ירון זר על גבעות: "הדיווח היום זה אבן דרך; התימחור - זה סיפור אחר"

גבעות דיווחה הבוקר על קצב הפקה של 785 חביות ליום. המניה נפלה 7.6%. אנליסט האנרגיה של כלל פיננסים התייחס בשיחה עם Bizportal לתימחור של גבעות
לירוי פרי | (67)

מניית שותפות חיפושי הנפט גבעות יהש סגרה את יום המסחר בירידה של קרוב ל-8%. זאת דווקא לאחר שהוציאה הבוקר (א') דיווח חיובי שחשף קצב הפקה של 785 חביות נפט ליום במקטע 8b בשדה מגד 5.

זמן קצר לאחר הדיווח, מניית גבעות פתחה את יום המסחר בעלייה של כ-2.5%, אשר נמחקה במהרה והתחלפה בירידות שהלכו והעמיקו עד לסגירה. ביקשנו לשוחח עם ירון זר, אנליסט האנרגיה של כלל פיננסים, אשר לא מסקר את המניה באופן שוטף, אך התייחס לדברים בכל זאת.

בשיחה עם Bizportal, אמר זר כי "לאחר שנים של חיפושים, סוף סוף גבעות מציגה קצב הפקה טוב ויציב. אלו חדשות טובות ואפשר לראות בזה אבן דרך חיובית. מדובר בתגלית יפה"

נזכיר כי ל-785 חביות הנפט ממקטע b8, צפויות להתווסף עוד כ-300 חביות נפט ממקטע 1, כך שסה"כ עשוי לעמוד קצב ההפקה היומי של גבעות מעל ל-1,000 חביות נפט ליום. עוד דיווחה השותפות כי הפקה מסחרית תבוצע החל מחודש נובמבר הקרוב. לעיקרי הדיווח של גבעות

לדבריו של זר, אומנם מדובר בתגלית יפה אך מבחינת התמחור הדברים נראים אחרת. "ההודעה חיובית אך מחיר המניה מגלם כבר צפי להצלחה גם בקידוחים נוספים ו/או במקטעים 6 ו-7".

עוד אומר זר כי "החברה עובדת לפי תכנית עבודה מסודרת והמשקיעים יאלצו להמתין בסבלנות עד לקידוחים הבאים ב-2012 ולראות אם גם שם תזוחר ההצלחה וכמו כן לדיווחים בעניין מקטע 6 במגד5 שכרגע הוחלט שלא לגעת בו בכדי שלא לסכן את מקטע 8. אינני רואה דיווחים נוספים מעניינים בחודשים הקרובים מצד גבעות - זה לכשעצמו צפוי לגרור לירידה במניה."

בשורה התחתונה, זר חותם את דבריו ואומר: "אני לא מוצא פוטנציאל לאפסייד במניית גבעות בטווח הזמן הקרוב. להיפך, אני צופה דעיכה נוספת במניה."

תגובות לכתבה(67):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 53.
    נותן בראש 07/03/2011 08:21
    הגב לתגובה זו
    ממתי ירון זר מתנבא? וידוע למי ניתה הנבואה.. כמו שכתוב בכתבה " עד היום לא ממש התעסק בעינייני הנפט ולא סיקר את המניה.." ..מה קרה שהתעורר עכשיו? לפי התורה יש לבער מקירבנו מתנבאים ועובדי עבודה זר..
  • רונן 10/03/2011 20:55
    הגב לתגובה זו
    המניה באמת מביאה את הסעיף אך זה נראה כמו מתיחה ארוכה של הקשת לפני יריית החץ,תמיד צחקתי על המשקיעים בה ולבסוף מצאתי עצמי שם בגלל עוד הודעה כוזבת,אך לא מוותר בינתיים.לא שמתי הרבה כסף מה שיהיה יהיה אבל למדתי לא להיכנס למניות העדר פעם הבאה!!!
  • 52.
    יוסי 07/03/2011 07:42
    הגב לתגובה זו
    תשמעו ממני אל תשמעו לאף אחד , כל אחד יעשה כפי קו מחשבתו ומצפונו, ותו לא.
  • 51.
    רון 07/03/2011 01:45
    הגב לתגובה זו
    קדימה ולנתח כלכלית את המניה ואת זה לא עשית .
  • 50.
    חם או יפת 07/03/2011 01:00
    הגב לתגובה זו
    כל 1000 חביות יומיות שוות 4 אגורות בערך במחיר המניה. כרגע החברה מדווחת על יכולת הפקה של 1000 חביות ביום פחות או יותר כלומר המניה שווה באופן מוכח כ 4 אגורות אבל אני מאמין שהחברה שואפת ותעשה ככול יכולתה שהיא תגיע לשאיבה של יותר מכך. מי שחושב שהחברה תפיק לפחות 2000 ביום המחיר הנוכחי יכול להתאים לא מי שחושב שיותר אז על אחת כמה וכמה. מי שחושב שיש כבר אלך ועל השאר הוא לא מוכן לשלם מחיר מלא כאילו כבר יש אותם ביד צריך להיו מוכן לשלם פחות. בכל מקרה 4 אגורות זה מחיר שאם רואים את המניה מתקרבת אליו צריך לקנות זאת כמובן אם אין מידע חדש שיפריך את תענות החברה על יכולת הפקה של 1000 ביום
  • 49.
    אריק בר 06/03/2011 23:48
    הגב לתגובה זו
    ....במחירים נוחים יותר
  • 48.
    זר האמת שאתה לאמבין בכלל בתחום ויפה השתיקה (ל"ת)
    רז 06/03/2011 23:06
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    ירון צודק - ומי שרוצה יקנה. (ל"ת)
    צודק 06/03/2011 22:51
    הגב לתגובה זו
  • 46.
    תגובה ל 39 06/03/2011 22:38
    הגב לתגובה זו
    המצב לא נראה טוב בכלל וגם גבעות תשא בתוצאות כל הבורסה הולכת להצבע באדום בחודשים הקרובים לצערי הרב מה נגיד לכם, הלך המומנטום וגל המימושים הגיע לשוק המקומי
  • 45.
    וינברגר דוד 06/03/2011 22:34
    הגב לתגובה זו
    חודש מהיום הפקה בשווי של 20 מליון דולר לשנה..לפי 800 חביות ליום ומחיר 80 דולר לחבית- והכל מתפוקה חלקית מבאר אחת וה" אנליסט" טוען שאין מה לצפות מגבעות??מה אם קידוח מכבי??מה אם אפשרות לכניסת גוף פיננסי גדול שיממן את הפעילות?מה אם אפשרות להודעה על חתימת חוזה למכירה וניצול מוקדם של הגז??ימשיכו ה" אנליסטים" האינטרסנטים בשלהם וגבעות תמשיך בדרכה להצלחה!!!
  • 44.
    יגאל 06/03/2011 21:45
    הגב לתגובה זו
    צר לי עליך מר זר,אמנם מבין את מצבך,כאשר עליך לכתוב בניגוד לדעתך ולהגיון ניתוחים שאין להם בסיס,אך מקווה שתתגבר על כך ותתבגר.המחזיקים העיקריים במניות גבעות הם משקיעים ולא סוחרים,הם חדורי אמונה ועברו לא מעל מכשולים ומצבים עד להודעה היום,כך שלא נראה לי שמהלך הניעור הזה יצלח לכםהאמונה מחזקת והתוצאות תגענה ,אם לא היום בעוד זמן מה,אם התגברנו על פרעה נתגבר גם על כלל
  • מר תימחור 07/03/2011 07:06
    הגב לתגובה זו
    כל יום " אנליסט" אחר מתמחר את גבעות!!! רק אף אחד לא מראה את החישוב!!!!! כמות חביות ליום ..כמה עולה חבית...מספר הבארות כי זה מדבר רק על 1 ויש עוד 30...מספר שנים של הפקה..עלויות...מס.... מדברים באוויר ולאף אחד אין מושג איך לתמחר..הכל באוויר פשוט ביזיון!! פעם אחד שיפרסמו איך הם הגיעו ש 1000 חביות זה שער 8 והאנליסט השני בא לו להגיד 1000 חביות זה שער 7 ...מצחיקים אותי חח אנלסיט <
  • רונן. 07/03/2011 02:52
    הגב לתגובה זו
    להמשיך לקנות ומהררררררררר
  • 43.
    זר מול בורגן 06/03/2011 21:41
    הגב לתגובה זו
    כשיש עלייה כולם חכמים, וכשיש ירידות כולם חכמים, מי יודע כמה פעמים זר צדק בתחזיות שלו וכמה באחוזים בורגן צדק בתחזיות שלו, אפילו החזאים של מזג האויר בכל תחנות הטלביזיה מדייקים יותר.
  • 42.
    הקדמת הקידוח הבא 06/03/2011 21:36
    הגב לתגובה זו
    בעיקר שהקידוח הנוכחי מזרים מיליוני שח כל חודש
  • 41.
    אשכנזי ומושקע..... 06/03/2011 20:55
    הגב לתגובה זו
    שימו לב שכל פעם שהמניה מוציאה הודעה טובה, באים אנליסטים תוך כמה שעות בהפוכה... מה זה אומר. 1. שהניתוחים מעמיקים? 2. שהם מנותקים מעיתוי ההודעה? ותחשבו על זה...
  • 40.
    אטקו בע" מ 06/03/2011 20:43
    הגב לתגובה זו
    לי יש חוק - לעשות ההפך ממה שהאנאל. כגילו אפסייד בהכשרה אנרגיה ואז היא ירדה 15%. אחרי זה ברציו והיא ירדה 20%. ויש עוד דוגמאות שעולות לי בראש. סה" כ אין לו מושג מה הוא אומר. זה חיובי אבל היא תרד? הרי חודשים הם אומרים בוא נראה אם הבאר מסחרית ועכשיו שהיא מסחרית אז המניה צריכה לרדת? אין הגיון - רגע יש הגיון הוא מדבר מפוזיציה. אני חיזקתי היום ואחזק מחר עם יהיה לי צאנס ונתראה בעוד שבועים בשער גבוה
  • 39.
    גורדני 06/03/2011 20:31
    הגב לתגובה זו
    המעוף הולך לצלול צלילה חופשית
  • 38.
    גלובי 06/03/2011 20:20
    הגב לתגובה זו
    גרועה
  • 37.
    אברשקלה 06/03/2011 20:18
    הגב לתגובה זו
    יש לי טענות קשות כלפי ירון זר <> " בשרגון" של להיות איין צריך להוריד את ערך מנית גיבעות עולם אפילו שהמיכליות מתרוצצות בכבישי ישראל ...עיתונאי קטן ועלוב יכתוב דברי בלע ורשע על גיבעות עולם והעיתון " " המכובד" " יתייצב לימינו...!!! אני מצפה מגיורא איילנד ( פיגורה בקנה מידה ולא עיתונאי " בגרוש" ) שיתייצב על מישמרתו , שיעמיד את הנהלת גיבעות עולם על טעותם ...חוסר הבנה מינימלי של הנהלת גיבעות עולם הורס כל חלקה טובה ...!!!! בזמנו ניכתב שטייקון רציני הציע סכום מכובד על מנת להתקבל כשותף בחברת גיבעות עולם...!!! ההנהלה " " " המפוצצת מכסף" " " סירבה ...!!! מה חשבו לעצמם דירקטורים שסחטו ממון המשקיעים במשך עשרות בשנים ???? האם תמיד יצליחו לגרוף משכורת עתק לעצמם מבלי לתת דין וחשבון עת ראיית העתיד הקלוקלת שלהם ...??????? לא מבינים חכמי חלם מהנהלת גיבעות עולם שרק טייקון הקובע כלכלת ישראל עם חבר מרעיו הקרובה יכול להביא את מנית גיבעות עולם לחוף מבטחים שם מקומה לאור הצלחת מבחני ההפקה ועתיד מובטח של שדה מגדים...גיורא איילנב תתעור חביבי לפני שיהייה מאוחר ...לפני שיהייה מאוחר מידי ...!!!!
  • 36.
    ג' וני קאש 06/03/2011 20:11
    הגב לתגובה זו
    ממש לא מכרתי היום. אני בהפסד כבד מאז הירידה לפני חודש. ולמרות הירידות היום נוכח ההודעה הטובה עכשיו זה החותם לרוגע שלי. בתור אחד שסוחר בבורסה אין לי מה למכור גבעות כי זה שקוף שכלל פיננסים רוצים לקנות בזול. פתאום הוא מגיע הירון זר הזה כמו לפני חצי שנה בדיוק. חליק - אל תעבדו על המשיקיעם התמימים ותגרמו להם למכור בזול. הרי אתם יודעים איפה תהיה המנייה עוד כמה חודשים אז תקנו עכשיו ותשנו את האנליזה בגרוש שלכם. הודעה טובה היתה היום לכל הדיעות. זה נכון התיאוריה קנה בשמועה מכור בידיעה אך אל נשכח את כל הקונים שהיום היום. היה מחזור ענקי אך ירידות חדות וממש לא מפולת. אז אולי נרד עוד קצת אבל ימים יגידו. וטיפ קטן - מוכרים בעליות לא בירידות....
  • 35.
    דויד 06/03/2011 19:46
    הגב לתגובה זו
    שימו לך יזמים משקיעים לא כדי לגלות כלום בישראל הטימטום חוגג
  • 34.
    גו 06/03/2011 19:35
    הגב לתגובה זו
    מה שחכתם את יהש הבגק מדוע היא לא ניסחרת בבורסה מה קרא לה גילתה גז בעמק החולה ומיאז הפסיקה להיסחר בבורסה הבקש מהרשות לנירות הערך ליבדוק מדוע היא הפסיקה להיסחר בבורסה אנשים רבים היו מושקעים במניה הזאת
  • 33.
    מייק 06/03/2011 19:32
    הגב לתגובה זו
    מלכלכים בכל מקום שיש הצלחה כי הם לא שם לא מובן מדוע בכל פעם שגבעות מפרסמת הודעה חיובית ישנו איזה " אנליסט" שיהפוך את ההודעה לשלילית ולא מעניין אותו שישנם משקיעים וותיקים וצעירים שהשקיעו ממיטב כספם ומרצם במניה ובחברה שהם מאמינים בה לכן אם אין לכם מושג או איןלכם מספיק מידע אז אל תוציאו הערכות שיקריות נמאסתם אתם חלאות ואין לכם לב ורגשות מספיק עם הלכלוך תפנו למניות שאתם מבינים בהם .
  • 32.
    גז גבעות גבעות מה שחכתם את הבגק מזל ה (ל"ת)
    גו 06/03/2011 19:32
    הגב לתגובה זו
  • 31.
    בורגן תשמיע את קולך נוכח כל השקרים (ל"ת)
    תהיה גבר 06/03/2011 19:28
    הגב לתגובה זו
  • 30.
    ירון אתה מטעה 06/03/2011 19:18
    הגב לתגובה זו
    ועוד לא מתבייש לא להציג את המודל. הבנתי שיש לכלל פוזיציה נגד גבעות. אני אעשה ההיפך ושווה לקנות
  • 29.
    אלישע 052-8928464 06/03/2011 19:16
    הגב לתגובה זו
    להם רצון לעלות או להוריד את שער המניה בהתאם לרצון בית ההשקעות שבו הם עובדים. אם בית ההשקעות מעוניין להיכנס הם יורידו ואם מעוניין לצאת יעלו בגבעות ברור שכעת זמן מצויין להיכנס ולכן מנסים להוריד את שער המניה עד כמה שאפשר
  • גבי 06/03/2011 19:46
    הגב לתגובה זו
    אתה זה שגורם לאנשים לחלום ובסוף להפסיד.
  • תתחיל לעבוד ברציו (ל"ת)
    אלישע 06/03/2011 21:10
  • 28.
    סתם חילוני. 06/03/2011 19:16
    הגב לתגובה זו
    ושלא יעבדו עליכם.
  • 27.
    דינה מראש העין 06/03/2011 19:14
    הגב לתגובה זו
    אנשים מאוהבים בדבעות וזאת השטות הגדולה ביותר אסור להתאהב במנייה.
  • גבי 06/03/2011 19:29
    הגב לתגובה זו
    כלל פיננסים חברת השקעות . מחפשיים לעשות קופה כולם יודעיים הכל גם מה שיש מיתחת לאדמה הכל. חבריים אני מוכר בשער 5 שקל נחכה וניראה מי צודק יש 5 מילארד שווי כסף אז מפילים את המניה. אני קונה כל חודש ומחזק יש גם גז וגם נפט תשאירו אותה עוד נמוך שאני יוכל ליקנות
  • 26.
    משקיע פרטי 06/03/2011 19:13
    הגב לתגובה זו
    הערך שלה צריך לעמוד על 4 מי שיקנה מעל זה הוא פראייר ראו שנים קודמות מה קרה לה כשהמתינו..... אין ערך כספי בהמתנה-חפשו מנייה אחרת
  • 25.
    ג' וני 06/03/2011 19:08
    הגב לתגובה זו
    ירון זר אנליסט כמו שאני מבין בגיאולוגיה מדבר כל הזמן מפוזיציות. לא חבל שאתם מביאים אותו כל הזמן ביזפורטל? לפחות תביאו מישהו שמדבר מכיוון אובייקטיבי
  • 24.
    T 06/03/2011 19:07
    הגב לתגובה זו
    גם לחברות אחרות ייקח זמן עד למציאה ובטח עד להפקה ואין פה תמחור לגז
  • 23.
    יואל 06/03/2011 19:01
    הגב לתגובה זו
    ירון אתה טועה ומטעה כנראה בכוונה - אנא תציג את החשבון שלך לשווי המאגר כדי שנצחק על בורותך. אתה עושה את זה מתוך כוונות לא טהורות בעליל. מוכן לשבת איתך ולהוכיח כי אתה לא מבין בחשבון. לידיעתך השער אמור לגלם לא רק 1000 חביות אלא גם את פוטנציאל המוכח של השדה שהוא לא עוררין 56 מליון חביות נפט ואם תעשה חשבון פשוט תכפיל ב- 100$ תקבל 5.6מליארד דולר לאיפה זה נעלם? אתה מזיק למשקיעים ללא עוול בכפם ואתה מבקש את כספם מקנאה או משנאה. אני מושקע ולא יעזוב על אפך וחמתך בסוף נקבל את התמורה האמיתית. כבר השנה 2010 נקבל תמורה יפה לכל יה" ש. פרט לכך בתקופה הקרובה יהיו המון הודעות והתפתחויות בתחום הגז והפיתוח ואולי אף אישור מסחריות מהממונה למרות שכבר יש.
  • 22.
    עד עכשיו התלבטתי 06/03/2011 18:54
    הגב לתגובה זו
    איזה כייף שנתת לי אישור מחר אני קונה , לכל מי שלא מבין זאת הדרך שלהם לאסוף סחורה אל תפחדו ואל תקשיבו להם תהיו עצמאיים
  • 21.
    האשכנזי 06/03/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
    התחלקתם על כל השכל!! אומרים לכם שיש 1000 חביות ליום זה נראה לכם הרבה??????? ברור שיש נפט! אבל השאלה כמה? איך אדם יכול לשים את כספו בחברה עם הנהלה שמתנהגת כאילו מנהלת סניף פלאפל הכל שכונה ובכל פעם זורקים לכם עצם בצורת " מצאנו עוד 4 חביות" אתם לא שמים לב שמדובר בחבורת רשעים שמשחקים על החלומות של אנשים?! משתינים עליכם ואתם אומרים שיורד גשם! מחרבים עליכם ואתם אומרים שזה קצת בוץ!! אחים שלי, אני יודע שאדם שנמצא עם כל כספי חסכונותיו קשה לו להתעורר מהחלום בבת אחת אז קחו טיפ קטן תשחזרו את כל ההודעות המטומטמות שיצאו עד היום מפי החברה ותנתחו אחת אחת ותבינו שגבעות זה זבל של חברה!!! ודרך אגב, יש הימורים יותר טובים לשים שם את הכסף. מר לוסקין וחבר מרעיו, רחמנות על פשוטי העם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • רון 07/03/2011 10:06
    הגב לתגובה זו
    אני מקווה שבחישובים שלך הכפלת ב 40 בארות . לא מתמחרים באר אחת . 1000 חביות מבאר אקספלורציה . אחרי שרוב השכבות נהרסו בניסיונות . הבארות הבאות יפיקו 5000 חביות ביום . עכשיו תעשה שוב חשבון . טמבל
  • ספרדי גאה 06/03/2011 21:36
    הגב לתגובה זו
    הרשות לניירות ערך או יותר נכון המדינה צריכה להגדיל את הפיקוח ע" מ לשקף לציבור את האמת וכמובן לנסות לשפר את הקיים אחריי הכל כולנו יחד באותה הסירה למרות שיש המון פיראטים במדינתנו הקטנה.
  • 20.
    עד כמה שהוא צודק!!! (ל"ת)
    משקיע 06/03/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    זוכרים את התמחור של רציו!!! (ל"ת)
    יובל 06/03/2011 18:47
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    שפוי 06/03/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
    הערות ל' אנליסט' : כמות הנפט האיכותי (ש" ע לברנט ) מבאר אחת שווה בקרוב לכל הכמות שהופקה ביום בשדה חלץ ' בזמנים הטובים ' !!! זיכרו :הנה באים ימים שחבית נפט תעבור גם 150 דולר !!!!!!!. הנפט ב' גבעות' הוא בנתיים הנפט היחידי משמעותית שקיים כעת בישראל. (ה ' נפט' באזור ים-המלח הוא בדיחה בסיגנון חלץ....).
  • 17.
    ראש העיר דימונה 06/03/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
    חד הוריות מבוגרים מחוסרי פרנסה גונבים אותם זו ידו של ראש העיר שנתן את הסכמתו לתאגיד
  • 16.
    טוביה החולב 06/03/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
    גם אני חישבתי שווי לגבעות ומתקבל טווח של 1000 חביות ביום מחיר יהש כ4.5 אגורות וב2000 חביות כ9 אגורות. יש לקחת בחשבון רווח נמוך לחבית עקב גזירות ששינסקי, תחשבו ותראו שיוצא לכם אותו דבר.
  • 15.
    גבעות רק שורט!!!!!!!!! (ל"ת)
    dan 06/03/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    גבעותיים 06/03/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
    לדעתי השדה כלכלי, כלכלי מאוד, השאלה כמה רגליים ישימו להם בדרך ומי ינסה להפיל אותם. כרגע עושה רושם שמכל הכיוונים מנסים לפגוע בגבעות, החל מהרשות דרך משרד התשתיות, התעשייה וכמובן התקשורת שנהנת מכל רגע. מעבר לכך אני חושב שהמאגר הוא מאגר טוב, זוהי בטח באר הנפט הכי טובה שנמצאה אי פעם בישראל. לטווח הארוך בסבירות של 60% אפשר להגיע ל15% תשואה שנתית. ירון לדעתי טועה, במהלך השנה כן נראה עלייה של עד 50% במניה, נחכה לדוח הרבעוני של הבא, עד אליו יהיה עליות.
  • 13.
    סתם אחד 06/03/2011 18:39
    הגב לתגובה זו
    מיים היו כותבים אחרת אבל מה לעשות שלא תייקון מצא את הנפט גז ופה הבעיה זה לא משנה כמה ימצאו ומה ימצאו השאלה מי מוצא אותם כי מתמחרים את התייקון ולא את התגלית
  • 12.
    דוגלאס אדמס 06/03/2011 18:34
    הגב לתגובה זו
    כשיפיקו מ 6 ו7 אז יגיד דברים אחרים. כשיפרסמו את התחלת הקידוחים הבאים יגיד דברים אחרים. אין לו הרי בעיה לחזור בו ממה שאמר ולומר שהמציאות השתנתה. אני לא יודע מה יהיה בטווח הקצר (וגם ירון לא יודע) יודע שבטווח הארוך גבעות שווה יותר- הרבה הרבה יותר
  • 11.
    זה מצוין 06/03/2011 18:29
    הגב לתגובה זו
    שהם יודעים כי המנייה לפני זינוק. הלא הם אינטרסנטים הכי גדולים. אצלם הכל הפוך.
  • את שיטות העבודה שלהם (ל"ת)
    כנראה שגם אתה מכיר 06/03/2011 19:02
    הגב לתגובה זו
  • כנראה שאתה בטוח מכיר (ל"ת)
    תגובה למגיב 06/03/2011 21:33
  • 10.
    ירון זר טען לפני 06/03/2011 18:25
    הגב לתגובה זו
    זה במענה לשאלה מי זה ירון זר.
  • 9.
    יריב 06/03/2011 18:23
    הגב לתגובה זו
    שווי המניה משקף הצלחה בקידוחים הבאים ??? שוויה של המניה לפי הכמות ממקטע אחד מתוך באר אחת מתוך 16 קידוחים עתידיים עדיין רחוק מלהשתקף בתמחור וצריך להיות בסביבות 12 - 13 אג' לפחות !!! הצלחה בבארות הבאים שייתנו סדר גודל של 2000 - 4000 חביות ליום צריכה להביא את המניה לשערים של 25 - 25 אג' לפחות !!! אז ירון זר - תמשיך לקשקש את חוסר ההבנה הבסיסי שלך כמו שעשית עם רציו ואמחנו נראה באיזה שערים גבעות תהיה תוך כשנה !!!
  • תגובה ל- 9 06/03/2011 20:16
    הגב לתגובה זו
    מה קרה? אתה מבין טוב יותר? צר לי על כך שאתה מתוסכל מהשקעתך במנייה. יש לכם מושקעי הנפט והגז בעיית התמכרות לגז. לא משנה מה הצפי, האם התימחור נכון או לא? אתם תמשיכו לשבת במניות האלה לנצח .צאו כבר מהבועה שלכם ותיפתחו לתחומים או מניות אחרות
  • תגובה למגיב 06/03/2011 21:32
    מעניין איך תמיד אתה צודק לתווך קצר או יותר נכון להגיד מושך עדר כבשים אחריך ולאחר מכן הרואים מושכים שוב למעלה. אני אומנם מושקע אך בפרוטות לעומת אחרים אפשר לומר " פשוט עם" אך מהצד פשוט מצחיק אבל גם כואב לראות איך כל פעם אתה וחבריך " המנתחים" מטעים ציבור גדול ולצערי משפיעים על חשבון הבנק של אותם התמימים.
  • 8.
    המדינה נתנה " עידוד" לאזרחים להשקיע הנפט.... (ל"ת)
    עייר 06/03/2011 18:22
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ח 06/03/2011 18:22
    הגב לתגובה זו
    למרות שאני מושקע בה .הוא צודק.אבל אני מושקע לטווח ארוך . לכן זה לא מעניין.
  • 6.
    כך נוכל לעשות עוד סי 06/03/2011 18:21
    הגב לתגובה זו
    כמו לפני חודשיים
  • 5.
    גבעתי 06/03/2011 18:20
    הגב לתגובה זו
    מי זה ירון זר? יש לו רקורד טוב? ואני אומר כשרוצים לקנות בזול כך עושים ממליצים , אז למה הוא מחמיא להתנהלות ?ועוד דבר ? ממתי יש פה מניות שצריכות לעלות או לרדת לפי תמחורן הריאלי? יותר מידי סימני שאלה , יותר מידי ZIBI
  • 4.
    גבעתי 06/03/2011 18:19
    הגב לתגובה זו
    זה אומר אין מצב לעלייה,בבוקר ההוא אמר יש מצב לעלייה כבר לא נישאר למי להאמין מרוב המלצות לא רואים את היער
  • כסף שחור 06/03/2011 19:36
    הגב לתגובה זו
    היינו בסרט הזה עם ישראמקו ההמלצות של כל האנליסטים שוות ל..... בינינו מה הם נביאים
  • 3.
    סאטו 06/03/2011 18:18
    הגב לתגובה זו
    אנליסט כזה מצחיק, יכול להופיע במופע סטנדאפ
  • 2.
    ירון אתה אדם רע (ל"ת)
    אורן 06/03/2011 18:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איציק 06/03/2011 18:15
    הגב לתגובה זו
    אני מופסד במניה יותר מ20% אולי קצת רחמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • נומי 07/03/2011 07:28
    הגב לתגובה זו
    הרי זה מה שגם הוא עושה. אני בכלל נכנס לעיתוני הכלכלה, מחפש מה אומרים אנליסטים על מניה ועושה בדיוק ההיפך. תמיד מרוויח מזה.