כנס קמעונאות בעידן העתיד 2011: המציאות מול האתגר בישראל

מסכי LCD ומכונות כביסה בשופרסל? הרשתות המובילות יגבירו את מגמת החדירה חמוצרים שאינם מזון. מה יהיו המגמות הקמעונאיות בשנים הקרובות?
 | 
telegram

הקמעונאות בישראל נמצאת בתהליכי שינוי - חלקם משמעותיים ביותר, אשר ישפיעו על האסטרטגיות ועל הטקטיקות של קמעונאים-רשתות ופרטיים ועל ספקיהם.

חברת SINERGIA RETAIL מלווה רשתות וספקים בענפי הקמעונאות השונים. בשנים הקרובות יתחדדו המגמות בענף. על פי SINERGIA RETAIL המגמות אותן צופה החברה כמשפיעות בין 2011 ל-2015 יהיו:

התחזקות מגמת הדיסקאונט מחד ומגמת הפרימיומיזציה מנגד; התחזקות הרשתות המובילות בפיתוח פורמטים שכונתיים; חדירה של הרשתות המובילות למגוון מוצרים שאינו מזון כדי להגדיל סל קניה ונאמנות לקוחות; שיפור מתמשך בניהול הקשר עם הקונים באמצעות מועדוני לקוחות ומערכותCRM התחזקות המותג הפרטי בכל הנוגע לניהול, אסטרטגיה, נראות, והשתלטות על שטחי המדף.

עוד צופה החברה שיפור מתמשך בעיצוב נקודות מכירה הקמעונאיות ליצירת חווית קניה מרשימה יותר; התחזקות מגמת הבריאות והנוחות; מענה ייעודי לבעיית קוצר הזמן המחריף של הקונים; גידול ברמת המודעות הן מצד הקונים והן מצד הקמעונאים לאיכות הסביבה; השקעה במיזוגים ורכישות; בחנויות הנוחות חיבור למותגי קפה איכותיים ליצירת בידול ויתרון תחרותי ועוד.

'כנס הקמעונאות במאה ה-21 - המציאות והאתגר' יתקיים ב-23 למארס, יום ד' במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, בין השעות 8:00 ל-15:00.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות