מי הוביל את קמפיין המאבק שהביא לשלטון המקומי תוספת של 900 מ' שקל?

מאחורי הישג השלטון המקומי, לקבלת תוספת לתקציבי הרשויות והקמת ועדה משותפת לבחינת נושא המים, עומד משרד התקשורת והאסטרטגיה פאר&לוין
 | 
telegram
(5)

אתמול (יום א) הגיע לסיומו מאבק מתוקשר וארוך של המרכז לשלטון מקומי שבסופו עובדי הרשויות לא שבתו למרות האיומים. את המאבק שניהל המרכז לשלטון מקומי נגד הקיצוץ ברשויות המקומיות ונושא תאגידי המים, הוביל משרד התקשורת פאר&לוין.

האסטרטגיה של המאבק התקשורתי, כולל הבליץ התקשורתי בסוף השבוע האחרון, נוהלה על ידי משרד התקשורת בראשותם של ממי פאר ועו"ד איתן לוין.

בתום 3 חודשים, בהם התקיימו הפגנות רבות של המרכז לשלטון מקומי ופעולות מחאה שונות, שגובו בכלי התקשורת הארציים, הצליח השלטון המקומי לקבל תוספת תקציבית של 900 מיליון שקל לתקציבי הרשויות ושיפוי על הסכמי השכר.

משרד פאר&לוין, מעניק בין השאר יעוץ תקשורתי לגופים כמו: מד"א, ארגון נכי צה"ל, אגודת העיתונאים, איגוד רופאי הילדים הישראלי, עיריית רמת גן ועוד

תגובות לכתבה(5):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קמפיין השלטון המקומי
    יהושע ה. 08/01/2011 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעולם המודרני משרד כמו פאר את לוין הוא כורח מציאות. אכן עבודה נפלאה לאור ההשגים
    סגור
  • 4.
    מפרגנת! (ל"ת)
    איטל תקשורת 03/01/2011 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ל-2
    האדום 03/01/2011 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולה שכח את ה-מ'...
    סגור
  • 2.
    סיסי
    ב- 03/01/2011 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם תכתוב נכון: "מיחצנים" ולא "יחצנים"...ואז תתקן. בסיסי.
    סגור
  • 1.
    תיקון
    הוורוד 03/01/2011 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פאר לוין יחצנים את אגודת העיתונאים בתל אביב, כי יש אגודה גם בירושלים. ידע בסיסי...
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות