בענף יחסי הציבור מוכנים לרדת הכי נמוך - כדי לעלות

למה צריך לעבור מיחסי ציבור ליחסים עם הציבור? מהי העיתונות החדשה שכולם מדברים עליה? מי משפיע על מי - ההון על השלטון או להפך? אם לא נרשמתם עדיין לכנס איגוד יחסי הציבור בים המלח - עדיין לא מאוחר
 | 
telegram

ענף יחסי הציבור עובר בשנים הארונות תמורות משמעותיות. המדיה ה"חדשה", ריבוי התחרות מבית, התוכן השיווקי, וה"אויב", שאולי הוא בכלל חבר - המדיה החברתית.

גם באיגוד יחסי הציבור יש תמורות. הכנס השנה, שיתקיים בשיתוף אייס בים המלח ב-13 לינואר, הוא יוזמה אמיצה של האיגוד הותיק להתמודד מול סוגיות שענף היח"צ מתמודד איתם מדי יום ב-2011: האם המדיה החברתית יכולה להחליף את יחסי הציבור המסורתיים? איך מנהלים יחסי ציבור בעולם של טוקבקים, פורומים ותקשורת מיידית שנשלטת לא אחת לא על ידי עיתונאים ועורכים? האם התדמית של ענף יחסי הציבור בישראל היא מה שהענף ראוי לו?

אייס, כלי התקשורת הגדול היחיד שמכסה באופן שוטף את ענף היח"צ בישראל, החליט ללכת יד ביד עם איגוד יחסי הציבור, מתוך הבנה שהתחום לא רק צומח מספרית וכמותית, אלא גם ובעיקר - ערכית. תכני הכנס, נועדו לתת מענה ועניין ל"דור החדש" במשרדי יחסי הציבור, וגם שועלים ותיקים יכולים ללמוד טריק או שניים.

לכנס קדמו טיזרים שפורסמו באתר, שעוררו תגובות רבות מצד אנשי תקשורת ויח"צנים, עם פנייה ישירה לאנשי יח"צ שונים, תחת הכותרת: "כמה נמוך אתה מוכן לרדת?". היתה כאן קריצה ליחסי עיתונאים-יחצנים שכל מי שעוסק בתחום מכיר, אבל כוונת הקמפיין היתה הנעה לפעולה, להניע אנשים רבים בכל ענף היח"צ לבוא ולהבין את המקצוע בתוך עולם תקשורתי משתנה.

בין המשתתפים בכנס: רן גוראון, סמנכ"ל שיווק בזק; גיא הדס, דובר בזק; אדם שוב, מנכ"ל ריפרש; שרית בירן, חברי כנסת ואנשי תקשורת נוספים.

הכנס המקצועי השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות יתקיים בין ה-13-15 בינואר 2011 במלון ליאונרדו בים המלח.
לפרטים והרשמה:
בכרטיסי אשראי - דוד דשא, טל' 03-7515678 או במייל: david.deshe@gmail.com
בתשלומים / צ'קים - דוד גולן 050-5702070, או מייל: david@golan-pr.co.il

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות