ולווט על פרשת דרכים

בעוד שבוע יסתיים חוזה ההתקשרות ביני לבין האתר המארח, אייס * מחפשת רעיונות לעתיד
דבורית שרגל | (165)

אחרי תשעה חודשי פעילות מסתיים בעוד שבוע (28 בפברואר) החוזה ביני לבין אייס/ ביזפורטל/ קו מנחה.

למה? כי קבוצת קו מנחה לא מוצאת את ההתקשרות איתי כדאית כלכלית עבורה. במילים אחרות: אני מביאה פחות מדי גולשים ועולה יותר מדי כסף.

השאלה היא מה לעשות עם הבלוג (בן החמש וחודשיים)? לאור שני הנסיונות האחרונים אך מתבקש שאחזור להפעיל אותו עצמאית, כי רק על עצמי אני יכולה לסמוך. יש לי בלוג (לחיות את חייה) שהכל בו פועל ומתוקתק, כולל גרש, רסס, חיפוש וחידושים טכנולוגיים נדירים דומים.

ועכשיו הכדור עובר אליכם: מי מוכן לשלם דמי מנוי של עשרה שקלים בחודש כדי לקרוא את הבלוג?

אני לא נעולה על המודל הזה, מעלה אפשרות. מוכנה לשמוע כל הצעה להפעלת הבלוג באופן שיפרנס אותי. כן, זה החלק הקריטי. בשנים האחרונות הבלוג הוא חלק עיקרי בהכנסתי.

רעיונות, הצעות, דעות - בתגובות וגם במיילים, בטלפונים וגם בסמסים.

[email protected]

[email protected]

כאמור, הפוסט האחרון פה יופיע ב-28 בפברואר. אחריו - המבול.

תגובות לכתבה(165):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 89.
    המציע מהיציע 01/03/2011 09:54
    הגב לתגובה זו
    מעבר לספרות http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=nh20110228_04
  • שוקלת (ל"ת)
    velvet 02/03/2011 08:58
    הגב לתגובה זו
  • 88.
    גרוש לא אתן, הבלוג משעמם, חבל על הזמן שלך. (ל"ת)
    מיקי 26/02/2011 01:27
    הגב לתגובה זו
  • :) (ל"ת)
    velvet 26/02/2011 08:05
    הגב לתגובה זו
  • שולמית 28/02/2011 02:01
    אני עוקבת אחריך עוד מישראבלוג אף כי בתקופה האחרונה קצת הזנתחתי את ביקורי פה כי משום מה איבדתי עניין בתקשורת ואת אותו הצה לדעת מה באמת עומד מאחרוי הדברים. אתמול חזרתי והסתבר לי שהגעתי מאוחר או בזמן. אשמח שלם 10 ש"ח לבלוג במתכונת הנוכחית. זו תמורה נאותה.
  • 87.
    עדן 24/02/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
    אני קוראת את הבלוג למעלה מ4 שנים. אוהבת אותו מאוד ומקווה שהוא ימשיך. בהחלט מוכנה לשלם 10 ש"ח לחודש, אך חוששת שזה לא יהיה הפתרון להכנסתך הקבועה. הרעיונות על MAKO (למרות הסלידה שלי מהם) ועל העין השביעית היו טובים בעיני. מאחלת המון בהצלחה וכמובן שאמשיך לעקוב.
  • 86.
    שלומי 23/02/2011 15:00
    הגב לתגובה זו
    לא שאני מאמין שיש מספיק כמוני: מאוד אופתע אם תגיעי ל... נניח... מאתיים מנויים כאלה.
  • 85.
    בת עמי 22/02/2011 21:56
    הגב לתגובה זו
    קשה לי להאמין שזה יעבוד. אני מקווה שתמצאי בית חדש גם כי אני אוהבת את הבלוג (ואותך, אם מותר להגיד כזה דבר על אנשים שלא באמת מכירים או בכלל) וגם בגלל המשמעות שיש לזה לגבי האפשרות של כותבים בכלל להתפרנס. מחזיקה אצבעות
  • טל 23/02/2011 00:00
    הגב לתגובה זו
    שני הצדדים ייצאו מורווחים לדעתי. אני חוששת שאני לא אשלם. בגלל סיבות שכבר צוינו למעלה. ובמישור אחר: אחרי שקראתי את הפוסטים האחרונים שלך בבלוג האישי, לדעתי את צריכה גם לחשוב אם בכלל הבלוג זה באמת מה שאת רוצה להמשיך לעשות. אולי האירועים החיצוניים הם פשוט סימן שהגיע הזמן ללכת הלאה? ואולי המסקנה מההצלחות שגרמו לך לקנא היא שכדאי להתמקד בפרויקט האחד שהכי חשוב לך. וסליחה אם אני מתפרצת לדלת פתוחה, אני לא מכירה אותך אבל זו היתה האינטואיציה שלי מהקריאה. בכל אופן בהצלחה!
  • איל 23/02/2011 12:52
    מודל של תשלום לא יעבוד, מכל הסיבות שתוארו.לא פרסת כאן את הטרפיק הקבוע שלך, אבל אני בתחושה שרק עבור הבלוג הזה לא יסכימו לשלם. המקום האידיאלי בעיני הוא העין השביעית. אינני נכנס לשיקולים של יחסי עובד-מעביד, אבל אין לי ספק שהמשבצת שלך שם ברורה לגמרי. ואם אפשר להוסיף ביקורת בונה - מה שלעתים מפריע לי בבלוג הזה שהוא מקדש את הסקירה הרחבה, על פני ביקורת עומק. זה קצת כמו לקבל תקציר של יפעת, עם טאצ' ביקורתי. זו עוד סיבה למה לדעתי איש לא ישלם על כך. שיהיה לך בהצלחה רבה. יש לך בלוג חשוב.
  • 84.
    באבא 22/02/2011 20:40
    הגב לתגובה זו
    של האפינגטון? יש לה עכשיו ים כסף. וצר לי לשמוע על המצוקה (הזמנית) של הבלוג.
  • velvet 22/02/2011 23:10
    הגב לתגובה זו
    אז החמצתי אותה
  • 83.
    2247993 22/02/2011 18:54
    הגב לתגובה זו
    למועצת העיתונות יש אתר שבאחרונה נעשה מאמץ להפוך אותו ליותר רלבנטי. לטעמי, העברת הבלוג אליו, תוך הבטחת חופש מערכתי מוחלט, הוא משהו שיש על מה לדבר עליו. להערכתי גם ניתן להגיע להסכמה על התמורה. הח"מ חבר המועצה ויתמוך בכך
  • velvet 23/02/2011 07:03
    הגב לתגובה זו
    אנא, שלח לי מייל ונדבר?
  • 82.
    אורן 22/02/2011 13:09
    הגב לתגובה זו
    בשמחה אשלם, את יותר רלוונטית מכל העיתונים שאת מסקרת
  • נילי לנדסמן 22/02/2011 14:37
    הגב לתגובה זו
    אשלם דמי מנוי
  • 81.
    נירית 22/02/2011 12:49
    הגב לתגובה זו
    כבר חמש שנים עוקבת בהנאה צרופה אחר ביקורת התקשורת שלך. החכמתי, למדתי, צחקתי, כעסתי, החוויה חשובה לי עד מאוד. הסתמכות על תשלום גולשים היא בעייתית, בעיקר בארצנו הקטנטונת, ואנחנו רוצים אותך בריאה ומאושרת, לכן הפתרון בעיני רוחי הוא לראות אותך באחד מהאתרים הגדולים כמקבלת שכר מלא וראוי. מי ירים את הכפפה? לא יודעת. אולי יתאים לך משהו בסגנון של צפניה, שמצד אחד מחובר לנענע10 ומצד שני מתנהל כבלוג עצמאי, עם מערכת טוקבקים מתאימה וכו'. אני לא יכולה לחשוב על התנהלות חיי בלי לקרוא את הפוסט היומי שלך. עד כדי כך. אז כן, אני קוראת גם את הסקירה של העין השביעית, אבל רק כתוספת משלימה, בוודאי שלא כתחליף. מאחלת לך בהצלחה. הצלחה שלך במציאת האכסניה הבאה היא ההנאה העתידית שלנו מהמשך פוסטים. מקווה שהספונסר יגיע. ושוב, מציעה לחשוב על נענע10 כאופצית win-win.
  • 80.
    טקס וילר 22/02/2011 08:33
    הגב לתגובה זו
    הבלוג שלך דבורית הוא קרן אור באינטרנט והוא מהווה את האתר היחיד שאני נכנס אליו באופן יומי. את צריכה לחשוב על דרך חכמה לגבות את הכסף. רוב האנשים לא קמצנים, הם פשוט מתעצלים למלא את הטפסים הדרושים לגביה באשראי. יש את שרתי ההורדה של הפיראטים דוגמת UNLIMIT, ששם ניתן לקבל כל כניסה על בסיס יומי או שבועי באמצעות SMS. אולי זה פתרון?
  • 79.
    צפי סער 22/02/2011 06:57
    הגב לתגובה זו
    אשלם בהחלט. בהצלחה
  • 78.
    יניב 22/02/2011 06:44
    הגב לתגובה זו
    אני פשוט שם את הדברים על השולחן, כי אני מאמין שאני משקף כ-90% מהקוראים הנאמנים. אני זורק רעיון - אולי כאפליקציה לאייפון/אייפד - תמורת הורדה חד פעמית של 10 ש"ח?
  • 77.
    ברור משלמת. למרות שהבאת לי השנה את העצביםםםםם (ל"ת)
    ליידי גאגא 22/02/2011 01:22
    הגב לתגובה זו
  • 76.
    קורא נאמן 22/02/2011 00:10
    הגב לתגובה זו
    את מכסה תחום שמפרפר גסיסה. חפשי משהו חדש. בהצלחה!
  • 75.
    רק הצעה 21/02/2011 23:15
    הגב לתגובה זו
    בקשי שכל מי שהכריז שהוא מוכן לשלם ישלח לך במייל את שמו ונניח עוד פרט מזהה כמו כתובת או טלפון. כך תוכלי לראות אם באמת מאות אנשים מוכנים לעשות את הצעד האופרטיבי הראשון כדי לשלם, או שהכל דיבורים באוויר.
  • 74.
    שלמה 21/02/2011 22:06
    הגב לתגובה זו
    אם אני משלם, אז לא תוכלי למחוק תגובות שלי, נכון? אני הבוס! (ובמילים אחרות, לא נראה לי מודל כדאי)
  • 73.
    אחד 21/02/2011 21:58
    הגב לתגובה זו
    מותחים ביקורת אבל גם הקפידו במשך השנים לבקר בבלוג בקביעות ולהתעדכן במידת השעמום שלו, כדברם.
  • שאוליקו 21/02/2011 22:31
    הגב לתגובה זו
    יכולה אולי לממן אותך חלקית?
  • 72.
    עמיר 21/02/2011 21:42
    הגב לתגובה זו
    מוכן לשלם את הסכום הזה כדי לקרוא פוסט אחד מעמיק פעם בשבוע. לא מוכן לשלם את הסכום הזה כדי לקרוא חמישה פוסטים בשבוע בפורמט הנוכחי.
  • 71.
    עודד 21/02/2011 21:17
    הגב לתגובה זו
    הבלוג הזה חשוב. זו סיקרת מיקרו שמשתמשים בה חוקרים, סטודנטים ואנשים שמתעניינים באופן שבו העיתונות עובדת. אבל, אל תפלי להבטחות הטוקבקיסטים: איש לא ישלם היום על תוכן. חזרי לבלוג העצמאי אך גם לעבודה בפול-טיים או לפחות לפרסומות. לצערי, אין סיכוי שאשלם כסף וכך גם יעשו מי שמבטיחים זאת כאן.
  • צדק 22/02/2011 17:04
    הגב לתגובה זו
    אבל לא אשלם גרוש
  • 70.
    21/02/2011 20:45
    הגב לתגובה זו
    נסי לארגן קבוצה של כותבים איכותיים מאוד (הכי טוב רן אדליסט. האיש מגנט), שימי מד טמפרטורה קטן בפינה למעלה שיראה כמה חם ביפו, תני שתיים-שלוש כתבות מהארכיון שלך, כמה בקורות מזון על, נגיד אבו חסן או ד"ר שקשוקה והכי חשוב, שני את שם הבלוג למשהו קליט כזה. נניח, "שונה". שונה זה שם מצויין. הנה את כבר מליונרית. בהצלחה.
  • חכם גדול (ל"ת)
    ב. 22/02/2011 10:19
    הגב לתגובה זו
  • שאוליקו 21/02/2011 22:01
    הגב לתגובה זו
    כל דבר שהוא נוגע בו נהפך לזהב (של שוטים, אבל מילא)
  • 69.
    א. מתל אביב 21/02/2011 20:26
    הגב לתגובה זו
    אני אשלם. זה הבלוג הכי מעניין ברשת.
  • ג. 22/02/2011 15:42
    הגב לתגובה זו
    גם אני אשלם.
  • 68.
    תחסרי מאד לתעשייה שלי אם תעלמי (ל"ת)
    ז'ולייט בינוש 21/02/2011 20:20
    הגב לתגובה זו
  • תני לי לנחש, את מייצרת מדחפים לצוללות גרעין?! (ל"ת)
    21/02/2011 22:13
    הגב לתגובה זו
  • חוש ההומור שלך ספלנדיד (ל"ת)
    21/02/2011 23:07
  • 67.
    א' מבית הכרם 21/02/2011 19:46
    הגב לתגובה זו
    לפני שהבלוג שלך עבר לכאן בכלל לא הכרתי את האתר 'אייס', אני קורא אותך עוד מימי ישראבלוג. אני חייב להודות שפעם היית מביאה חומר יותר רלוונטיים עבורי - פחות סיכום של כותרות העיתונים ויותר סיפורים מתוך התעשייה, רכילות על מינויים ופיטורין, הצבעה על מגמות חשובות וכו'. בשבילי ובשביל רבים אחרים הבלוג שלך מהווה כלי לאיסוף מידע בתחום המקצועי (בימיו הטובים... יש גם ימים שבהם הבלוג שלך הוא לא יותר מסיכום מפוהק של הכותרות, כאמור), שווה לשלם עשרה שקלים בחודש.
  • 66.
    שועלן 21/02/2011 19:34
    הגב לתגובה זו
    כבר כמה שבועות מסתובב בראשי הרעיון לבטל את מנוי הסופ"ש להארץ (לאחר שהם העלו לי את התעריף בלי שום הודעה מוקדמת, ולא טרחו לחזור אלי אחרי שהתלוננתי על כך), ובמקום זה לשלם לך (כי גם כך אני קורא יותר בלינקים שלך מאשר בערמות הנייר). 10 שקלים זה פחות ממה שחשבתי. אבל - אני מסכים עם המגיבים שמזהירים שהבלוג יהפוך לחוג סגור של מגיבים. נראה לי שאם את לא מוצאת אכסניה מממנת (שזו כנראה האופציה העדיפה), עדיף לך ללכת על מודל של פרסומות + כפתור תרומה. מי שרוצה ישלם (כל אחד לפי רצונו/יכולתו), ומי שלא, מוזמן גם-כן לקרוא ולהגיב. הבעיה היא כמובן שאין לך שום ודאות כלכלית, אבל אפשר לנסות לתקופת ניסיון מסויימת ולראות איך הולך. אופציה נוספת: להפריד בין פוסטים יומיים לאצבעות שחורות, כך שיומיים הם בחינם ואצב"ש הם למשלמים בלבד (או להיפך - את בטח יודעת איפה יש יותר טראפיק).
  • 65.
    קרליבכית 21/02/2011 19:31
    הגב לתגובה זו
    הצעה - תפתחי בלוגיאדה בתשלום עם המפוטרים יגאל סרנה ורון מיברג.
  • 64.
    שי 21/02/2011 19:07
    הגב לתגובה זו
    כל הרעיון המדהים של האינטרנט זה שהוא חופשי ובחינם לכולם. עד היום כל הניסיונות של חזירי הקפטיליזם למשטר ולמספר ולהרוויח כסף מהאינטרנט לא ממש הצליח. המהפכות שקורות היום בעולם קורות בגלל האינטרנט והרוח החופשית שהביא עימו ולא בגלל העיתונות הישנה והמסואבת. דבורית, כבת למעמד הפועלים, אל תמכרי את הנשמה שלך בשביל להתפרנס. גם למי שאין כסף מגיע לקרוא אותך. הלא כן?
  • 63.
    מיצי 21/02/2011 18:59
    הגב לתגובה זו
    אני מעדיפה כמובן שתמצאי בית ראוי שיממן אותך במקומנו, אבל אם זה לא יקרה, אני אשלם
  • 62.
    אחת ש 21/02/2011 18:57
    הגב לתגובה זו
    (תכנים ברשת)
  • 61.
    אני אשלם בשמחה. (ל"ת)
    צופה מן הצד 21/02/2011 18:56
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    עיתונאי מחצר אחרת 21/02/2011 18:05
    הגב לתגובה זו
    דבורית, אם יש בלוג שהייתי קורא באופן קבוע, זה את הבלוג שלך. את כמובן אצלי במועדפים. אני יודע שהמון אנשים קוראים אותך, את משפיעה ביודעין או לא ביודעין על חלק גדול מאוד ממה שמתפרסם בעיתונים, בעיקר בעיתוני סוף השבוע. אין על הכתיבה שלך וכנ"ל גם היכולת שלך לתקשר איתנו הקוראים, כאילו אנחנו יושבים מולך ומדברים. בעיתונים יש הרבה זבל, הבלוג שלך הצליח לסנן את האשפה, להצביע עליה ולספק לנו את החומרים המרכזיים והחשובים שיוצאים מצידה השני של המסננת. אני חושב שהדבר המרכזי שבלט בבלוג שלך זה המוסר שגלום באישיותך. רוצה עוד!
  • דייב 21/02/2011 18:35
    הגב לתגובה זו
    גם אני מאוד נהנה מהקריאה ועוקב אחרייך כבר שנים מאתר אחד למשנהו. לדעתי הרעיון של תשלום חודשי הוא לא טוב ולא יעבוד. אפילו אם תגבי שקל לחודש ולא עשרה שקלים. מעט מאוד ישלמו. MAKO נשמע כמו אכסניה מצוינת למרות שנאתי לקשת, לדעתי זה משתלם הרבה יותר להם- את תוסיפי להם שכל ותבונה ופוסטים מעוררי מחשבה מה שאין שם היום כלל. הפתרון האופטימאלי והמפחיד מכולם זה פלטפורמה עצמאית שלדעתי תוסיף למיתוג שלך , תהיה מקור הכנסה לא רע בטווח הארוך ותהווה בסופו של דבר יצירה אמיתית שלך מקצה לקצה. שיהיה המון בהצלחה!
  • 59.
    באגסי 21/02/2011 17:57
    הגב לתגובה זו
    מעניין יהיה לראות את תעבורת הגולשים באייס ביום שאחרי...
  • 58.
    אני איתך. (ל"ת)
    עטל 21/02/2011 17:57
    הגב לתגובה זו
  • 57.
    דוד 21/02/2011 17:51
    הגב לתגובה זו
    לא כי לא מגיע לך להתפרנס, אלא כי זה יצמצם באופן חד את מספר הקוראים, מספר המגיבים וההשפעה של הבלוג. זה יחזיק לזמן מסוים, עד שזה יהפוך לביצה של אותם 100-200-500 איש שיקבלו סקירת עיתונות יומית. לא יודע מה מספר היוניקים שיש היום, מקווה שהוא גבוה יותר. בכנות - אין שום דבר פסול בהכנסת פרסומות לאתר.
  • שאוליקו 21/02/2011 21:59
    הגב לתגובה זו
    מוכן לספוג כמה פרסומות, אני ממילא לא מתייחס אליהן
  • לשאוליקו 22/02/2011 09:57
    יש לא מעט אתרים שפשוט מבקשים מהקוראים ללחוץ על הפרסומות כדי לייצר הכנסה מהן. אני נוהג לעשות זאת מדי פעם באתרים לא מעטים.
  • אביטל 21/02/2011 18:26
    הגב לתגובה זו
    אני מסכימה עם המגיב דוד - שגביית תשלום תפחית מהחשיבות של הבלוג בגלל שמספר הקוראים יקטן, וזה לא כדאי.
  • 56.
    יקיר אביב 21/02/2011 17:32
    הגב לתגובה זו
    אני אמשיך אחרייך באש ובמים
  • 55.
    עובר אורח 21/02/2011 16:59
    הגב לתגובה זו
    איך שולחים? תודה
  • 21/02/2011 17:18
    הגב לתגובה זו
    את מעט הכסף העודף שיש לי כבר השקעתי בקריאת מדד האיומים הבטחוניים של גיא בכור. פשוט לא יכול בלי המדד הזה. בודק אותו כל בוקר עם הטמפרטורה.
  • 54.
    תפוח 21/02/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה, שתמצאי בית חדש ונעים.
  • 53.
    מני 21/02/2011 16:13
    הגב לתגובה זו
    קודם כל אציין, שלמרות שאני נגד לתמוך בכל דבר שעלול להסיט את הרשת לכוון של "אינטרנט בתשלום", חשבתי שהייתי מוכן לזה, בתעריף הנ"ל (אולי עם הנחה קטנה - אם על כל אתר נשלם סכום כזה זה יצטבר לסכום חדשי גבוה). הבעיה במודל הזה, לדעתי, היא כדלקמן: נראה לי שהרבה מהקוראים נכנסים לבלוג לא כל כך בגלל הביקורת אלא יותר בגלל המגיבים - השיח שמתפתח. אם הבלוג יהיה בתשלום זה יקטין את מס' המגיבים - לא כל אחד יוכל להכנס מתי שבא לו, להגיב. וזה גם יאלץ מגיבים להזדהות, לפחות בפניך, דבר שגם הוא יקטין את מס' המגיבים. ד"א, אולי יקפוץ מישהו ויגיד שלאור התגובות המכוערות שמופיעות פה, עדיף ככה, כי כך אולי יהיו יהיו פחות. אבל נרה לי שגם ז חלק מהשיח שמעניין את הקוראים. יכול להיות שכבר העלו את הנקודה הזו - היות שאני בעבודה (וגם קצת עובד) לא קראתי, עדיין, את כל התגובות. בהצלחה במציאת אכסניה אחרת.
  • 52.
    ליידי די 21/02/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    רק בשביל שהבלוג הזה לא יעלם מהמפה.
  • גמאני 21/02/2011 15:51
    הגב לתגובה זו
    ההצעה הכי רצינית כאן היא ללכת על מאקו. בהצלחה ותעדכני לאן פנייך
  • 51.
    גיל 21/02/2011 15:30
    הגב לתגובה זו
    צרו בעצמכם נבחרת בלוגים והציעו אותה למרבה במחיר.
  • הדר 21/02/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    בכל יום. אבל, אני לא רואה את עצמי, לצערי, משלמת על תוכן, לא בגלל שאני לא חושבת שהוא ראוי אלא בגלל שאני אסתדר גם בלי. תודה ובהצלחה את אלופה
  • 50.
    יוסי 21/02/2011 15:14
    הגב לתגובה זו
    http://room404.net/?p=20688 הקטע בכותרת "מאה וארבעים". 21.2.11 לא. עדיין, אי-אפשר. עוד פרטים: http://www.140.co.il/blog/2010/08/23/14216#more-14216
  • 49.
    מוכנה לשלם גם כן (ל"ת)
    שיהיה לך הרבה בהצלחה 21/02/2011 14:59
    הגב לתגובה זו
  • גמני 21/02/2011 15:35
    הגב לתגובה זו
    אהיה מוכנה לשלם
  • י 21/02/2011 15:08
    הגב לתגובה זו
    קודם כל אם זה יביא סוף סופי סופני לפס השחור הזה משמאל, כבר יצא משהו טוב. שנית, לא יודע איך יחסיכם, מניח שטובים, ולכן יש רק כתובת אחת הבאה לולווט והיא - מאקו. מציע לך להיפגש עם יובל ולבנות משרה שכזאת: "עורכת ביקורת התקשורת" של האתר - ייסוד מדור ברנז'ה עם מאמרים וכו' וכמובן הבלוג והמותג. ייתכן שגם תוכנית-רשת של ביקורת תקשורת תשמח אותם.
  • שאוליקו 21/02/2011 21:57
    אבל לא אותי... אני לא נכנס לאתר הצהבהבהב
  • 48.
    מהצד 21/02/2011 14:28
    הגב לתגובה זו
    מה דעתך על רעיון כזה: הקריאה בבלוג תהיה חופשית, אבל רק מנויים יוכלו להגיב ולהשתתף בדיונים
  • דנה ספקטור 21/02/2011 14:59
    הגב לתגובה זו
    כשאני זאת שחוטפת. נהנית לקרוא את עולם התקשורת דרך עיניך
  • ייייייי 21/02/2011 19:30
    אני ואני ואני ואני
  • 47.
    נ. 21/02/2011 14:08
    הגב לתגובה זו
    http://shivuk.themarker.com/news/index.dot?id=81880
  • 46.
    נו באמת... 21/02/2011 14:07
    הגב לתגובה זו
    לא הגזמת קלות פלוס?! אין מצב שאני אשלם כדי להכנס לבלוג. אולי חזרי לתפוז, את הרי יזמת שם את רעיון 8 אגורות לכל 1000 כניסות... מזה ממש אפשר להיות מליונרים!
  • velvet 21/02/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    היום אני במוד של לקבל את כל הביקורת ברוח טובה ובלי להתעצבן על איש. כל זה, בתנאי שלא תשקרי שקרים שאני לא מוכנה לספוג: למשל: שאני יזמתי את רעיון השמונה אגורות לאלף כניסות. ראשית, הרעיון היה שמונה שקלים, ולא אגורות, ושנית, הוא לא שלי אלא של גיא אליאב, ועדיין לא הייתי בתפוז כשהוא יזם אותו. מה לעשות? http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?passok=yes&pagenumberRes=3&FolderName=tapuzblogs&entryid=901182&r=1 אני יודעת שקשה יהיה לך להודות שטעית, כי זה מקלקל לך את התיאוריה, אבל תשתדלי, טוב? זה יהפוך אותך לאישה טובה יותר.
  • ועדין... 22/02/2011 10:25
    אז תרגיעי.
  • 45.
    מהצד 21/02/2011 13:49
    הגב לתגובה זו
    הטיעון שאנשים לא ישלמו עבור מה שקיבלו בחינם הוא נכון, אבל לא בהקשר הזה. כאן התשלום נועד לתמוך בקיום הבלוג הזה, מתוך הכרה בחשיבותו ובערכו
  • 44.
    odeliaa 21/02/2011 13:34
    הגב לתגובה זו
    בלבד! כל כך הרבה פעמים ניסיתי לקבל עדכונים במייל שלא ממש צלחו וגרמו לכך שפשוט ויתרתי על קריאה
  • 43.
    אחד שמעריך אותך 21/02/2011 12:54
    הגב לתגובה זו
    אני יודע שקל לי לומר את זה כמביט מהצד שלא מפעיל את האתר שלך או קשור אליו, אבל כדאי מאוד שתימנעי מגביית תשלום. זה עניין של פסיכולוגיה טהורה: אנשים שהתרגלו לקבל שירות מסוים בחינם לא ירצו לשלם עליו בהמשך. אני כמובן מדבר בהכללה גסה, אבל זו המציאות. מקווה שתמצאי מודל שיהיה כדאי עבורך. בהצלחה
  • מרב 21/02/2011 13:49
    הגב לתגובה זו
    אבל לא משלמת, בעיקרון, על תוכן אינטרנטי. אשמח אם תמצאי אכסניה אחרת ואפשר גם לשלב פרסומות כמו שזה עובד במקומות אחרים. בהצלחה!!
  • velvet 21/02/2011 21:58
    באיזה אתר פרסומות עובדות? את יכולה להצביע בפני על בלוג ישראלי המתפרנס מפרסומות? את יודעת מהם הסכומים, מה הטראפיק הנדרש, וכו? יש לי תחושה שלא. ובשלוש מילים, כדי לקצר: זה לא אפשרי
  • עמירה 21/02/2011 21:55
    תשאירו את העקרונות המטופשים לעשירים
  • 42.
    יוסי ריבלין 21/02/2011 12:43
    הגב לתגובה זו
    120 שקל בשנה? זה כלום לבלוג כה איכותי הייתי ממליץ לנסות ולהרים פטיציה לעורכי אייס "תושאר ולווט לעוד שנה לפחות!!
  • 41.
    שאוליקו 21/02/2011 12:40
    הגב לתגובה זו
    באופן ידידותי, שאת מנהלת את עסקייך באופן מחפיר. ראשית, אם יש לך עוד חודשיים לתום החוזה - למה לפרוש בעוד שבוע? קחי את הזמן, בלי להילחץ. שנית, בעצם פרסום הפוסט הזה את מעמידה עצמך בעמדת חולשה, כאחת שמחזרת על הפתחים. בתור אדם שהעסק שלו זה הוא עצמו ויכולותיו, זאת התנהלות אסונית. מצטער ומקווה שתקבלי זאת כביקורת בונה, כמו שאומרים הסחים
  • velvet 21/02/2011 12:52
    הגב לתגובה זו
    אני לא רואה את עצמי כמחזרת על הפתחים לא עשיתי את זה עד היום, ולא פניתי לאיש. מאחר שהתקשורת שלי עם העולם היא דרך הבלוג, מצאתי לנכון לעשות זאת בדרך הזו. זה בעיני לא יותר ולא פחות חיזור על שום פתח מלהתקשר למישהו ולהציע את שירותיי אני חושבת שהתפיסה שלך את ענייני החיזור קצת מיושנת. באשר לניהול עסקיי באופן מחפיר - על כך אין חולק. חותמת. א ב ל - לא תמיד זה רק כסף, לפעמים הסבל הכרוך בשהות במקום מסוים לא שווה את החוזה הכתוב והכסף שבצדו.
  • שאוליקו 21/02/2011 13:21
    אני אומר שכך זה מצטייר - בעיני, וגם בעיני "מעסיקים" עתידיים, שירגישו חופשיים להציע לך שכר רעב. ברור שלא תמיד זה רק הכסף, אבל צריך לאכול, לישון מתחת לגג ולשלם ארנונה...
  • 40.
    מבקר המדינה 21/02/2011 12:25
    הגב לתגובה זו
    בלוג שמתיימר לבקר את התקשורת (ממש לא בטוח שהוא כזה..) צריך שיהיה לו את האתיקה גם לקבל ביקורת בעצמו
  • 39.
    אביטל 21/02/2011 11:38
    הגב לתגובה זו
    בכל מקרה, אם תגבי תשלום - אנא עשי זאת דרך סלולרי. מצאתי שאיכשהו זאת הדרך הכי קלה לי להוציא כסף. אני שולחת סימוס, ואומרים לי שבחשבונית החודשית יחייבו אותי על 10 שקלים, לא ממש נורא, ואם יבוא לי לקרוא אשלח הסימוס... בהצלחה:)
  • עידן 21/02/2011 11:47
    הגב לתגובה זו
    וזה במקרה הטוב. צריך לחלק בדרך עמלות לחברת הסלולר ולספק הגביה.
  • ולשלם מע"מ, מס הכנסה, ארנונה... (ל"ת)
    עורך עוד יותר בכיר 21/02/2011 12:15
  • 38.
    העתיד בדרך? 21/02/2011 11:34
    הגב לתגובה זו
    אולי הגיע הזמן לעשות קפיצה אבולוציונית מסויימת ולראות האם העתיד הוא גם שלך ועכשיו (או בקרוב). זה עשוי לאפשר מקורות הכנסה נוספים על הבלוג האינטרנטי הרגיל. בכל מקרה כנראה תזדקקי לבסיס כלכלי כלשהו. קשה לראות איך נושא התשלום החודשי יעבוד אבל מי שלא מנסה לעולם לא ידע. מעניין האם, ואיך, זה עובד אצל גיא בכור. אגב, מקום שעשוי להיות מקבל אורחת (ולשלם לה) עשוי להיות ערוץ 10, אולי אפילו במקביל לזאב חספר, מבקר מערכת "חדשות 10".
  • 37.
    עידן 21/02/2011 11:31
    הגב לתגובה זו
    קל וחומר שלא אשלם לבלוגים. לטעמי אין תוחלת לבלוג שמתבסס על מנויים, אני לא מכיר אפילו דוגמה טובה אחת למודל הזה. המלצתי הצנועה היא לפתוח אכסניה פרטית, להוכיח נתוני חשיפה וצפיה, ולמצוא בעצמך מפרסמים או לעבוד דרך סוכנויות שעושות את זה. זה נכון כלכלית ואופרטיבית, וזה בטח נכון אתית: המקום הנכון לביקורת תקשורת הוא מחוץ לתקשורת.
  • 36.
    נ.ב. סימון 21/02/2011 11:31
    הגב לתגובה זו
    אני מאד אוהב את הבלוג שלך ולא מפסיד (כמעט) אף פוסט, אבל אין סיכוי שאני אשלם עבורו, ולא עבור אף אתר אחר - אינטרנט זה רק בחינמי בפרנציפ. מקסימום נוריד אותך באי-מיול... מאחל לך להמשיך לרוץ עוד הרבה שנים
  • שושי 21/02/2011 15:35
    הגב לתגובה זו
    סימון, למה אינטרנט בפרינציפ זה חינם? גם בסופרמרקט זה בפרינציפ חינם? מה שמציעים בחינם - קח. מה שעולה כסף תחליט אם לשלם. אבל תסיר את הפרינציפ הזה. זה אומר עליך משהו.
  • לשושי 21/02/2011 16:11
    פרינציפ זה עקרון ידוע של קמצנים.
  • עורך עוד יותר בכיר 21/02/2011 12:14
    הגב לתגובה זו
    אתה בטח עשיר
  • 35.
    דניאל 21/02/2011 11:22
    הגב לתגובה זו
    אעשה מנוי.
  • 34.
    תמר דרסלר 21/02/2011 11:20
    הגב לתגובה זו
    צר לי שאני לא נוהגת להציג פרטי אשראי באתרים כמו זה- אבל אני סמוכה ובטוחה שאלו שאמרו כאן שישלמו תמורת התוכן אכן ישלמו. לגבי הכדאיות הכלכלית, ובכן זו שאלה מסובכת הרבה יותר. בכל מקרה, את 120 השקלים השנתיים שלי אשמח להעביר בהקדם.
  • 33.
    אשר רביבי 21/02/2011 11:17
    הגב לתגובה זו
    נקווה לטוב. מוכן לשלם עבור הבלוג.בהצלחה.
  • 32.
    עטרה 21/02/2011 11:12
    הגב לתגובה זו
    למנוי בתשלום.
  • 31.
    nachum 21/02/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    i wiil pay. but you must think just on the writing! give someone else the position of collecting the money.
  • 30.
    סתם אחד 21/02/2011 11:07
    הגב לתגובה זו
    לאנשים קל הרבה יותר לכתוב לך פה בטוקבקים שהם ישמחו לשלם ולהצטרף כמנויים לבלוג שלך, זה מחמיא אבל שלא יהיו לך אשליות, חלקם לא באמת יעשו זאת וגם אם כן, לכי תדעי לכמה זמן. בלוג בתשלום לא יעבוד, בטח לא בארץ. אני בטוח שצליחי למצוא אתר או פורטל תוכן כזה או אחר שישלם לך על כתיבתך שכולנו אוהבים. בהצלחה :)
  • 29.
    Sol Salbe 21/02/2011 11:06
    הגב לתגובה זו
    Reading your blog is the highlight of my evening . You are the definitely worth a lot more than what you are proposing to charge.
  • 28.
    תמר דרסלר 21/02/2011 10:55
    הגב לתגובה זו
    10 שקלים הם מחיר סביר לקרוא אותך, אך השאלה שהעלו קודמי נכונה - כמה כמונו יש? תזדקקי למינימום 1000 איש ואישה כדי לקיים את הבלוג(אחרי כל ההוצאות) וגם זה לא ברווחה כלכלית עצומה. באמת אין בארץ אתר/פורטל שמבין את חשיבות הבלוג?
  • 27.
    אני נכנסת לאתר הזה רק בגללך (ל"ת)
    לא משנה 21/02/2011 10:50
    הגב לתגובה זו
  • 26.
    סימון דה 21/02/2011 10:30
    הגב לתגובה זו
    נסי לשכנע כל אחד מהם לשלם אפילו 5 שקלים בחודש... וכבר יש לך 15 אלף. ואז נראה מה שווה החברות בפייסבוק.
  • עדיליון 21/02/2011 10:40
    הגב לתגובה זו
    ואייס לא חושבים שזו טעות כנראה. אני נכנסתי לאתר העלוב שלהם רק כדי לקרוא ולווט, אז מה אכפת להם באמת?
  • מ' 21/02/2011 10:37
    הגב לתגובה זו
    יחד עם זאת, כשהבלוג שלך הופיע ב"דה מארקר" הוא היה נעים בהרבה לעין, ידידותי יותר למשתמש, ובכלל - האכסניה שם התאימה לך יותר, לעניות דעתי, כך שכדאי אולי לנסות שוב שם (אם לא רבת איתם או משהו). זה גם מתאים יותר לתכנים המופיעים כאן ולקהל הקוראים והמגיבים שלך, לא? בכל אופן מאחלת הצלחה רבה, ובטוחה שתצליחי, לבד או עם גב תומך. גם הרעיון להיות חלק מ"וואלה-בראנז'ה" שמישהו העלה כאן, מוצלח לדעתי. שווה לנסות.
  • 25.
    טעות של אייס 21/02/2011 10:22
    הגב לתגובה זו
    אני מוכנה כמובן(-: וגם דלת נסגרת, חלון נפתח(-:
  • 24.
    טעות של אייס 21/02/2011 10:19
    הגב לתגובה זו
    הסיבה היחידה שנכנסתי לאתר שלהם היתה בגלל הלינק אצלך אליהם. פספוס גדול שלהם. חבל מאוד. אני מקווה שתמצאי אכסניה טובה בהקדם. ושלא נצטרך להתלבט על תשלום חודשי. (אני בטוח אשלם, מכורה לחלוטין)
  • 23.
    ג'ואן 21/02/2011 10:16
    הגב לתגובה זו
    כל כך מצער לשמוע! אני מוכנה לשלם מנוי
  • 22.
    שאול 21/02/2011 10:15
    הגב לתגובה זו
    בלוג איכותי. אני מוכן לשלם עבורו אבל אני חושב שכדי להתפרנס זה צריך לבוא בתוספת מכירת פרסומות..
  • זה שוב לא אני ! (ל"ת)
    שאול™ 21/02/2011 12:37
    הגב לתגובה זו
  • זה גם לא אני (ל"ת)
    שאוליקו 21/02/2011 12:41
  • זמיל 21/02/2011 10:42
    הגב לתגובה זו
    הם מנתקים אותך ממכונת המזומנים. למה לא יצאת בקריאה נרגשת כבר לפני חודש? מה תעשי עם תום הפפלימוס?
  • velvet 21/02/2011 10:50
    עוד חודשיים, אבל הגיעו מים עד נפש, אז העדפתי לחתוך את תזרים המזומנים במקום לחתוך ורידים. מה אעשה בעוד שבועיים? אצא לכביש, כנראה.
  • 21.
    מהצד 21/02/2011 10:13
    הגב לתגובה זו
    אני אשלם, וההשוואה עם מיברג לא נכונה, כי הוא ניסה לבנות עסק הרבה יותר יקר
  • 20.
    חיים שמן 21/02/2011 10:06
    הגב לתגובה זו
    אני הפסקתי לטקבק כי זה לא כדאי כלכלית. אני גם לא מדבר הרבה, כי אין מזה רווח מי יודע מה. מדי פעם שולח הודעות טקסט, משתדל לדחוף בהן פרסומות. בחסות (פרסם כאן), זה כדאי!
  • 19.
    אני אשלם. (ל"ת)
    ג'וני 21/02/2011 09:47
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    Omer Rosenbaum 21/02/2011 09:43
    הגב לתגובה זו
    Will be hard to charge for a daily media review. The content is great to read with the morning's coffee, but you need more than that. I see you as the Israeli Wikileaks of the media, i.e. more criticism and a platform for guest posts. If you wanna go in that direction I am willing to support technically with building the website. PS don't think advertisers, think readers. When you have them the advertisers will come automatically.
  • 17.
    מיא עשת 21/02/2011 09:41
    הגב לתגובה זו
    מה עם news 1 ? לא הייתי מזלזלת ביואב יצחק
  • למיא 21/02/2011 10:08
    הגב לתגובה זו
    רק לא יואב יצחק! זה יהיה המסמר האחרון בארון הקבורה של הבלוג הזה. תאמיני לי!
  • מיא עשת 21/02/2011 10:58
    רק בגלל שלפי דלות ידיעתי הוא לא מחשבן לאמצעי התקשורת
  • 16.
    לטישה 21/02/2011 09:40
    הגב לתגובה זו
    מיתגת את עצמך כ"כ יפה שאפילו חברה כמו קו מנחה חשבה שיהיה נבון לממן בלוג כמו שלך. אולי במקום לחפש מי יממן את הכתיבה הבלוגרית שלך - שיכולה וצריכה להיות בחינם כמו כל בלוגר אחר - תמצאי עבודה שבה באמת תעשי משהו חוץ מלרצות שישלמו לך תמורת זה שאת כותבת בלוג. בסך הכל את עוסקת בתקשורת וכולנו יודעים שהתקשורת כה מאוהבת בעצמה שבלוג בינוני כזה עולה לגדולה ריקה מתוכן.
  • עורך בכיר 21/02/2011 11:17
    הגב לתגובה זו
    אין לבלוג הזה שום עומק, השפעה או ערך מוסף. סקירה יומית שטחית של העיתונים, כשהתובנות היחידות שאת מסוגלת להפיק מעצמך הן: מדהים. מחריד. שווה. מזעזע וכיו"ב, לא ראויה להיקרא ביקורת תקשורת. תוסיפי לזה את העיצוב העלוב שנראה כמו פלט של א.ק.ג... מעט מאד מגיבים איכותיים שאפשר לספור על יד אחת... מחסור חמור בתכנים ודיונים מעניינים... ותקבלי בלוג שנחמד לקרוא לפעמים ולשכוח מה קראת שנייה אחרי שעברת הלאה, כי כל הווייתו היא התעסקות בקטנות, חיסול חשבונות וסתימת פיות. לפני חמש שנים היית הבטחה. פה ושם קיימת אבל לא מספיק ובטח לא מצדיק תשלום. אני לא שמח לאידך ומאחל לך הצלחה בהמשך דרכך, אבל אני חושב שאחרי חמש שנות מיחזור ושלוש אכסניות הפורמט הזה מיצה את עצמו ואת צריכה לחשוב על מהפך רציני ומשמעותי. בהצלחה.
  • מסכים עם העורך 26/02/2011 15:49
    הבעיה היא שהיום אף כלי תקשורת לא יקבל אותה בחזרה...
  • מ' 21/02/2011 15:23
    מדובר בבלוג איכותי ומעניין, כמעט תמיד, ומכסה היטב נושאים רבים ובוערים יותר או פחות. בנוגע לשאלת התשלום, זו באמת בעיה כי רבים אינם נוטים לשלם עבור תוכן אינטרנטי, כך שכדאי אולי למצוא אכסניה אחרת, אך אין שום סיבה לעקוץ ולבטל בהינף יד את פועלה של ולווט כאן. אם לא היה מדובר בבלוג חשוב ומעניין (ואגב, די יחיד בסוגו) - סביר להניח שלא היית קורא אותו על תקן קבוע, נכון?... בהצלחה לולווט, בטוחה שתמצאי מקום חדש בהקדם, ואני לבטח מוכנה לשלם (לא עבור כל בלוג, עבור שלך - כן, ועוד איך). בהצלחה!
  • עורך עוד יותר בכיר 21/02/2011 12:12
    אתה צודק. לגבי היתר, ימים יגידו
  • 15.
    אני מוכן לשלם אפילו 20 שקל לחודש (ל"ת)
    חיות 21/02/2011 09:32
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    אשמח לשלם דמי מנוי (ל"ת)
    חיותה 21/02/2011 09:25
    הגב לתגובה זו
  • גם אני (ל"ת)
    ישי 21/02/2011 10:17
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    יוקנת 21/02/2011 09:18
    הגב לתגובה זו
    מאחלת לך אכסניה הגונה ומכובדת יותר מאשר הפלטפורמה של אייס. קצת מגוחך שבלוג ביקורת תקשורת נמצא באותו מקום עם אתר כל כך חובבני ומביך. בהצלחה. בכנות? לא רואה את עצמי משלמת על תכנים שאני יכולה לקבל במקומות אחרים ללא תשלום.
  • 12.
    שלומית 21/02/2011 09:11
    הגב לתגובה זו
    כמנויה בתשלום, והגיע הזמן להכניס פרסומות. הבלוג שלך חשוב ונהדר, ומרתק ופותח את הבוקר עבורי. לא מוותרת עלייך כל כך מהר.
  • תשע בבוקר 21/02/2011 15:13
    הגב לתגובה זו
    הבלוג הזה לפעמים עולה בצהריים. את בטח לא עיתונאית ולא יחצנית
  • 11.
    נורית 21/02/2011 08:52
    הגב לתגובה זו
    אשמח להצטרף כמנויה בתשלום. לדעתי למען הרוגע הנפשי שלך תצטרכי בכל זאת איזו אכסניה עם הכנסה חודשית קבועה. ההחלטה שלך, המינוי שלי גם שלך.
  • 10.
    רון מיברג 21/02/2011 08:44
    הגב לתגובה זו
    חושב לנסות אותו בעצמי. אה, רגע...
  • משה 21/02/2011 08:49
    הגב לתגובה זו
    אוי הרוע הרוע...מתי הפכנו לכאלה צינים ומרושעים ?
  • אתה יוצא מנקודת הנחה שפעם לא היינו כאלה (ל"ת)
    עדיגי 21/02/2011 10:36
  • קצת לפני הקמת המדינה (ל"ת)
    חיות 21/02/2011 09:34
  • 9.
    יקנעמית 21/02/2011 08:25
    הגב לתגובה זו
    אבל חשוב לי לכתוב שמאוד אוהבת את הבלוג ומקווה שתמצאי אכסניה ראויה במהרה (ומסכימה עם הדיעה שהובעה פה לגבי הבעייתיות של תכנים בתשלום באינטרנט..). מקווה בכל לבי שיצליח לך.
  • 8.
    שרון. 21/02/2011 08:18
    הגב לתגובה זו
    הם משלמים לא רע, ויכול להיות שלינק לבלוג שיישב בוואלה ברנז'ה יעשה גם לך וגם להם רק טוב. אחרי הכל, יש להם הרבה יותר טראפיק והם יקבלו ממך תוכן מעולה.
  • 7.
    עופר 21/02/2011 08:12
    הגב לתגובה זו
    לחזור לפרטנר הכי קל, הכי נוח!
  • 6.
    משה 21/02/2011 08:11
    הגב לתגובה זו
    גם אם לא תמיד אני מסכים איתך, יצרת לאורך השנים בלוג עם תוכן מעניין שרבים בעולם התקשורת צורכים מדי יום. כל הכבוד על הפתיחות בפוסט הזה
  • 5.
    אעשה מנוי בכיף. (ל"ת)
    רגינה ס. 21/02/2011 08:07
    הגב לתגובה זו
  • רגינה ספקטור איתך. בטח יש בזה פוטנציאל שיווקי (ל"ת)
    אורי א. 21/02/2011 20:27
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    סקנדל 21/02/2011 07:58
    הגב לתגובה זו
    מפני שאין ביקורת תקשורת ראויה, מלבד העין השביעית, אבל הביקורת שלך הייתה כל כך מוטה ומערבת אמוציות אישיות שהיה קשה לקבל אותה. שנאה למעריב, פרגונים אינסופיים לחברים, כל זה כנראה לא מביא גולשים.
  • עופר 21/02/2011 08:05
    הגב לתגובה זו
    גם העובדה שאת מאשרת תגובות כל כך מטופשות כמו שזו שמעליי במקום פשוט למחוק אותן לכל הרוחות, לא מוסיפה למצברוח של הקוראים. סקנדל - אם רק טיפשות היתה כסף, היתה רוקפלר.
  • velvet 21/02/2011 08:11
    התגובה שלו היא תגובה גנרית, שנכתבת פה כבר שנים (לא חשוב שאין לי חברים בתקשורת ושאין לי שום יחס למעריב). אבל חבשתי היום את הקפל"ד ולבשתי את השכפ"צ, כך שאני ערוכה למטח העגבניות הידוע.
  • 3.
    יגאל שתיים 21/02/2011 07:54
    הגב לתגובה זו
    איתך באש, במים, באבן נייר ומספריים.
  • עופר 21/02/2011 08:00
    הגב לתגובה זו
    גם לדעתי ספק אם מודל מנויי יכול לעבוד ולו בשביל הוודאות והשקט הנפשי שלך - הייתי מחפש מודל דומה לזה הנוכחי, של מממן קבוע אולי היצירתיות צריכה להימצא במציאת המממן
  • 2.
    רעם 21/02/2011 07:53
    הגב לתגובה זו
    לדעתי את צריכה מודל של פרסום. ספק רב אם בלוג בתשלום יתפקד לאורך זמן. לא צריך להיות מיברג בשביל להבין את זה.
  • 1.
    קורא וותיק 21/02/2011 07:52
    הגב לתגובה זו
    אשמח להצטרף כמנוי בתשלום לבלוג שלך