חברות הפורצ'ן 100 מחפשות חברים: עליה של יותר מ-450% בכמות האוהדים בפייסבוק
בינואר 2011, 84% מכל חברות הפורצ'ן 100 השתמשו בפלטפורמות חברתיות, עליה של 6% לעומת החודש המקביל אשתקד. כך עולה ממחקר שנתי של חברת המדיה הבינלאומית בארסן-מרסטלר. הסקר כולל 32 חברות אמריקאיות, 47 חברות אירופאיות ו-3 חברות אסייתיות, בנוסף ל-3 חברות דרום אמריקאיות שלא נכללו בפילוח הגיאוגרפי.
הצמיחה המהירה ביותר נרשמה בקרב החברות המובילות באסיה, עם עליה של 34% - ב-2011, 67% מכל החברות האסייאתיות השתמשו בפלטפורמה חברתית, לעומת 50% ב-2010. החברות האירופאיות במדגם הן ה"חברתיות" ביותר, ול-89% מהן יש נוכחות ברשתות החברתיות. למרבה ההפתעה, בארצות הברית נרשמה ירידה קלה של 2% מ-86% ל-84% - ככל הנראה בטווח טעות הדגימה.
בנוסף, 25% מהחברות השתמשו בכל 4 הפלטפורמות המובילות - פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ובלוגים - עליה של 25% לעומת השנה הקודמת. בשנה השנייה ברציפות, טוויטר היא הפלטפורמה החברתית הפופולרית ביותר בקרב החברות - ל-77% מכל החברות יש חשבון טוויטר רשמי, בעוד שרק ל-61% יש דף פייסבוק, ל-57% יש ערוץ יוטיוב ו-36% יש בלוג. לעומת השנה הקודמת, זאת עליה של 18% בכמות החברות המשתמשות בטוויטר, 13% עבור פייסבוק, 14% ליוטיוב וכן נרשמה עליה של 9% בכמות החברות עם בלוגים רשמיים.
לכתבה המלאה באתר 140 -