אפקט חג המולד בבריטניה: חמישית מהצרכנים נכנסים לאוברדרפט בקניית מתנות

מחקר שנערך בממלכה המאוחדת בדק את הרגלי ההוצאות של הבריטים בחג המולד: מי אחראי יותר בהוצאות - גברים או נשים? מי לא משלם את חובותיו בזמן? ומה העצה הטובה ביותר שניתן ליישם? להלן התוצאות
 | 
telegram

עונת החגים בבריטניה חושפת מציאות מדאיגה: חמישית מהקונים מבצעים קניות מופרזות ואינם מסוגלים לממן אותן, כך על-פי סקר חדש הקובע שרבים מהקונים משתמשים בכרטיסי אשראי, משיכת יתר והלוואות על מנת לממן את הרכישות ובכך לדחות את התשלום לתקופה מאוחרת יותר.

מחקר שנערך על ידי 'דיגיטל בנקינג' בבריטניה מוצא, שיותר ממחצית המבוגרים נמצאים בחובות באופן קבוע ושליש מהם מודים כי הם נמצאים באוברדרפט. הסקר מראה, כי הקהל הבעייתי ביותר המתקשה לשלם את חובו נמצא בין גילאי 18-24. 75% מהצעירים באותם הגילאים מודים כי הם נמצאים בחובות ולכמעט למחציתם אין תוכנית כיצד לשלם את חובם.

נתונים נוספים המתפרסמים בסקר מציגים הבדלי הוצאות בין גברים לנשים. גברים נוטים להוציא פחות מאשר נשים וכן מודעים יותר לתקציב הנתון בכיסם. נשים לעומת זאת, טובות יותר בעמידה במועדי התשלום שנקבעו, זאת לעומת הגברים אשר נוטים לפגר באופן קבוע בתשלומי המשכנתא, שכר דירה, ארנונה וחשבונות הקשורים לבית.

"ניתן להשתמש בכלים כלכלים חינמיים הנמצאים ברשת על מנת לעקוב אחרי הוצאות באופן שוטף", אמר ג'יימס ריצ'רדס, אחד מעורכי הסקר. "כלי נוסף יעיל שניתן להשתמש בו הוא הודעות טקסט כתזכורת לתשלום

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות