המשרד להגנת הסביבה יוצא בקמפיין בהובלת טל פרידמן - ישקיע 15 מיליון ש'

קמפיין ההסברה מופק באמצעות לפ"מ ויעלה בכל אמצעי המדיה. מאחורי המתווה האסטרטגי למהלך עומדת הפרסומאית ליאת צבי, לשעבר בגלר-נסיס
 | 
telegram
(3)

המשרד להגנת הסביבה השיק היום קמפיין הסברה שנתי בנושא "מתחילים לחשוב ירוק". מטרת הקמפיין להוביל שינוי תפיסתי והתנהגותי בקרב הציבור בישראל בתחום הסביבה. בקמפיין המבוסס על האסטרטגיה "חיים ירוקים. כולם מרוויחים מזה", יוצג הרווח הכלכלי והסביבתי שקיים בהתנהגות סביבתית נכונה לכל הנוגעים בדבר: אנשים פרטיים, עסקים (צמיחה כלכלית) וחברה (society).

קמפיין ההסברה המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, יעסוק בחמישה נושאים עיקריים: חסכון בנייר, נהיגה ירוקה, קניה אחראית של מזון, ניקיון ברשות הרבים וחסכון בחשמל.

הפרזנטור שנבחר להוביל את הקמפיין הוא כוכב ארץ נהדרת, איש הבידור טל פרידמן. הקמפיין בהובלת פרידמן יעביר את המסרים והתכנים בצורה הומוריסטית. תכני הקמפיין מתחברים אל ניהול חיי משק ביתו של פרידמן הידוע בשמירת אורח חיים ירוק באופן יומיומי. כך, למשל, פרידמן, מחזיק במכוניות היברידיות- ידידותיות לסביבה, ביתו שבטבעון כולל בין היתר לול תרנגולות וחתולים שנהנים משאריות מזון ומתקן למחזור מים המחובר למקלחות ובמים נעשה שימוש חוזר להשקיית הגינה.

הקמפיין יכלול פריסת מדיה רחבה ויופיע על גבי שלטי חוצות, עיתונים, טלוויזיה, רדיו ואינטרנט. בנוסף, מתחם הפייסבוק של המשרד להגנת הסביבה יהיה אינטראקטיבי ויועלו בו תכנים הרלוונטיים לתכני הקמפיין.

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בזבוז משווע
    אורלי 21/02/2011 08:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    15 מיליון שיורדים לטימיון על הסברה של כלום, אין מילה בקמפיין על נושאים משמעותיים או קידום רעיונות הנוגעים להגנה על בעלי החיים, שם באמת יש בורות ציבורית. גם יהודה אלחדיף, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה תוקף את הקמפיין הנוכחי של המשרד להגנת הסביבה, ציטוט מדבריו: "כיום, כל הנייר מיוצר מתאית המופקת ממיליוני עצים מיוחדים הניטעים למטרה זו בלבד, כמו כל גידול חקלאי אחר", טוען אלחדיף. לדבריו, "מיליוני הדונמים של יערות מנוהלים הניטעים כבר עשרות שנים עבור תעשיית הנייר, מנוהלים על פי עקרונות אקולוגים קפדניים, מגדילים בהתמדה את השטחים המיוערים בעולם, מפחיתים משמעותית את גזי החממה ומסייעים לשיקום הסביבה".
    סגור
  • 2.
    קותי צפרי נותן בראש (ל"ת)
    כל הכבוד אחינו 24/01/2011 23:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נושא חשוב / קמפיין מצויין / קריאייטיב פנטסטי - לפ"מ אלופים (ל"ת)
    אורן ט. 24/01/2011 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות