בכירי הקריאייטיב וענף הפרסום הגיעו לתערוכת סיום קורס קופירייטינג של "הבצפר" שעסקה בעמותת עיגול לטובה

העמותה עוסקת בהעברת תרומות לארגונים נבחרים על ידי עיגול סכומי קנייה
 | 
telegram

בהעברת תרומות לארגונים נבחרים על ידי עיגול סכומי קנייה. בתערוכה שנערכה בנמל תל אביב נכחו גם אורני פטרושקה ויעקב בורק ממייסדי עמותת עיגול לטובה, ורד בטש מנהלת "הבצפר", יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, שי גורן מנכ"ל גלר-נסיס, גיא בר משנה למנכ"ל גיתם BBDO , ריקי דרורי, סמנכ"ל שיווק גוגל ישראל ודנה ארגוב טיקוצקי מנהלת עמותת עיגול לטובה.


כולם התרשמו מעבודות הסטודנטים, בחרו את העבודות המצטיינות, נהנו משתיית וודקה ואן גוך שהיו בין נותני החסות לאירוע והחלו להגות את פרויקט הסיום הבא שיעסוק אולי במפלגת העבודה המתפוררת שזקוקה יותר מהכול לקמפיין פרסום מוצלח.
שי גורן וורד בטש (צילום: כפיר כחלון)
שי גורן וורד בטש (צילום: כפיר כחלון)

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות