נגד דון דרייפר שלא משקף את הפרסומאים
אייס ורדיו תל אביבמקדמים קמפיין תחת הכותרת "מי רוצה להיות דון דרייפר?", ואני שואל "מי באמת?!" האם דון דרייפר הוא דמות מופת? לדעתי, לא. האם יש בו פן חיובי, כלשהו? לדעתי, לא. יתר על כן, לעניות דעתי ואם לא איבדתי לחלוטין את היכרותי עם אנשי הפרסום בארץ, אף פרסומאי רציני לא היה רוצה שתדמיתו הטלויזיונית של דון דרייפר, תדבק בו.
דון דרייפר הוא מה שנהוג לכנות כיום 'טאלנט' איש קריאייטיב מבריק ומניפולטיבי היודע למכור ללקוחותיו חסרי הבינה את הרעיונות שהגה ממוחו הקודח או אלה שהגו אנשי הקריאייטיב הסרים למרותו, בשעה שהיה עסוק בלשגל את כל מי שזזה בקרבתו. ללא הבדל דת, גזע וגיל.
- 7.גינגי 07/02/2011 21:34הגב לתגובה זואכן, כשמדובר בפגיעה במקצוע, לו הקדשתי 30 שנה ואני אוהב עד היום, אני מאבד את חוש ההומור שלי. גם כאשר הפגיעה היא לא במתכוון אלא סתם בשביל "הדחקה"
- 6.תנועת הצופים 07/02/2011 17:13הגב לתגובה זואכן לא מדובר בקמפיין מפואר,אבל משעשע ותו לא.
- 5.עתי בליליהיא 07/02/2011 16:36הגב לתגובה זווזהו
- 4.גינגי הומור גינגי (ל"ת)דני 07/02/2011 15:18הגב לתגובה זו
- 3.יואל זליכובני 07/02/2011 11:53הגב לתגובה זואגב, השאלה המעניינת הייתה אם בכל זאת היו מבקשים מכל אחת מהדמויות שנבחרו לכתוב מה הן מרגישות ביחס לדמותו של דון. זה כבר היה צעד אחד יותר מסקרן..
- 2.זותי 07/02/2011 11:26הגב לתגובה זועל איזה עולם פרסום אתה מדבר? של איזה מאה? קצת התקדמנו מאז..
- 1.מר בחור 07/02/2011 10:13הגב לתגובה זוההלצה הלא-מצחיקה של אתר 'מכובד' כאייס ותחנת רדיו שמשתפת פעולה עם ההבלים הללו עושה רק עוול למקצוע ולתדמיתו. דמות טלויזיונית איננה מייצגת את ענף הפרסום בימינו.
- קופי מן 08/02/2011 13:32הגב לתגובה זוהאתר הזה כבר ממש לא מכובד. הוא הפך להיות סתם לוח מודעות של ענף היח"צ והשיווק. גינגי צודק וחבל שכך