פרסום ראשון

מהווילג' בישראל לכיכר האדומה: פובליסיס-אידיאולוג'יק זכתה בתקציב הדיגיטל של קוקה-קולה ברוסיה

ינון לנדנברג ודורון טל עושים את זה בגדול. ינון לנדנברג: "זו גאווה אדירה עבורנו; זו מעין הכרה ביכולות ובדרך שלנו"
משה בנימין | (8)

ינון לנדנברג ודורון טל שוב מעניקים למוריס לוי, מנכ"ל פובליסיס סיבות להתגאות בהם: לאייס נודע כי פובליסיס-אידיאולוג'יק, המנוהלת על-ידי שני מייסדיה ומוחזקת בבעלות משותפת עם פובליסיס העולמית, זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של קוקה קולה רוסיה.

בעקבות הזכיה, הוקמה בפובליסיס אידיאולוג'יק יחידה רוסית שתפעל תחת החטיבה הבינלאומית של החברה אשר מטפלת כבר במספר פרויקטים עבור לקוחות בארה"ב ואירופה.

זכייתה של אידיאולוג'יק בתקציב תמקם אותה במשבצת ההפקה והקריאייטיב של פעילות המותג. יש לציין כי רכש המדיה לא יתבצע על ידה. באידיאולוג'יק מוסרים כי הם ייעזרו בתשתית הקיימת של פובליסיס מוסקבה אך באופן מינורי, כאשר רוב הפעילות תתקיים בישראל.

כידוע, אידיאולוג'יק מטפלת במותגי החברה המרכזית בישראל - קוקה קולה, ספרייט, מב"י, פריגת ועוד, כבר מעל 10 שנים ובשנה האחרונה ביצעה מספר מהלכים פורצי דרך עבור מותגי החברה. הזכורים ביותר היו קמפיין המונדיאל, פרוייקט מכונת הלייקים בקוקה קולה וילג' ומסחטת החיוכים של פריגת.

על פניו נראה כי הפרויקט שלזכותו נרשמים רוב הנקודות ככזה שהשיג לאידיאולוג'יק את התקציב היא מכונת הלייקים שהושקה בווילג', כפר הנוער של קוקה קולה וזכה בפרסים רבים מסביב לעולם.

בעקבות ההצלחות השונות בזירת התחרויות העולמית, הוזמנה הסוכנות להשתתף במכרז על תקציב הדיגיטל בו התמודדו 3 סוכניות נוספות, מהמובילות ברוסיה. במהלך המכרז נעזרה אידיאולוג'יק בפובליסיס רוסיה ושיתוף פעולה זה ימשך גם בעבודה השוטפת על התקציב. ההישג של אידיאולג'יק ראוי להערכה יתרה שכן מדובר בסוכנויות בסדרי גודל אירופאיים הן ברמת התקציבים והיקפי הפעילות והן ברמת כח האדם.

במכרז נתבקשו המתמודדות להציג פתרון דיגיטלי לקוקה קולה ובסוף התהליך הוחלט לתת לאידיאולוג'יק, בנוסף לתקציב קוקה קולה, גם את תקציב המותגים פאנטה ונסטי.

למרות שבאידיאולוג'יק היתה כבר תשתית קיימת של אנשי קריאייטיב ממגזר הרוסי, עובתה תשתית זו בשבועות האחרונים והיחידה הרוסית מונה כיום כ-20 אנשים. היחידה הרוסית תהיה כפופה לחטיבה הבינלאומית של פובלסיס אידיאולוג'יק, אותה מנהל יוגב ריינהולד.

לנדנברג אמור לבקר ברוסיה פעמיים בחודש וישמש כסמכות הבכירה בפרונט מטעם אידיאולוג'יק. ריינהולד ישמש כמנהל הפעילות השוטפת ממקום מושבו בישראל. נציגתה הרשמית של אידיאולוג'יק ומי שתוגדר כמנהלת הפרויקט תהיה מריה גרמל, לשעבר במומה פרסומאים, שתצטרך לבצע רילוקיישן מלא לרוסיה. לגרמל יתווספו במרוצת הזמן גם מנהל קריאייטיב ומנהל מדיה חברתית שיגורו אף הם ברוסיה.

ינון לנדנברג אמר היום כי "בתור חברה המטפלת בקוקה קולה בישראל כל כך הרבה שנים, היתה הזכיה בתקציב הרוסי מעין הכרה ביכולות ובדרך שלנו. זו גאווה אדירה עבורנו לקבל את תקציב קוקה קולה ברוסיה. אנחנו עדיין בשלבי למידת החומר אבל תוך שבועות ספורים כבר נציג פתרונות ונהיה ערוכים לעלייה לאויר עם הפעילויות הראשונות ברוסיה".

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אלון 19/01/2011 20:36
    הגב לתגובה זו
    כבוד!!!
  • 7.
    galili 18/01/2011 14:39
    הגב לתגובה זו
    לכלל התעשיה ולמובילים בה
  • 6.
    18/01/2011 07:57
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לכם ! המון בהצלחה ...
  • 5.
    Kolega 18/01/2011 00:03
    הגב לתגובה זו
    It seems we can export digital the same as high tech and start ups Go digital go.
  • 4.
    איך אומרים מברוק ברוסית ? (ל"ת)
    שי בן ארי 17/01/2011 23:37
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יובל 17/01/2011 23:13
    הגב לתגובה זו
    ולאלה אחרי שחושבים לא לפרגן. בחייאת תחסכו! כשמגיע ריספקט, נותנים.
  • 2.
    ירוניניאן 17/01/2011 20:33
    הגב לתגובה זו
    תותחים אחד אחד...
  • 1.
    רוסיה? קוקה קולה? חברה מישראל? (ל"ת)
    ת'כלס על זה כבר אין מה להגיד חוץ מתותחים! 17/01/2011 20:01
    הגב לתגובה זו