כנס סטטוס לשיווק בשיתוף 'המסלול האקדמי המכללה למינהל' ואתר ICE יוצא לדרך
כנס השיווק הראשון של מגזין "סטטוס" מקבוצת מוטו תקשורת יתקיים ביום רביעי ה- 5 בינואר 2011, במלון לאונרדו סיטי - טאוור ברמת-גן. הכנס תחת הכותרת "שווק היום ותמכור מחר", נערך ביוזמת מוטו תקשורת ובשיתוף עם המסלול האקדמי של המכללה למנהל ומערכת אתר ICE. בכנס ייקחו חלק בכירי המנכ"לים והסמנכ"לים במשק ומיטב המומחים לשיווק בישראל.
הכנס יעסוק במגוון סוגיות איתן מתמודד כל מנהל שיווק במשק מדי יום ביומו, כגון הקשר הסינרגטי שבין שיווק ומכירות, עתיד השיווק קמעונאי, מיתוג בעולם רווי מותגים, שימוש מושכל במדיה החברתית ועוד.
במהלך הכנס יציפו המשתתפים מגוון נושאים בוערים וינסו לענות תשובות מעשיות על שאלות חשובות כמו איך לנהל נכון את תקציב השיווק בחברה, האם לתעדף את נושא המכירות על פני השקעה במיצוב ומיתוג או אולי השקעה לטווח הרחוק ובניית מותג איכותי ואמין, היא האסטרטגיה הנכונה? מה עושים במקרה של ריבוי מותגים, האם נכון להשקיע ב"ילד" הקטן והחלש או דווקא בזה החזק והמבטיח ומה באמת עשתה המדיה החברתית למערך השיווקי שלנו.
לדברי רחל בן צבי זיו, מנכ"לית קבוצת מוטו תקשורת יוזמת הכנס: "בשוק התחרותי והאגרסיבי של ימינו הופך נושא השיווק לסוגיה מהותית המטרידה כל מנכ"ל ומנהל שיווק באשר הוא. כנס סטטוס לשיווק בא להציף סוגיות בתחום השיווק ואף לנסות ולתת להן מענה פרקטי וישים. לצורך הכנס חברנו למסלול האקדמי של המכללה למנהל ולמערכת ICE ובשיתוף עמם גייסנו את מיטב האוטוריטות בתחום השיווק מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מרצים, אנשי תקשורת ועוד שייקחו חלק פעיל בדיונים ויתרמו מהידע והניסיון שצברו במהלך השנים לטובת באי הכנס".
בין משתתפי הכנס: ד"ר אביחי שוב עמי, ראש המחלקה לשיווק ופרסום בביה"ס למינהל עסקים, המסלול האקדמי המכללה למינהל, רמי שביט - מנכ"ל המשביר לצרכן, שלמה גבאי מנכ"ל איקאה, רחל בן צבי-זיו - מנכ"ל מוטו תקשורת, רמי איש הורביץ - מנכ"ל אוטודיפו, זאב קלימי מנכ"ל נסטלה גלידות, אלי גידור סמנכ"ל סחר ושיווק, שופרסל, ערן יסעור - עורך ראשי, פורום שיווק, אלי מרון- מרצה לשיווק וקמעונאות המסלול האקדמי במכללה למנהל ומנכ"ל משותף בחברת Sinergia-Retail, ליאור צורף- יועץ לשיווק דיגיטאלי ומרצה במסלול האקדמי המכללה למנהל, טלי אורן - סמנכ"ל שיווק, חוגלה קימברלי, צביקה שיינפלד סמנכ"ל שיווק, ניופאן, אדם שוב - מנכ"ל 'ריפרש' ומייסד הקפה דה מרקר וכן סמנכ"לים נוספים, מרצים במסלול האקדמי של המכללה למנהל ומומחים בתחום השיווק.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה