קבוצת מקאן אריקסון השיקה אתר חדש: יכלול תוכן מקצועי ללקוחות ולענף השו"פ
קבוצת מקאן אריקסון השיקה היום אתר בית חדש, אשר לצד הצגת פעילות הקבוצה, יהווה אתר תוכן מקצועי ללקוחותיה ולענף השיווק והפרסום כולל מגוון תכנים מקצועיים על ענף הפרסום והשיווק בעידן הדיגיטלי. לצד הצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית הפרסום המקורית, שם דגש נרחב על תכני וידאו.
אתר מקאן אריקסון עלה לאוויר בשנת 2009 עם השקת אסטרטגיית הדיגיטל החדשה של הקבוצה. לאור המגמות החדשות של עידן ה-Web 3.0 הוחלט להרחיבו ולשנות את הפורמט, תוך מתן דגש על יצירת ערך מוסף ללקוחות.
התכנים פותחו על ידי אנשי הקבוצה ונועדו להוות כלי עבודה והעשרה מקצועיים לטובת לקוחות הקבוצה, עובדיה, אנשי ענף השיווק והפרסום, אנשי אקדמיה וסטודנטים. הגולשים יוכלו לעיין בתכנים מקצועיים כגון ה- McSpot- מגזין העוסק בשיווק ופרסום דיגיטלי, פרסום 3.0- סדרת מאמרים בהם מנתחים אנשי המקצוע של מקאן את המאפיינים הבולטים של עולם הפרסום והשיווק בעידן הדיגיטלי, ו- Case Studies תיאור תהליך יצירת הקמפיינים הדיגיטליים הבולטים אשר פותחו במקאן, תוך חשיפת האסטרטגיה, הקריאייטיב ותוצאות המהלכים. כמו כן, האתר יכלול מתחם סגור של תכני פרימיום, אשר יהיה פתוח ללקוחות ולעובדי מקאן אריקסון בלבד.
לצד אלו, תעלה באתר הסדרה הקומית Sad Men - סדרה הומוריסטית וסאטירית, המספקת הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הפרסום המקומי דרך שגרת יומם של סמנכ"לי הקריאייטיב של מקאן אריקסון, שגם אחראים לפיתוח וכתיבת הסדרה.
לדברי איריס בק, מנכ"ל מקאן אריקסון, "הקמת האתר החדש מהווה ביטוי למאמצינו לפעול כסוכנות חדשנית השואפת למצוינות בניהול מותגים בעולמות הפיזיים והדיגיטליים גם יחד. התכנים אשר פותחו במיוחד לטובת האתר, ישמשו כמקור מידע מהימן ובעל תועלת בראש ובראשונה עבור לקוחותינו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה