בלעדי

הנחות קבוצתיות גם בתוך וייז: ישראלים יקבלו דילים על פי מיקומם הגיאוגרפי

אתר 140 חושף כי השת"פ של אתר 'תבוא' עם אפליקציית המיקום הפופולארית תכנס לתוקפה בעוד כחודש. 'תבוא' גם נמצא במגעים עם פורסקוור
הראל עילם - אתר 140 |

אתר תבוא (tavo.co.il), המרכז דילים במתכונת הנחות קבוצתיות מעשרות אתרים ישראליים, חתם על שיתוף פעולה עם אפליקציית המיקום והניווט הפופולרית Waze. בעוד כחודש, שיתוף הפעולה יכנס לתוקף ו-Waze תתחיל להציג לכל המשתמשים הישראליים דילים באזורם הגיאוגרפי. תבוא גם נמצא במגעים מתקדמים עם פורסקוור ומקווה להשיק בעוד כחודשיים מיזם דומה עם הרשת החברתית הפופולרית.

זאת תהיה אחת הפעמים הראשונות שפורסקוור תשלב הנחות קבוצתיות. לפני כשבוע הרשת החברתית השיקה גרסה חדשה לאפליקציית הסלולר שלה עם דגש מיוחד על דילים ומבצעים.

בנוסף לשיתופי הפעולה עם Waze ופורסקוור, תבוא ישיק בעוד כחודש אפליקציות אנדרואיד ו-iOS מבוססות מיקום וכן קמפיין פרסומי מקיף עם קוקה קולה, וואלה שופס וקניון עזריאלי. בנוסף, תבוא ישיק בחודשים הקרובים שוק מקוון עבור קופונים יד שניה, דרכו משתמשים יוכלו למכור ולקנות קופונים לא מנוצלים.

הדברים נאמרו במהלך ראיון עם מנכ"ל ומייסד האתר, גדי גרוס. גרוס (33), השיק את תבוא בנובמבר האחרון יחד עם שי ארליכמן ושותף נוסף. בתחום ההנחות הקבוצתיות הצעיר במיוחד, תבוא נחשב לאגרגטור הגדול והוותיק בארץ - למרות שהוקם לפני כ-4 חודשים בלבד. הוא מתחרה, בין השאר, ב-GetItAll ובאגרגטורים החדשים של קבוצת זאפ והדקה ה-90.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה