'גיל עד תקשורת' מתחזקים: מקבלים את תקציב היח"צ של ג'ונסון אנד ג'ונסון

התקציב יעבור לגיל עד מוילדר יחסי ציבור שטיפל בו עד לאחרונה. בשבוע האחרון קיבל המשרד לטיפולו גם את תקציב חטיבת המזון של שסטוביץ'
 | 
telegram

משרד יחסי הציבור גיל עד תקשורת מקבוצת ג'י גרופ, זכה בתקציב היח"צ של תאגיד הענק ג'ונסון אנד ג'ונסון מוצרי צריכה ישראל. התקציב עובר לגיל עד מ'וילדר יחסי ציבור' שטיפל בו עד לאחרונה.

ג'ונסון אנד ג'ונסון מוצרי צריכה היא אחת מהחברות המובילות בעולם. בין מותגי החברה ניתן למצוא את מותגי הקוסמטיקה ROC ו- Neutrogena, Clean & Clear. במחלקת ההיגיינה הנשית ניתן למצוא מותגים מובילים כגון: Carefree, O.B.,מחלקת התינוקות את מוצרי Johnson's baby, ליסטרין וקומפיד.

גילי כהן, מנכ"ל חברת G GROUP: "אנו שמחים על קבלת תקציב יחסי הציבור של תאגיד ענק ומכובד כמו ג'ונסון אנד ג'ונסון והצטרפותם לשורת לקוחותינו המכובדת. אנו מאמינים כי החיבור בינינו יוביל את החברה ויצעיד אותה למחוזות חדשים בתחומי פעילותה הרבים וכן יוביל לחיזוק ולבולטות החברה".

חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, מצטרפת ללקוחות המשרד כגון: קבוצת נטו, דנשר, חטיבת המזון של שסטוביץ, חברת "טמפו" משקאות, קבוצת ה"זאפה", "פישמן סלולאר", מדיטרנד, מותג איב סן לורן וקשרל מבית לוריאל ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות