שעה עם נציג שלכם שלא מסוגל לתת לי פתרון לשלט
    סגור
  • 12.
    עוד אין לכם ערוץ נורמלי אחד לסידרות נוסטלגיה של שנות ה
    therux00 11/03/2013 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אין לכם ערוץ נורמלי אחד לסידרות נוסטלגיה של שנות ה 80.. הינה כמה סידרות שאין להם שידור חוזר אחד נורמלי כבר 30 שנה ספינת האהבה,אין כמט בבית(ארצי בנקר)-ומקבילתו הישראלית ספי,על טעם ועל ריח,משהו מטפל בך הבריטתית,שלושה בדירה אחת,וסידרות המשנה,dream on,הסידרה על זה שקם כל בוקר עם העיתון של החדשות של המחר,בית דין לילי,חופשי על הבר-בקיצור גם את cbs drama גם לא תירגמתם-אז זה זילזול בקהל בני ה 35+,יופי של רצון להסביר כמה אתם חברה גדולה..חח מצחיקים
    סגור
  • 11.
    פיטורי ענק
    חברה מצליחה? 27/02/2013 22:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מעדיף להשאר באילום שם מחששות! אני טכנאי בחברת הוט והיום בישרו לנו על פיטורים מאולצים מבחינת החברה בלי אופציה להשאר ושנחתום על מסמך שאנחנו ביקשנו לעזוב ושאין לנו כל תלונה לגבי החברה או טענה כל זה מתרחש בשקט מוחלט בכדי שלקוחות החברה לא ישמעו מזה ושלא יהיה רעש תקשורתי אנחנו חושבים שכדאי מאד שהלקוחות והעם בכלל יידע מכל המתרחש!
    סגור
  • 10.
    גנבים
    רויטל 18/12/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם לוקחים כסף שלא שייך לכם "מזכים" אותו ומכפילים אותו...אני לקוחה של שנים וירדתם לרמה נבזית שלא תתואר!!!!
    סגור
  • 9.
    כל הדברים יחד=גורם לעיקוב ואי שביעות שלי, כמוHOTBOX
    פחחח 31/10/2012 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוקח לHOTBOX יותר זמן לאפס את עצמו מאשר מודם רגיל, ואני לא לקוח טלפוני של הוט וצריך תמיד לחכות יותר לאיפוס מכשיר שהוא של טלפון ולא רק אינטרנט.
    סגור
  • 8.
    אפס שירות הייתם ונשארתם
    ניר 10/10/2012 16:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל בעיה הכי קטנה, הפעם הממיר לא מגיב לשלט, נישלח טכנאי עוד 5 ימים.... מחכה כבר שתיגמר ההתחייבות כדי לברוח ממכם אחת ולתמיד!!!
    סגור
  • 7.
    הטכנולגיה שלכם עדיפה תיאורטית
    נועז גולן 12/03/2012 11:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לקוח שלכם. הטלפוניה שלי והאינטרנט יושבים על תשתית הוט. נפלא, פשוט נפלא רשת מקרטעת, מהירות הורדה של כ10% ממה שהתחייבתם אליה. אתה אולי משקיע, אבל אני לא רואה תוצאות. הנה לך עוד לקוח קיים שאתם מאבדים
    סגור
  • 6.
    חבילה
    יצחק 17/02/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רכשתי חבילה מהוט כלול אינטרניט בסכום של 338 שח ובמיצאות זה סכום אחר ויקר יותר הוט מרמים את הלקוחות שעוזבים את יס מסקנה יס טובה יותר דעתי
    סגור
  • 5.
    פשוט חברה נוראית
    חברת הוט היא חרא 16/03/2011 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוב שהם צמאי דם , הם רק שותים ושותים את דמם של הלקוחות ובנוסף מאיימים עליהם . פשוט בושה של חברה . האמת לאמיתה
    סגור
  • 4.
    חיובים לא לפי ההסכם
    שי 07/02/2011 22:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתאריך 7/12/2010 התקשרתי להוט נציגה בשם נטלי ענתה לי ובקשתי למתנתק מהוט אנלוגי.. נטלי הציעה לי לשדרג לטריפל מגה במחיר 299 ש" ח לחודש חודשיים ראשונים חינם!!!! חבילת סדנדרט 6 חבילות תוכן אקסטרה.. אינטרנט מהיר 12מגה ללא תשלום חודשי.. וטלפון קווי דבר extra 1000 דק' חינם לנייחים.. הצעה ומחיר שקשה לסרב לה.כבר למחרת 8/12/2010 הגיע טכנאי. עד לכאן הכל בסדר ..אבל שהסתכלתי באנטרנט על החיוב שאמור לרדת בישראכרט בינואר15/1/2010 ( על חודש דצמבר)נדהמתי לראות שמחייבים אותי ב-378ש" ח 169ש" ח ביחד סך 547ש" ח לא להאמין איפה חודשיים חינם !!!!ועדיין מורדים לי על האנלוגי.. השדרוג טריפל מגה!!!מיד יצרתי קשר בטלפון עם הנציגה נטלי זאת שסגרתי איתה על שדרוג .כשבועיים לפני שיורד הישראכרט והיא אמרה שזאת טעות חמורה ושהיא תסדר את הכל .. שאלתי אותה למה מחייבים אותי פעמיים והיא ענתה כנראה שזה על חודש וחצי !! כמובן שמגיע הישראכרט אני מחוייב !! התקשרתי שוב ושוב הרבה זמן המתנה ונצגים מעברים אותך מאחד לשני ואף אחד לא מבין למה מורדים לי סכום כזה ומבטיחים שזה יתוקן !! עד שהגעתי לאורן נציג בכיר בשירות לקוחות הוא רצה להרגיע אותי היציע לי כל מיני הצעות סרט חינם וכאלה אמרתי לו שאני רוצה רק את הכסף שלי חזרה.. אורן אמר לי שלא ניתן להחזיר כסף ושחודשיים אני יחוייב.. וחודשיים לאחר מכן אני אקבל חינם כמו בהסכם והסכום שהורידו לי על אנלוגי יוחזר ע" י זיכוי... חינם כמו בהסכם ..והסכום שהורידו לי על אנלוגי יוחזר ע" י זיכוי... לא להאמין עושים טעויות והלקוח משלם! אני יושב עכשיו ורואה בישרכרט שאני אמור לשלם בתשלום הקרוב על חודש ינואר 321 169סהכ' 490 ש" ח עדיין ממשיך לשלם על המנוי הישן..ברגע זה אני חושב רק להתנתק ומהר!! אין לי אמון בחברה הזאת!! אם לא נגיע להסכם מתאים כנראה שנפגש בבית משפט !!!
    סגור
  • 3.
    טריפל
    אלי 05/01/2011 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי טריפל ואני מאוד מרוצה
    סגור
  • 2.
    התנתקות מהוט
    דני 03/01/2011 14:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יותר קל להתנתק מהשטחים מאשר מהוט.המושג להתנתק לא קיים אצלם.ממליץ לנסות זה כבר גובל ממש בחוצפה.הודעתי להם על התנתקות בגלל פטירת הורים והסברתי שהם לא יכולים ליהנות מהמנוי כשהם קבורים בקרית שאול,אבל,הם התעקשו וביקשו שאמסור את המנוי לחבר או שכן.אתם מבינים את האבסורד????כאילו שמנוי עובר בירושה....שיעשו בדק בית ואחרי זה יבכו
    סגור
  • 1.
    כבוד המנכ\"ל צודק גם בסעיף תלונות לקוחות (ל"ת)
    סובלימציה 02/01/2011 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות