GOLBARY בחרה באיילת זורר כפרזנטורית המותג לעונה נוספת

איילת זורר ההוליוודית נבחרה להמשיך לעונה נוספת כפרזנטורית GOLBARY
 | 
telegram
(1)

השחקנית ונציגתנו הבכירה בהוליווד איילת זורר, הגיעה ארצה בשבוע שעבר והצטלמה לקמפיין הקיץ של הרשת עבורו תקבל 200 אלף שקל.

לדברי משה גולברי, מבעלי הרשת: "אין ספק כי לאיילת זורר יש חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין האחרון. הבחירה החוזרת בה, נעשתה לאחר בדיקות שוק וקבוצות מיקוד שערכה הרשת בקרב קהלי היעד, מהם עלה כי בשל ההתאמה שלה לערכי המותג, יותר נשים מזדהות עמה".

איילת זורר  (צילום: יקי הלפרין)
איילת זורר (צילום: יקי הלפרין)


עוד מוסיף גולברי: "איילת זורר, מהווה מודל לחיקוי ומתאימה לאסטרטגיה הפרסומית, למיצוב ולאופי המותג. זורר מייצגת בעניינו את היופי הישראלי ובעלת אמירה אופנתית ואלגנטית. איילת בהצלחתה הבינלאומית מהווה השראה לנשים רבות ובכך מייצגת את GOLBARY באופן המתאים ביותר.

איילת זורר  (צילום: יקי הלפרין)
איילת זורר (צילום: יקי הלפרין)


הרשת תשקיע כ-4 מיליון שקל בקמפיין, אשר יכלול בין היתר שלטי חוצות, קטלוג, פעילות ברשת החברתית, מסע קד"מ רחב ואירועי יח"צ עם הפרזנטורית .

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רחל דביר 04/05/2011 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכבוד מחלקת שרות לקוחות - לידי ריקי א.ג.נ., לפני כשבוע רכשתי 4 שמלות בחנות הנושאת את שמכם בקניון עזריאלי בביתי שמלה אחת לא מצאה חן בעיני ילדי ולכן אתמול בצהרים הלכתי לאותה חנות כדי להחזר את השמלה ולקבל זיכוי מתאים. מנהל החנות אמר לי שאין תקשורת הואיל ומעדכנים את המבצע. הוא ביקש שאחזור לאחר כ- 20 דקות. שבתי לחנות ושוב נאמר לי שעדיין אין תקשורת לשוב בעוד חצי שעה וזאת כמוטבן עשיתי למרות היותי דחוקה בזמן. ככשבתי לחנות הוא לא הצליח להכין לי את שובר הזכוי. שאלתי אם אפשא לקבל זאת בחנות אחרת והא אמר בכל חנות של גולברי. הבוקר הלכתי לחנות גולברי בקנין רמת גן ובקשתי א ת הזיכוי המתאים בסך 400 ש"ח. מנהלת החנות בשם רחלי אמרה שהיא יכולה לתת לי זכוי רק של 337 ש"ח בגלל המבצע הקיים ברשת. אמרתי לה שמנהל החנות בעזריאלי אמר לי מפורשות שאקבל את מלוא התמורה אך זה לא הואיל היא ניסתה כביכול להתקשר לסניף עזריאלי וטענה שהיא לא מצליחה ליצור קשר. לקחתי את השמלה וחזרתי לעזריאלי וכולי עצבנית על הטירטור המיותר שנגרם לי. על פי חוק הצרכנות אני יכולה לקבל לא רק זיכוי עבור המוצר אלא גם כסף מזמן, דבר שלא ביקשתי ואמרתישאשוב לחנות לקנות דבר אחר בזמן שיתאים לי. הגב' בחנות עזריאלי היתה אדיבה ביותר קבלתי את הזיכוי המיוחל לא אני זכאי ת על פי דין. למותר לציין שאני לקוחה ותיקה של רשת גולברי כל רכישה שלי היא מעל 1,000 ש"ח אבל היום אנו מאוכזבת ביותר אין לכם תיאום בין החנויות כל חנות מתנצחת על חשבון הלקוח דבר שאינו מקובל ברשת המכבדת את עצמה. צר לי על זמן מבוזבז וחניות ששלמתי עבור קבלת ההחזר. היה כדאי שתרעננו קצת את שרות הקופאיות או מנהלי החנויות ברשת. תודה רחל דביר 0507448405 זו לא מתנה שקבלתי מגולברי זה זיכוי עבור כסף ששלמתי במלואו.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות