ועדת ששינסקי - רגע האמת: "הלחץ על הוועדה פרוע", השר לנדאו - העם רוצה גז

רגע לפני פרסום המסקנות הסופיות - העניינים 'מתחממים'. שלי יחימוביץ' בראיון לגל"צ: "אי אפשר להסכים עם החלוקה הבלתי הוגנת". גדעון תדמור: "חובה להחריג את תמר ולוויתן"
 | 

רגע לפני פרסום המסקנות הסופיות של וועדת ששינסקי, כאשר, האווירה במגרש הפוליטי הולכת ו'מתחממת'. האם ידחו את פרסום המסקנות הסופיות

בעוד שר התשתיות עוזי לנדאו הביע הבוקר פעם נוספת את תמיכתו ביזמי הגז, ח"כ שלי חיימוביץ' לא עברה על כך בשתיקה והשמיעה את תקוותה שמסקנות הביניים לא יהיו מרוככות ובנוסף שלא יחריגו תגלית כזו או אחרת.

בראיון לתחנת הרדיו גל"צ אמר הבוקר השר לנדאו, "אני קשוב וער לדיון הפופוליסטי שמתקיים בקרב העם, ונראה שהעם רוצה גז וחשמל", משמע העם תומך ביזמי סקטור חיפושי הגז והנפט.

באותו הקשר אמר מנכ"ל דלק אנרגיה, גדעון תדמור: "היום נדע האם חלום הגז כחול לבן עליו חלמנו כל השנים, הינו חזון ומציאות שקרמו עור וגדים". הוא הוסיף כי "הגז שייך לאזרחי ישראל, אך כדי שנוכל להנות מפירותיו, אנו צריכים להמשיך ולהשקיע."

לדבריו, יש להחריג את תגליות 'תמר' ו'לוויתן'. מסקנות שכאלו יביאו לחיזוק מעמדה הגיאופוליטי בישראל.

"המתנגדים למסקנות פועלים ממניעים כספיים בלבד"

ח"כ שלי יחימוביץ' החליטה גם כן להשמיעה את קולה רגע לפני הפרסום הצפוי של מסקנות וועדת ששינסקי. לדבריה, "היום לוועדת ששינסקי יש הזדמנות לחולל שינוי של ממש. מסקנותיה יכולות לתרום לשגשוג, לחינוך ולרווחה של מדינת ישראל."

עוד הוסיפה חיימוביץ' כי "הלחץ שהופעל על וועדת ששינסקי הוא לא לגיטימי ואף פרוע. אני מקווה שלחצים אלו לא ישפיעו על המסקנות הסופיות של הוועדה."

"צריך לשים לב שכל מי שמבקש ושואף להקלה במסקנות הוועדה, פועל ממניעים כספיים בלבד", אמרה חיימוביץ' והוסיפה כי "אי אפשר להסכים עם החלוקה הבלתי הוגנת של משאבי הטבע כיום בישראל."

תגובות לכתבה(78):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 66.
    שישנסקי
    הבודק 03/01/2011 18:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמתם לב שאין שום התיחסות של הועדה בנושא מוסרי כמו הפרת הסכמים כנראה זה לא מפריע גם לשר האוצר.
    סגור
  • 65.
    עכשיו ה כבר ברור שישנסקי לא יעבור בג\"ץ..ויפול
    שגיא 03/01/2011 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מחזיק מיים ההיתנהלות שלו שערוריתית וגם של שטיניץ הלחץ שהם גרמו יצר נזק ארוך טווח למשק ולכלכלת האנרגיה ....צריך להוקיע אותם מהפוליטיקה הישראלית.
    סגור
  • 64.
    הערה ל 60
    כץ 03/01/2011 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוצר נכתב ב-א ולא ב-ע פשוט כדי שיובן !!!
    סגור
  • 63.
    כל הכבוד שלי חיימוביץ. ולך הביתה לנדאו (ל"ת)
    אתה דואג רק לעשירים. 03/01/2011 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    יש לתבוע את שלי יחימוביץ על הוצאת דיבה
    מביט לעתיד 03/01/2011 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שהיא אמרת שכול מי שמנסה להשפיע על הוועדה ממניעים פוליטים היא מכניסה את עצמה לברוך כי אסור להגיד דברים כאלו ללא בסיס אם אנחנו נגיד משהו בסגנון ישר נתבע על הוצאת דיבה ולשון הרע הרי מה שהיא אומרת זה שחלק מהשרים משוחדים וזוהי אמירה קשה ביותר אני מקווה שיעשה כאן צדק
    סגור
  • טען עוד
  • 61.
    שלי יחימוביץ תפילה עלייך
    שלי רקובוביץ 03/01/2011 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהכסף שאת מקבלת מהכנסת שיהיה לך לתרופות קשות אמן שלי יחימוביץ שתסבלי ותתעני למשך כל חייך יפרצוף פגום אחת ירקובה אמן
    סגור
  • 60.
    להזכירכם יש לחץ אטומי מצד שר העוצר
    ישראלי 03/01/2011 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך שהועדה רגילה ללחצים והיא כנראה לא משקפת אצ דעתה אלה את הלחצים המגיעים מהעוצר כך שזה ךגיטימי ללחוץ לצד השני בקיצור זאת ועדה עם אנשים מכורים
    סגור
  • 59.
    שטייניץוהאוצר לא מעלים שכר מינימום אבל כן
    מעלים שכר בכירים 03/01/2011 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתוספת משכורת ל-30 שרים וסגני שרים יש כסף (אז מה אם המציאו להם תיקים פיקטיביים.. בואו לא נקפיד בזוטות) אבל להעלות שכר מינמום ב-400 ש\"ח הם מתנגדים בתוקף. רבותיי-אלו הנבחרים שלכם ואת זה תזכרו כשיגיעו הבחירות. ביבי מעלה את מחיר הדלק, מחסל את מעמד הביניים ומונע העלאת שכר מינימום לשכבות המצוקה. זה מה שהוא עושה למדינה
    סגור
  • 58.
    ומאיזה מניע את פועלת?
    שלי הקשקשנית 03/01/2011 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשובה: ממניע של כסף ולא מטובת כלל הציבור. הרי ההצהרותשלך כל מטרתם היא שיכנס כסף בכדי שלך ולחבריך יהיה יותר כוח לעשות מה שאתם רוצים לטובתכם. אם היית טיפה הגונה במקום לשחרר הצהרות ללא כיסוי היית לפחות מכינה תוכנית אשר תאיר את עייני הציבור כמה כסף יכנס מהמיסוי ולאלו מטרות הוא ישמש. אבל את כמו כל חבריך דואגת למשכורת המנופחת שלך.
    סגור
  • 57.
    לאחר הערב ,ששינסקי פששששששששש
    יגאל 03/01/2011 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעלם מסדר היום,ילך לחפש הרצאות להעתיק
    סגור
  • 56.
    העם רוצה את הגז אבל יותר רוצה ביבי את הכסף
    יגאל 03/01/2011 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של התמלוגים,מה שצריך להבין,שבעסק כמו בעסק ,שני הצדדים צריכים לצאת מרוצים,אני מאמין שבסופו של דבר יגיעו לעמק השווה,תוך החרגות מסוימות לגבי תמר ומשם הדרך צפונה!!!! בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 55.
    @ ניפגש בבחירות -שטייניץ יחזור לפילוסופיה @
    קובי י. 03/01/2011 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וביבי אחר כבוד לאופוזיציה. . . אתם מדברים על חלוקה הוגנת אז איך אתם יכולים לדפוק בצורה כזו את המשקיעים ששנים נושאים על כיסם הפרטי את משק האנרגיה. היכן הייתם בכל הקידוחים היבשים שהניבו קדחת למשקיעים ! ארץ אוכלת יושביה ומשקיעה אה אה אה אה אה.....זה כואב אבל לכם יכאב יותר !
    סגור
  • שכר
    מוריס 03/01/2011 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה יקבל ששינסקי עבור הדו\"ח?
    סגור
  • 54.
    ועדת שישינסקי
    יחיאל 03/01/2011 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מטרתה של הוועדה הייתה לסלק את הליכוד מהשילטון, ובזה היא הצליחה בגדול.בבחירות הבאות יובל המבולבל יוכל להבחר רק בשלום עכשיו. הליכוד עם ביביימחק., כמו העבודה. שלי מתאימה למרץ ואני חושב ששם מקומה. הכסף מהגז יויזרום לחרדים וכל הקומוניסטים בוועדה יתמוגגו מנחת
    סגור
  • 53.
    ששינסקי לכלכלה = מה שעשה אוסלו לבטחון
    mosses 03/01/2011 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ששישנסקי ירסק את הכלכלה
    סגור
  • 52.
    שלי יחימוביץ, חוסר הבנה נושא ופופוליזם זול
    mosses 03/01/2011 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שאת מביעה דעתך מבלי להבין את הנושא,
    סגור
  • 51.
    דוח שישנסקי
    ניסים 03/01/2011 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להפר הסכמות קיימות רק משום שיש לך הכוח לעשות זאת זה עושק וגזל. במקום לבוא לאנשים האלה כולל המשקיעים שלקחו סיכון והשקיעו מכספם (ואף אחד לא היה מחזיר להם שקל אם הסיכון היה מתממש) ולהודות להם . באים כעת בדיעבד ומתוך שררה בוטה וגוזלים את פירות השקעתם. שר האוצר החל את כל מה שתרצה לגבי העתיד ונראה מי יבוא להשקיע, שלא לדבר על התקדים שהדבר יצור לגבי מדינה המשנה את כללי המשחק רטרואקיבית והמשמעות לגבי כולנו.
    סגור
  • 50.
    ההישתלחות של שטיניץ ושישה במשקעי הגז הזויה !!
    שגיא 03/01/2011 09:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי תווי פנהם של שישה ןשטניץ רואים קווים של רוע וניפוח עצמי לממדים חסרי פרופורציה. הם כול כך מאוהבים בעצמם ומהכוח שניתן להם שהם מסוגלים לנסות גם לכסח את בובו כמו שעשה אתמול שישה שניראה משובש לגמרי .
    סגור
  • 49.
    תשובה ל42
    כץ 03/01/2011 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדמוקרטיות הן שברי דיקטטורה שבורה על ידי שוליה:המון דמוקרטיותעלובות שמחכות לקוסם ! כמו:\"שולית הקוסם\" הבנתם???
    סגור
  • בושה לך שטייניץ (ל"ת)
    רינה 03/01/2011 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    כל הכבוד
    שלי שלי שלי שלי שלי 03/01/2011 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדפקי את כולם.ממילא כל החלאות יצביעו שוב לשקרניהו.כמה שדופקים אותם הם נהנים יותר.יקבלו כמה סוכריות לפני הבחירות והחלאות יצביעו שוב לליכוד.אאאאאאאאאאזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז שלא יעבדו עלייך שלי תיכנסי בהם.שהמדינה תרוויח שיהיה מאיפה לתת לחרדים כסף ולערבים והחשוב ביותר כסף לקצב שדרך אגב שמעתי שהוא מוכן להודות בכל העברות שמיוחסות לו בתנאי שיתנו לו לשחזר את הארועים מחדש.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.כסף לשקרניהו ולחזירה שלו 80000 שח לביגוד למיטה מעופפת לפודל שטינשפיץ פרופסור לדפיקת החלשים וכוץתצביעו ליכוד .למה לא.שלי תדפקי את כוווווווווווווווווווווווווולם.היום קריסה במניות הנפט.תתפוצצו כל בוחרי ליכוד
    סגור
  • 47.
    למה זה משפיע על הזדמנות ישראלית היא רק בתחילת (ל"ת)
    רועי 03/01/2011 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    לנדאו העם רוצה שתלך הביתה.אתה דואג יותר מדי (ל"ת)
    לעשירים ולא לכל עם 03/01/2011 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    צדק!!!!
    כץ 03/01/2011 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולמנו שורר חוק הגונגל וצדק זה רק שם של כוכב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חה חה חה!
    סגור
  • 44.
    עוול
    מאיר 03/01/2011 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אנו צריכים גז ממצרים אם יש לנו תפסיקו להכביד במס על שותפות הגז
    סגור
  • 43.
    נתראה בבחירות הבאות אני מצביע ליברמן ולנדאו (ל"ת)
    דורון אלמוג רעות 03/01/2011 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    בעוד 200 שנה ילמדו בדפי ההיסטוריה
    חבל 03/01/2011 09:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיצד ח\"כים רודפי בצע גרמו לכך שמדינת ישראל פספסה את ההזדמנות להפיק גז טבעי משלה, ובכך פספסה הזדמנות לשנות את המצב הגאופוליטי באיזור, מה שהוביל לבסוף לקריסתה של מדינת ישראל, וכל זה בגלל ח\"כים קומוניסטים כמו שלי יחימוביץ ויובל שטייניץ.
    סגור
  • 41.
    שלי לכי הביתה!
    שמעון 03/01/2011 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מושחתת מן היסוד, אין בך שמץ של רגש.
    סגור
  • 40.
    השר לנדאו העם איתך לפחות צדיק אחד בסדום (ל"ת)
    רפי 03/01/2011 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    אני המשקיע הקטן !דפוק פעמיים !
    לוינסקי 03/01/2011 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי מניות גז לפני עשר שנים ואז הגיע מס הבורסה שקיבע את שער הקובע שהיה ביסודו נמוך בעשרות אחוזים משער הקניה ועכשיו מגיע ההמס הרטרטאקיטבי לא שלי יחמוביץ ולא מואב ילמדו אותנו מה זה ציונות ציונות של זמננו היא להשקיע בענפים לא שיגרתיים אם נקבל את התזה של שלי מואב שטייניץ שאמה מלכיור אז צריך להטיל מס רטרטאקטבי על כל השקעה היסטורית !!! בושה !ושלא יספרו לנו סיפורים
    סגור
  • 38.
    נמאס לשמוע אותך
    רפי 03/01/2011 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהר מאוד למדת לבלבל .את הורסת את הכלכלה
    סגור
  • 37.
    למה נתתם יד לחברה לישראל לסגור חוזה ענק
    ר.י. 03/01/2011 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם החברה המיצרית. המדינה ואזרחיה איבדו 4 מליארד דולר. לא שמעתי את יחימוביץ ,שיששינסקי ,שטייניץ ,מלכיאור וחנין זועקים מרה על הכספים שמדינת ישראל הפסידה. אם לא יזדרזו להפיק את הגז מתמר ליוויתן וגבעות זו תהיה בכיה לדורות. המדינה לוקחת כבר 30% על הגז . אם המדינה רוצה לקחת עוד מיסים היא צריכה לפצות גם את המשקיעים הקטנים, כפי שהיא עושה עם הטייקונים. כל משקיע זכאי לקבל את אותם החזרים שהטייקונים מקבלים במשך השנים הראשונות ,עד לתשלום המס המלא.
    סגור
  • אתה לא יודע למה ?
    הנביא 03/01/2011 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחורי כל הוועדות יש אולי מילים יפות, אך בתכלס, הדג מסריח מהראש ... הכל מושחת.
    סגור
  • 36.
    ששנסקי חייב להיות חזק ! שלא יעקצו אותנו!! (ל"ת)
    א 03/01/2011 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    יחימוביץ את סופר מושחתת
    רפי 03/01/2011 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא נלחמת בחירוף נפש נגד הדתיים או נגד אגרת הטלוזיה שאנחנו משלמים בחינם ומה קורה עם האחים עופר מהם את מפחדת .בנתיים בגלל הטמטום שלכם מדינת ישראל הפסידה עשרות מיליוני שקלים.ורוצה להגיד לך בפעם המי יודע כמה הגז לא שייך למדינה הגז שייך למי שהשקיע במציאתו זה כולל אותנו המשקעים הקטנים.את פשוט אישה קטנה שמחפשת במה אין בדבריך שום רצון להטיב עם העם תלחמי בדברים האמתים מה דעתך לדאוג להורדת מחיר המים? יאלה תתחילי לעבוד
    סגור
  • 34.
    ביבי ושטינייץ יתפטרו בסוף זאץ דרכם של גזלנים
    אתם תראו שביבי ושטינ 03/01/2011 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי בדיוק הם מאמים העם ירויח מהגז רק עוד 20 שנה במקרה הטוב העם רוצה חשמל זול עכשיו העם רוצה אויר נקי התפלת מים הרבבה דברים זולים עכשיו לא עוד 20 שנה עכשיו!!!
    סגור
  • 33.
    לנדאו באמת אשתה טועה זה לא העם זה קומץ מהמרים
    gg 03/01/2011 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעושים הרבה רעש ראינו אותם באיצטדיון ר\"ג פחות מ-500 לאן נעלמו החושים הפוליטיים שלך
    סגור
  • 32.
    צדק ורק צדקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
    dano 03/01/2011 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו לי מניות גז,ויהיו לי שוב. שישנינסקי וכל חבורתו כל הכבוד,אני בעד להעלות את המיסים אבל ואבל גדול! למה לא לעשות זאת כמו בימים הטובים בכבוד ובנועם? אני מבין שצריך אבל בגלל כל הספינים אני מופסד הון שלא נראה לי שאוכל להחזיר. לא ולא אני לא מהמר,יש שם משהוא שאפשר לתרום לכולם. אנא ממכם חברים תנו קצת לכולם ובכבוד,כי יש אנשים שעייפים .
    סגור
  • 31.
    שלי יחמוביץ -פ פו פופ פופו פופול פופוליסטית!! (ל"ת)
    מוטי 03/01/2011 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    רה\"מ תציל אותנו מקללתם של אלה!
    יוסי 03/01/2011 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ש ש ש בע\"מ, ששינסקי, שטייניץ,שלי.על נזקים שכבר גרמתם צריך ועדת חקירה!מילירדים!!!ולמי???לעניים?לחינוך?לא למצרים!!!פקיד ציבור שהיה מפסיד למדינה מאה אלף שקל,היה רואה את הדלת החוצה!ואלה?מילירדים,וממשיכים לחמם את ישבניהם על הההפסדים האדירים שגרמו למדינה.רה\"מ הצל אותנו מענשם של אלו!!!
    סגור
  • 29.
    תמר הוחרגה בתוך מסמך ששינסקי הסופי
    כתבה מעריב עסקים הבו 03/01/2011 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. בעוד שעבור כל מניות הגז והנפט המס יופעל לאחר החזר של 150% על ההשקעה, הרי שעבור תמר בלבד - המס יופעל לאחר החזר של 250% על ההשקעה. 2. בנוסף, עבור כל מניות הגז והנפט - המיסוי יוחל 7 שנים לאחר תחילת ההפקה, ואילו עבור תמר - המיסוי יחל 8.5 שנים לאחר תחילת ההפקה.
    סגור
  • 28.
    המסכנות של שלי צודקות
    שאול 03/01/2011 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבותאי אנחנו לא מתחשבים במצוקה של ח\"כ המסכנים, בצד אחד שר האוצר החכם הוא פוסל את הסכם שחתמו עליו לגבי שכר מינימון ובצדק, מסתכר שכר מינימום מרוויח יותר מידי, לאומת ח\"כ שמגיע להם כל תוספת כי הם היחידים שעובדים במדינה הזאות. הרי מרוב עיפות הם נרדמים בכנסת הולכים לבית סהר והפנסיה והטבות מובטחות, ממש דחמנות אלהם
    סגור
  • 27.
    יחימוביץ , שטייניץ וכל יתר חברי הכנסת.
    ר.י. 03/01/2011 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה דעתכם למסות את משכורתכם שהיא גם משאב עצום -לטובת אזרחי מדינת ישראל. אנחנו המשקיעים הקטנים ,שאת לא מכירה בהם ,לא יכולים לסגור את הברז של המדינה כפי שעושים הפרקליטים , נמלי ישראל, בנקים , חברת החשמל ועוד . אנחנו אנשים פרטיים שעל מנת לעשות צעדים נגדכם צריכים וועדים חזקים. אנחנו מחזיקים 90אחוז מהיהשים והטייקונים רק 10 אחוז.
    סגור
  • 26.
    הגדלת השכר לנבחרי הציבור-צביעות
    יעקב 03/01/2011 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה צביעות וחוסר צדק,הם מגדילים לעצמם את השכר (איפו את חלי?),מתנגדים לתוספת בשכר המינימום,ורוצים לגזול ברגל גסה את המשקיעים בתגליות הגז.
    סגור
  • 25.
    צרת העין המכוערת הזו מעולם לא ממש עבדה... (ל"ת)
    יעקב 03/01/2011 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    למר לנדאו
    דוד 03/01/2011 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו אחרך יש לדאוג שהגז יגיע כמה שיותר מהר לאזרח,די לפופוליזם של יחמוביץ וחבריה מהשמאל שמעדיפים את הגז המצרי על כחול לבן
    סגור
  • 23.
    שישינסקי בולשביק המתאים למשטרו של סטלין ולנין
    רחמינוביץ 03/01/2011 08:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ו לא לעידן הכלכלה החפשית והיזמית
    סגור
  • 22.
    שלי יחימוביץ !!!
    צאמפ 03/01/2011 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי יחמוביץ לכי לעבוד מספיק לחיות על חשבון אחרים !!!מה את תרמת למדינה ??? האם יצרת בחייך ולו מקום עבודה אחד ??? האם פירנסת או מישכנת או לווית כסף בחייך כדי לייצר משהו מועיל לטובת הכלל ?? נדה, אפס,גורנשיט. תמיד חיית על חשבון אחרים שהשקיעו, יזמו ,הסתכנו .ועכשיו שסוף סוף הצליחו את רוצה ליהיות שותפה שלהם בשני שליש ולהם להותיר שליש .אייך לא תבושי לכי לכי לעבוד ממני המשקיע הקטן לא תקבלי כסף.!!!
    סגור
  • 21.
    יחמוביץ
    כסף שחור 03/01/2011 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את פעילה נמרצת וברב המקרים צודקת . אך הפעם את טועה לוחצת ונלחצת מגזימה יתר על המידה. אינך מבינה מספיק את פשר העיניין מנסה להראות את עצמך יתר על המידה בעיניין שבאמת את לא מבינה בו כלום.
    סגור
  • 20.
    מאיפה היא באה גם כן העלוקה הזאת (ל"ת)
    וואי אני שונא אותהה 03/01/2011 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    שלי למה את לא מתערבת שהחרדיםסוחטים את ביבי (ל"ת)
    מתערבת במקום שאין לך 03/01/2011 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מי שרוצה \"חלוקה הוגנת\" צריך להשקיע
    קורח666 03/01/2011 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם המדינה רוצה 60% מההכנסות היא חייבת לשים 605 מההשקעות. או לפחות לתת ערבות מדינה להשקעות הנדרשות. כעת יתחיל המירוץ המטורף על זכויות הגז בינינו לבין שכינינו. צריך להאיץ את קצב פיתוח השדות וזה יוכל להיעשות אך ורק על ידי מתן ערבויות והאצת תהליכי הרישוי
    סגור
  • 17.
    שלי-איך בעלך סובל אותך-את מנחוסית מדופלמת. (ל"ת)
    יחיזובי 03/01/2011 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    המשקיע הקטן בוכה הוא הפסיד הכל או שתתנו גז
    יאלה תנו גז 03/01/2011 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שתעופו כבר
    סגור
  • אני מניח שהשקעת ומימנת את קידוחי הגז .
    שוש 03/01/2011 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נחמד לרצות להנות מההפקר
    סגור
  • הרצחת וגם ירשת ?חוצפה של ישראלים ! (ל"ת)
    1236 03/01/2011 08:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא לא - בגלל זה הוא התגרש מהמכשפה (ל"ת)
    הבעל 03/01/2011 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    שלי כל הכבוד תמשיכי להילחם למען העם. (ל"ת)
    עמרי 03/01/2011 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    טיפשה וצבועה כל דמוקרטיה פועלת ממניעים כספיים (ל"ת)
    חיים 03/01/2011 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    חימוביץ-את צודקת התערבות של אנשים שכמותך רק ב
    1236 03/01/2011 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלל הכסף.את רוצה להיות שותפה ?בואי ותשקיעי במניות \"המהמרים\" ואז תוכלי להיות שותפה.זו הדרך היחידה בה תיכלי להיות שותפה בפרויקט התשתיות הגדול ביותר שיוקם במדינת ישראל.לא תשקיעי-לא תהיי שותפה !!!אתן לך טיפ בחינם...(רק ישראמקו)
    סגור
  • 12.
    לנדאו איש יש דרך (ל"ת)
    ד\"ר שיווגו 03/01/2011 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    החרגה מששינסקי
    אראל 03/01/2011 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להחריג לא רק את תמר ולויתן אלא את כל ההיתרים והרשיונות שניתנו לפני הקמת הועדה ובלבד שנעשו פעולות לפי תנאי הרשיון הואיל ועל דעת כך התקבלו ההיתרים ו/או הרשיונות .
    סגור
  • להחריג את ועדת ששינסקי (ל"ת)
    מהר ככל האפשר 03/01/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    שלי יחימוביץ צרשי לי לתקן אותך
    יוסי 03/01/2011 08:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא מסקנותיה של ועדת ששינסקי שיכולות לתרום לשגשוג אלא זה פעולתם היזמים ושל אלה שהשקיעו בחיפושי גז כל השנים שתתרום לכך.
    סגור
  • 9.
    עם ישראל חי!
    ש שש ששי ששינסקי 03/01/2011 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טובת העם קודמת לתאוות בצע, לא לוותר לטייקונים הגזלנים!!!
    סגור
  • עם ישראל חי וקיים
    דוד 03/01/2011 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי הטייקונים לא היה לך גז בכלל אתם רוצים לגזול מפי המשקיע
    סגור
  • אם ההית רואה את חשבון הבנק שלי ההית יודע שאני
    1236 03/01/2011 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא טיקון אלא אדם כמוך שהשקיע במניות .ועכשיו רוצים לגנוב לי את הכסף.לא אתן להם לגנוב לי אפילו ש\"ח אחד.
    סגור
  • 8.
    שלי לא שמעתי את התנצלותך לציבור משקיעי הגאז
    דור דור 03/01/2011 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראית שאנחנו לא מהמרים, ואכן נמצאה התגלית הגדולה ביותר בעשור האחרון, הבנת שהיום כמו ברפואה ותחומים אחרים בהם מחשבי על מנתחים ומוסיפים לידע ולניבוי כך קורה גם בתחום הנפט. ראית שאנחנו המשקיעים הקטנים כבר מעל כ100000 איש מתפקדים. איך את אצילת זכויות האדם יכולה ברגל גסה לרמוס את כל מה שהכלכלה החופשית מובילה.יחד עם זאת בואי נשב ונדון ונתיחס גם למשקיעים הקטנים שבלעדיהם לא היה בנמצא כלום.
    סגור
  • 7.
    על ישראל לכבד הסכמים (ל"ת)
    מירה 03/01/2011 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    בעד מסקנות ששינסקי
    גם אלה שפועלים 03/01/2011 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פועלים ממניעים כספיים נטו!! אלה ממה נובע המניעים שלהם ? השטויות שה-חלי יחימוביץ הזאת מדברת, שאלוהים יעזור לה.
    סגור
  • 5.
    חלי חלי
    ערן 03/01/2011 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלי חמודה מי יחפש ויוציא את הגז, את???
    סגור
  • התכוונת שלי.
    הנביא 03/01/2011 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי יחימוביץ. לא חלי.
    סגור
  • 4.
    שלי בבוקר שאת מסתכלת במראה - מגיע לך (ל"ת)
    מכשפה מרושעת 03/01/2011 08:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • yes (ל"ת)
    sam 03/01/2011 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    את גוזלת כספי משקיעים וגרועה מנסראללה וחמס (ל"ת)
    לשלי יחימוביץ 03/01/2011 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לגברת יחימוביץ
    שיעור קצר בחשבון 03/01/2011 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    30% ממשהו = 30% ממשהו 60% מ 0 = 0 !!!! תפסיקי לבלבל את המוח ותני לחברות שמשקיעות בחיפושים לעשות את עבודתם אחרת לאזרחי ישראל יהיו המון אחוזי מיסוי מכלום !!!
    סגור
  • 1.
    ביבי זכור מה קרה לראש ממשלת אוסטרליה
    דור דור 03/01/2011 08:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי, אתה יושב מנגד ונותן לילדים לשחק לפניך, גם בקדנציה הקודמת שלך ככה התנהגת למשפחות מרובות ילדים לזקנים ולשכבת הביניים. את התוצאה למדתה מספר שנים באופוזיציה אבל כנראה הספקת לשכוח. להזכירך היה ראש ממשלה באוסטרליה שניסה להעלות תגמולים רטרו אקטיבית והיום הוא יושב בבית. למרות שכל חיי הצבעתי ליכוד אינך מוסמך (ללא הסכמתי שנתונה מראש) לבצע את השינוי. אין ספק שלמדינה ולאזרחיה מגיע המון, אבל לא הכל, ביבי, אל תפקירנו בבא הבוננזה, תרמנו השקענו
    סגור
  • אביגדור ליברמן-תדליק את הגפרור הזה-מאות אלפים
    אביגדור ליברמן-תדליק 03/01/2011 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביגדור ליברמן-תדליק את הגפרור הזה-מאות אלפים רק מחכים לסגור חשבון עם הנבלות.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות