ח"כ שאמה - "הגז שייך לאזרח הקטן לפני המשקיע הקטן"; ח"כ זאב - "גונבים את המשקיעים"

יו"ר ועדת הכלכלה אמר הבוקר בגל"צ: "הממשלה מינתה את ששינסקי, אבל הפקירה את הזירה הפרלמנטרית לחברות הגז". ח"כ זאב מנגד: "אם הממשלה כ"כ בטוחה, שתלאים את חברות הגז;
 | 

"מאגרי הגז קודם כל שייכים לאזרח הקטן ורק אח"כ למשקיע הקטן", כך אמר יו"ר ועדת הכלכלה כרמל שאמה-הכהן (ליכוד) בשידור הבוקר בגלי צה"ל יום לאחר דיון שנערך בוועדה בדו"ח ששינסקי הסופי. ח"כ ניסים זאב (ש"ס) החסבר אף הוא בוועדת הכספים ענה לשאמה ואמר כי המלצות הוועדה הינן כפיות טובה של המדינה.

בהצבעה סימלית שנערכה אתמול בוועדת הכלכלה בשאלה האם לתמוך בהמלצות הוועדה, רוב של ארבעה חברי כנסת התנגדו להצעה בעוד ששלושה תמכו ואחד נמנע. "מראש ראיתי שהכיוון שלילי, עוד בחודשים האחרונים כשראיתי את החריש העמוק של חברות הגז בין חברי הכנסת", אמר שאמה. "היו הרבה יותר לוביסטים מאשר מחוקקים אתמול בוועדה", הוסיף.

לדברי שאמה "הממשלה מינתה את ועדת ששינסקי, אבל הפקירה את הזירה הפלמנטרית לחברות הגז... שהציגו טענות מתחלפות: קודם רטרואקטיביות, אח"כ מימון, חיזבאללה, איראן, גז מצרי ועכשיו המשקיע הקטן".

ח"כ זאב ענה לשאמה ואמר כי "הוועדה פוגעת קשות במאות אלפי משקיעים אחרי שהממשלה עודדה אותם לחפש נפט וגז. ברוך השם סוף סוף גילו תגליות בעלות ערך חשוב לכלכלת המדינה. יש פה כפיות טובה. אי אפשר לגנוב ציבור בשם ציבור אחר למען הציבור".

לטענה זו של זאב ענה שאמה כי "האזרח הקטן הוא שמונה מיליון אזרחי ישראל להם אני מחוייב... מאגרי הגז קודם כל שייכים לאזרח הקטן ואח"כ למשקיע הקטן". שאמה הזכיר את הנסיון הקודם להעלאת התמלוגים: "הטענה של הטייקונים הייתה ששוחטים תרנגולת לפני הטלת ביצי הזהב. היום אומרים 'איך אתם שוחטים תרנגולת שמטילה ביצי זהב'?". "אם הממשלה בטוחה בעצמה שיש פה ביצי זהב שתגיד שהיא רוצה להלאים את החברות", ענה זאב לשאמה.

תגובות לכתבה(60):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    \"לא יאריכון ימיך\" תיקון
    דור 06/01/2011 07:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כוונה חס וחלילה לפגיעה בך אלא בעיסוקך הפוליטי.
    סגור
  • 46.
    דו\"ח ששינסקי דומה לאי כיבוד אב ואם
    דור 06/01/2011 07:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של הגילוי ובמידה ולא נכובד לא יאריכון ימיך.
    סגור
  • 45.
    ח\"כ שאמה שכחת שהתיחסת אלינו כמו אל הטירונים ש
    דור 06/01/2011 07:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלך \"אני אמחוק את החיוך שלהם בבואי להיות יו\"ר הכלכלה\". ולעניין המדינה לוקחת גם לפני המלצות הוועדה כ 45%, יחד עם זאת יש כבודלמדינה ואפשר לדון על הגדלת המיסוי אבל לגזול למחוק ולהעלים ולהלאים את המשקיע הקטן שמשקיע במשך שנים בציפיה כמעט אין סופית במושגי אורך חיי האדם (50 שנה)לא בא בחשבון. התרשמתי מהדיון שקיימת אבל אחרי ההחלטה בדיון היה נדמה שתשנה דעתך ותספוג לפחות חלק מאוד נכון שנאמר בו. אנחנו המשקיעים הקטנים מאבדים חלק נכבד מאוד מרווחינו העתידיים יחד עם זאת נשמח לחלק את חלקנו עם שאר עמנו אבל לא נשלים עם \"גזלה\" כפי שהציגה הוועדה.
    סגור
  • 44.
    הגז שייך לאלו שהשקיעו ומצאו ורק לאחר מכן יש
    שממה 05/01/2011 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתת לפרזיטים כמו שאמה, שלי יחימוביץ ומלכיאור ואם ישאר עוד אז יש לתת לקרן החדשה לחורבן ישראל.
    סגור
  • 43.
    יצא קרח מבאן ומכאן. גם העבירו את דיוני הגז
    גד 05/01/2011 15:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכספים וגם דחה להתמנות לסגן שר. תרגיל של ביבי.
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    חבורת משקיעים עלובי נפש! כנסו!!!
    יוסי 05/01/2011 15:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יללחם בשבילכם כשהחיזבאללה ייתקוף? ח\"כ זאב? תשובה יישלח את הבן שלו? מנכל נובל יעלה לשמירה? מה אתם מקשקשים? אני אשלח את בני לצבא להגן על משקיעי רציו ותשובה? נפלתם על הראש? לכו תשכרו שכירי חרב דפוקים שכמותכם..... אם המדינה לא תקבל את חלקה אתם תעלו לשמירה ערב ערב ואני אוכל חומוס ושעועית.
    סגור
  • 41.
    מי שקנה קרקעות מהמדינה גם הרויח מליונים (ל"ת)
    שיחלק לאזרחים הקטנים 05/01/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    שאמה, כנס רגע יא דרעק.
    paratttmoshe 05/01/2011 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האזרח הקטן, יעני המדינה, מקבל 30% תמלוג בלי לנקוף אצבע. אל תציג זאת כאילו מדובר ב-60% מול 0. מה שמעניין בכל הסיפור הזה שנציג ש\"ס, הנציג של המגזר שמוצג תמיד כפרזיטי, מדבר הפוך מנציג הכלכלה החופשית
    סגור
  • 39.
    משקיעים עלובים - כנסו
    משקיע 05/01/2011 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם החברה לחיפושי הנפט הייתה חברה פרטית ולא חברה נסחרת כולכם ללא יוצא מן הכלל הייתם אומרים שהגז שייך למדינה ולתשוביה , חבל שהפוזיציה מסמה את עינכם . צאו ותחשבו רחוק מעבר לכיס שלכם תחשבו על הילדים ועל הנכדים , איזו מדינה אנחנו רוצים להאיר להם . לדעתי חבר שאמה ראוי לכבוד ולהערצה ואילו ישראל ביתינו וש\"\"ס צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח חבורה של מושחתים שאני מאחל להם בכל ליבי שהשם ישלם להם כגמולם , חבורה של עלובי נפש . במקום לחשוב מיקרו תחשבו מאקרו ותבינו שעתיד המדינה חשוב יותר מעוד מספר שקלים בכיס של איזה טייקון שהבטיח לכם ציפורים על העץ .
    סגור
  • סליחה??
    paratttmoshe 05/01/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנאדם השקיע בסטארטאפ והתעשר מזה, אני אבוא אליו כדי להיות שותף בחשבון הבנק שלו? אתה לא מבין את המאטריה. גם הטייקונים לא יכולם להרים פרוייקטים כאלה בלי הנפקה ושותפות עם הציבור דרך הבורסה.
    סגור
  • 38.
    ביבי העביר את דיוני הגז לועדת הכספים. דפק את
    גד 05/01/2011 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאמה בתרגיל מבריק.
    סגור
  • 37.
    תמלוגים
    חכ שאמה העלוב 05/01/2011 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי ברור שהכסף לא ילך לאזרח הקטן...הוא ילך כדי להמשיך לתת משכורת לחברך הבוגד שברח מהארץ ואתה יודע למי הכוונה. ביבי דבר אחד בטוח אם עד היום החזקתי רק ממך בבחירות הבאות לא תקבל את הקול שלי וחבל
    סגור
  • 36.
    ח"כ שאמה וזועבי אותו ח.ר.א
    המשקיעה הקטנה 05/01/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן אני המשקיעה הקטנה השקעתי את מיטב כספי והסתכנתי ולולי ההשקעה שלי ושל שאר המשקיעים לא היו כלל תגליות,עבור להן השנים המתות וכעת מתגלה לו האוצר שעיני כולם חומדות אותן,ח"כ שאמה תגיד תודה שאתה מרוויח אלפי שקלים בחודש על חשבון משלם המיסים קרי, המשקיע הקטן לפחות תשתוק ואל תביע דעה כ"כ האגואיסטית, הפרצוף האמיתי של המדינה התגלה בשיא כיעורו הן מבחינה בטחונית= כ"ח זועבי והמשטוהן מבחינה כלכלית= ח"כ שאמה
    סגור
  • 35.
    מאחורי ששינסקי עומדת הכוונה של בריטיש גז
    יוני 05/01/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למכור גז מעזה לישראל. עם התמלוגים המוגזמים מחיר הגז הישראלי יהיה גבוה יותר וכך תיסלל הדרל לפלסטינים למכור גז לחברת חשמל דרך תחנת ההפקה מול אשקלון. האם עדיף גז פלסטיני שיממן אותם על חשבונינו ???
    סגור
  • אכן - דבריך נראים הגיוניים (ל"ת)
    אורית חרזי 05/01/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    חוצפה שאי האפשר לתאר אותה במילים גונבים
    לחם 05/01/2011 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מציבור אחד למען ציבור אחר
    סגור
  • 33.
    מה שמעניין אצל שאמה שאל לנו לבלבל אותו הפרטים
    גולני שלי 05/01/2011 13:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חשובים הפגיעה לא נורא העיקר הספין..אני עם הציבור..ועוד הוא מבטיח לנו התכנסות בוועדה במיוחד בשביל לשמוע את המשקיע הקטן..בשביל מה ?הוא מזמן החליט מה עמדתו ולאן הוא רוצה להוביל את העגלה ולראיה הניסיון להעביר הצבעה בוועדה (מחטף) ושזה לא עלה בידו אז זה אשמת חברות הגז והלוביסטים..טוב שלא אמר שמי שלא בדעתו קיבל ככל הנראה שלמונים מהטיקונים..
    סגור
  • 32.
    הח\"כ הקטן בגדולתו
    אזרח קטן ומשקיע קטן 05/01/2011 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ח\"כ כרמל שאמה כ\"כ מאמין כבר בשטויות שהוא הכניס לעצמו לראש שהוא רק מחפש תירוצים להתלות שוב ושוב בטיעוניו הישנים והמיושנים. הלו! ח\"כ שאמה!!! תתעורר!!! תפקח את העיניים ותפסיק להיות אטום לכל הטיעונים שמעלים מולך! זה רהי כ\"כ ברור שאתה לא מנסה אפילו להבין ולהקשיב לצד השני וראוה את הדברים מנקודת מבט צורה ופופוליסטית! בושה שאלה הים חכ\"ים בכנסת של מדינת ישראל. בושה!
    סגור
  • 31.
    שאמה , אתה קשקשן. (ל"ת)
    YYY 05/01/2011 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    רגע מר שאמה טיפלת בים המלח
    אבי 05/01/2011 13:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר שאמה לא שמענו אותך טוען שאוצרות ים המלח שייכות לאזרח הקטן ולא לבעלי ההון הגדולים...
    סגור
  • ועוד
    לחם 05/01/2011 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חופי ישראל,אתר החרמון מה את השלג מביאים משוויץ?הוא לא אוצר טבע ויש עוד הרבה אך קל יותר לשים עין על יצחק תשובה
    סגור
  • 29.
    שוקראן שוקראן שוקראן.תקבל אזרחות
    שמאה יא ערבי 05/01/2011 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבוד בעזה ובמצרים.
    סגור
  • 28.
    שאמה
    irda76 05/01/2011 13:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפתרון האחד הוא פוליטי: שהוא יידע כי בבחירות המקדימות הבאות הוא ייצג את הרחוב בו הוא מתגורר, אך כלל לא יגיע לכנסת. וזה חייב להיות גם דינו של שטייניץ. המערכת הפוליטית היא הכל הסוגיה היא פוליטית והפתרון מצוי בתחום הפוליטי. הם חייבים לדעת זאת היטב. זה המחיר של העושק, גסות הרוח, והגזל שלנו. הביטוי הארמי הוא: \"על דאטפת -אטפוף\".
    סגור
  • 27.
    שאמה !פופוליסט חסר תקנה !
    לוינסקי 05/01/2011 13:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוצה בכחלהיות שונה ובכותרות!!
    סגור
  • 26.
    מי ישקיע במימון חיפושי נפט בידיעה כי אם ימצא
    הגולש 05/01/2011 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שימצא ילקח ממנו?!
    סגור
  • 25.
    מחרו חברת דנקנר לסינים?זה משאבי עם. גם חברת
    ח.כ.שאמה הנכבד- 05/01/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ים המלח מנצלת מה שיש לעם.גם תדרים גלי ראדיו וסולולר שייכים לעם.גם צימרים בונים על אדמות עם. גם קיבוצים בונים מגורים על רכוש העם.קח מס 80 אחוז מכולם...
    סגור
  • 24.
    רק במדינות חשוכות הופכים את המשקיעים לאויבי
    משוגעים תתעוררו 05/01/2011 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם . שאמה - אתה דמגוג ופופוליסט
    סגור
  • 23.
    מה הבטיחו הטייקונים לש\"ס לזאב ניסים מש\"ס ? (ל"ת)
    גימלאי 05/01/2011 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    שאמה - דמגוג קטן
    מיקה 05/01/2011 12:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית, גם המשקיע הקטן הוא \"האזרח הקטן\" שנית, המשקיע הקטן צריך להיות לפני \"האזרח הקטן\" כי המשקיע הקטן סיכן את מיטב כספו ואילו האזרח הקטן לא.
    סגור
  • למיקה
    מי שמשקיע 05/01/2011 12:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את משקיעה אבל אוצרות הטבע שייכים לכולם ולכן כולם צריכים ליהנות . בסופו של דבר הצבא יצטרך לשמור על המיתקן שלך.כסף שיכנס לממשלה יילך להורדת מיסים ולהשאיר את האנשים בארץ שישלחו את ילדיהם לצבא
    סגור
  • מציעה לך לבדוק
    מיקה 05/01/2011 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אחוזי מס משלמים האחים עופר על האוצרות שהם שואבים מים המלח. שנית, הממשלה הזו, והבכנסת הזו דואגים להעביר את כספי המיסים לחרדים - לו הייתי חושבת לשנייה אחת שהכסף יגיע למעמד הביניים שמחזיק את המדינה, אולי הייתי שותקת.
    סגור
  • 21.
    ח\"כ שאמה לא יודע מה זה דמוקרטיה.דיקטטור.... (ל"ת)
    מקס הזועם!!!!!!!!!!! 05/01/2011 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    בעולמנו יש אנשים שלוקחים סיכונים.לחץכאןV
    מקס הזועם!!!!!!!!!!! 05/01/2011 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמסכן את כספו לפעמים מצליח להרויח.אז עכשיו באה הממשלה ורוצה לגזול לו את כל הרווחים למה זה.מי שסיכן את כספו זכאי לרווחים כמה שיותר לא ככה?????????????????
    סגור
  • בכסף שיכנס למדינה אפשר להוריד מיסים לכולם
    מדינת רווחה 05/01/2011 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה חופר ומשקיע מותר לך להרוויח אבל אלו אוצרות המדינה וצריך להתחלק ולתת משמעותי לציבור הרחב שבניו ובנותיו בצבא ושומרים על ה\"משקיע הקטן\" יעני...
    סגור
  • הכסף ילך לממשלה לא למדינה זה שני דברים שונים (ל"ת)
    אלי 05/01/2011 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עיני מה המשקיע הקטן לא עושים צבא חוצפן (ל"ת)
    לחם 05/01/2011 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מדינת רווחה, אתה חי בחלום. תתעורר...... (ל"ת)
    דודי 05/01/2011 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    האזרח הקטן לא יראה אגורה אחת מהמיסים על הגז !
    דודי 05/01/2011 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למשרד האוצר כוונות להחזיר בסכומים שיגבו הלוואות של המדינה ולא להשתמש בכספים לרווחת אזרחי ישראל קרי: חינוך, בריאות ורווחה. ואם ישאר משהו מהכסף הנ\"ל ישתמשו בו לשמירה על כסאו של ביבי, קרי: תשלומי אתנן לחרדים ומתנחלים. ח\"כ שאמה אתם מתייחסים לאזרחי ישראל כאילו \"עשו אותם באצבע\". הבעיה היא האדישות של אזרחי ישראל. אם כולם היו יוצאים לרחובות להפגין ממשלת ישראל אולי הייתה מתייחסת אחרת לאזרחיה שאותם אין היא רואה ממטר.
    סגור
  • 18.
    די להתבכינות
    כלכלן 05/01/2011 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדכון של המס קורה כל הזמן, החוק לא היה מעודכן ומעדכנים אותו. אוצרות הטבע הם של המדינה ולא של מי שמצא אותם אפשר לפצות אותו על החיפוש אבל זה לא אומר שזה שלו.
    סגור
  • 17.
    שאמה לרשות הממשלה
    י.ג 05/01/2011 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היחידי שחושב ומתנהג באופן ממלכתי. העתיד היחידי המסתמן לראשות הנהגת המדינה. כל הכבוד , אדם ישר דרך, צנוע ויחודי. נזכור ביום הבחירות מי ממלכתי ומי רודף בצע, כיבודים שררה ומין!!!
    סגור
  • 16.
    לשאמה הקטן: האזרח הקטן מכר זכיון למשקיע הקטן
    בוננזה 05/01/2011 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחיפוש גז ונפט באמצע הים הגדול, באמצעות ממשלותיו הקטנות-עד כאן הבנת ?- רק מה ? האוצר אינו קטן, נהפוך הוא, הוא גדול ! זה הכל שאמה, מה לא מובן ???
    סגור
  • 15.
    אפילו בתקופת מלחמה לא גובים מסים כאלה ! (ל"ת)
    נילי 05/01/2011 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    בדיון העלו טיעונים עובדתיים, ושאמה לא הקשיב !
    זה י\"ור ועדת כלכלה! 05/01/2011 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיון העלו טיעונים עובדתיים, נראה ש-שאמה במקום להקשיב אטם אוזניו
    סגור
  • 14-זה
    irda76 05/01/2011 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה טועה. יש הבדל עצום בין שמיעה לקשב ולהבנה. לבטח הוא שמע ספק אם הוא הקשיב ללא כל צל ספק הוא לא הביןץ
    סגור
  • 13.
    האזרח הקטן מכר את הזכות שלו וזאת בעיתו שלו
    פארוקי 05/01/2011 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך ליהיות יפי נפש ולהגן על האזרח קטן הוא מכר את חלקו וזאת בעיתו. אי אפשר לחזור בך מרגע שמכרת.
    סגור
  • כולכם מגיבים בתשלום???
    משקיע אחר 05/01/2011 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשקיעים שמו את כספם היום בגז ומחר בהייטק או תרופות. הרווחים היו (וממשיכים להיות) אסטרונומיים. לאף אחד לא אכפת שבעוד 15 שנה כשתהיו פנסיונרים יהיה כסף לביטוח לאומי ובתי חולים. איפה תלכו אז - לתשובה ודנקנר???
    סגור
  • 12.
    גם מגדל אקירוב שייך לאזרח הקטן בו נלאים את כל (ל"ת)
    זהבי עצבני 05/01/2011 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    שאמה אתה לא ליקודניק. אתה קומוניסט.
    רות 05/01/2011 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לקומוניסטים או תלמד דברים בסיסים.
    סגור
  • 10.
    חכ זאבי באמת צדיק וצודק ושאמה סתם עיין צרה (ל"ת)
    יהודה 05/01/2011 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אני האזרח הקטן המשקיע.האם גם לי שייך הגז...
    איתן 05/01/2011 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור
  • 8.
    הכסף לא יגיע לאזרח הקטן אלא לחרדי הקטן
    ירושלמי 05/01/2011 11:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי מעביר לחרדים כל סכום שמתפנה !!
    סגור
  • 8-ירושלמי
    irda76 05/01/2011 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר כל הזמן להשמיץ את החרדים, ואני חילוני. יש פרזיטים הרבה יותר גדולים והרבה יותר מזיקים. מדוע תמיד החרדים? כי אתה מפחד להצביע על האמיתיים? כאן הענין הוא פוליטי. אכן, אתה צודק: הכסף ייספג במכונת המיסוי הכללית, ודבר לא יישתנה מבחינת \"האדם הקטן\".
    סגור
  • 7.
    שאמה מה אתה משמיץ את משקעי הגז לחץ וכנסV
    מקס הזועם!!!!!!!!!!! 05/01/2011 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאמה בזכות משקיעי הגז אתה ושכמותך מקבלים משכורות מנופחות והטבות בלי סוף אז כדאי לך לשמור על פיך ולא לנסות לגנוב את המשקיעים שהם מלח הארץ!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 6.
    השמאלנים האינטלגנטים מחבקים את שאמה האידיוט (ל"ת)
    בא להקיא מהצביעות 05/01/2011 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מי שהביא את הגז לאזרח הקטן זה המשקיע הקטן (ל"ת)
    ולכן הוא חב לו תודה 05/01/2011 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הידד לש\"ס
    רואה רחוק 05/01/2011 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לח\"ב זאב , שדואג קודם כל למשקיעים הקטנים שסיכנו את כספם בגדול , לפני האזרח הקטן ש\"ישב באפס מעשה\"... וחיכה לנפילות הגדולות במניות הגז והיה שמח לאידם של המשקיעים . יו\"ר הוועדה ש א מ ה , חרט על דגלו טרם כניסתו לתפקידו את \"שחיטת\" הטייקונים בכל מחיר ואת המשקיע הקטן בשם הסוציליזם ... יישר כח ל ש\"ס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 3.
    ניסים זאב אדם נתעב אך כאן הוא צודק.
    שאמה = גנב! 05/01/2011 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר כנסת שאמה הקטנטן, אתה עושה שירות מצויין לביבי - בבחירות הבאות בזכותך הוא יקבל לא 10 מנדטים אלא 9 ....יא גזלן!
    סגור
  • 2.
    שאמה יחמוביץ-גנבים ברשות החוק
    טווח ארוך 05/01/2011 11:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן אני המשקיע הקטן בגבעות ברציו ישראמקו , לקחתי סיכונים מחושבים ומסוכנים (הכלל הראשון במימון הוא ככל שהסיכון עולה התשואה גבוה יותר )ועכשיו משנים סדרי עולם בלי למצמץ פשוט גנבה לאור היום ,ח\"כ האלה מסוכנים למדינה כי מחר ם יכולים להחליט שאזרח שהרוויח מעל 50,000 ש\"ח בחודש חייב למדינה כסף כי המיסים היו נמוכים מדי , די לדמגוגיה כי לוקחים לטיקונים ונותנים לאזרחים , מה בדיוק אותם אזרחים יקבלו שירות ציבורי גרוע יותר ומנופח יותר אם הם כלכך רוצים את טובת המדינה שידאגו להוציא את הלובסיטים מהכנסת .
    סגור
  • 1.
    ח\"כ שאמה את דעותיך ידענו עוד לפני שנכנסת
    ר.י. 05/01/2011 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתפקידך. אתמול ישבת בישיבה ונהלת אותה ,אבל אוזניך היו אטומות. אתה לא הקשבת כנראה. לא הפנמת כנראה שמאגרי הגז הם קודם כל של המשקיעים ורק אחר כך של שאר אזרחי ישראל . דרך אגב המשקיעים לידיעתך הם גם אזרחי הארץ כך שלמעשה מגיע להם פעמיים הטבות. בסוף הדיון יצאת בהצבעה תמוהה עלוועדת שישינסקי והרוב דורשים לשנות את הדוח . לא לבטלו!!! כנראה שאתה לא מעריך את ההצבעה שלך ולא מבין שהרוב החליט בנגווד לרצונך. כבד את ההחלטה למרות שלא תואמת את דעותיך.
    סגור
  • ניסים זאב המלך!!!!!! (ל"ת)
    משקיע 05/01/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות