לקראת השנה החדשה: בן חורין ואלכסנדרוביץ' מתחדשים בשני תקציבים

חברת התיירות האינטרנטית הדקה ה-90 ומרתון ירושלים שיערך במרץ, הצטרפו לאחרונה למשרד יחסי הציבור 'בן חורין ואלכסנדרוביץ''
 | 
telegram

הדקה ה-90, חברת התיירות המקוונת, בחרה בבן חורין ואלכסנדרוביץ' אסטרטגיה ותקשורת להוביל את תחום הייעוץ התקשורתי, הדוברות והיח"צ של החברה.

דנה לביא, סמנכ"ל השיווק של החברה, התייחסה לבחירה: שנת 2011 תהיה שנה אסטרטגית ביותר לחברה אשר תמשיך את המובילות בתחום התיירות המקוננת ואנו מתכננים לענף עוד מספר הפתעות. בן חורין ואלכסנדרוביץ' הינו משרד אפקטיבי ביותר ובחנו בהם לסייע לנו בשנה זו.

בבן חורין ואלכסנדרוביץ' מעדכנים גם על זכייה בהובלת האסטרטגיה התקשורתית ויחסי הציבור של מרתון ירושלים אשר יערך בחודש מרץ ויהיה הפעם הראשונה שריצת מרתון מתקיימת בבירה.

בין לקוחות המשרד הקיימים: רשות החשמל, ארגון חבר, בית ההשקעות סיגמא, משרד התרבות והספורט, האוניברסיטה הפתוחה, פרולור ביוטק, לתת, אחת מתשע ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות