בטר פלייס חושפת: מפת תחנות טעינה ותשתיות ארצית לרכב החשמלי
חברת הרכב החשמלי בטר פלייס חשפה היום (ד') לראשונה את מפת התשתית המתוכננת בישראל, הכוללת אלפי עמדות טעינה וכ-40 תחנות להחלפת סוללות בכל הארץ.
היום חשפה בטר פלייס את רשת הטעינה בישראל. החברה הציגה 9 תחנות להחלפת סוללות הנמצאות כבר בשלבי בניה מתקדמים בחדרה, מודיעין, מחניים, מצפה רמון, באר שבע, יבנה, בית שאן וצומת בילו. בנוסף, החברה כבר נמצאת בשלבי פריסה מתקדמים של תחנות טעינה בכ-200 חניונים.
בתוך כך, בטר פלייס הציגה הסכמי שיתוף פועלה עליהם חתמה עם 27 עיריות בישראלי לפריסת תשתיות ועם 350 חברות שהצהירו כי הן מעוניינות באופן עקרוני להעביר את ציי הרכב שלהם לרכבים חשמליים. מהחברה נמסר כי מדובר בלמעלה מ-70 אלף כלי רכב.
"זהו יום משמעותי עבור בטר פלייס בישראל ולנהגים בארץ", אמר משה קפלינסקי, מנכ"ל החברה בישראל. "אנחנו נמצאים בתהליך מתקדם לבדיקת המוכנות של כל מערכות החברה, ובשלבים מתקדמים של פריסה מואצת של תשתיות הטעינה בישראל. שלוש שנים בלבד - זהו פרק זמן קצר יחסית להקמת פרויקט תשתיות בסדר גודל שכזה", הוסיף.
שי אגסי, מייסד ומנכ"ל בטר פלייס העולמית אמר: "אנו מציגים פתרון עובד וקיים בישראל, אשר מוכן ליישום מלא גם במדינות נוספות. התחייבנו לנהגים בישראל, ואנו ממשיכים לפעול ולקדם פריסה ארצית רחבה של כל מרכיבי הפתרון שהוצגו היום. עד סוף השנה, אנו נשלים את הפריסה ברחבי המדינה ונאפשר לנהגים את החופש לנהוג ברכב שהוא 100% חשמלי ואינו פולט מזהמים כלל".
עם זאת, דבר אחד שלא נחשף היום ובוודאי מעניין את הלקוחות והמשקיעים הוא עלות הרכב החשמלי, אותו מייצרת רנו, כמו גם השימוש והתחזוקה שלו.
חברת בטר פלייס נשלטת על ידי משפחת עופר, בין השאר באמצעות חברה לישראל (31%) וחברות אחרות שבשליטתם (8.5%). יו"ר החברה הוא עידן עופר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.מענין האים בפת הם ידרשו לתת שוחדתושב 23/03/2011 12:33הגב לתגובה זו0 0השמועות רצות בעיר שאין מתנות חינם מה אתם חושבים?סגור
-
2.איכס משפ' עופראיכס 23/03/2011 12:29הגב לתגובה זו0 0לכל חור הם נכנסיםסגור
-
1.שרלטנות בע" ממשה 23/03/2011 12:18הגב לתגובה זו0 0המיזם הזה הוא בלון נפוח ולא יותר מפרת כסף, אנשי שלומינו חושבים כל העת איך לעשות יותר כסף על הגב שלנו, הם סוגרים ביניהם את כל הקומבינות ולבסוף לאזרחים לא נותר אלה להצטרף אליהם. מכונית חשמלית צריכה לעלות במקרה הטוב חצי ממחיר שלהם, את הטעינה יש לבצע רק בבית, המכונית לא מתאימה לנסיעות ארוכות , להתקע בפקקים בקיץ, ובטח לא לחתום על הסכמים ארוכי טווח עם החברה הזו, זה יהייה בכיה ארוכת טווח. מכונית חשמלית זה הדבר הכי פשוט לבנות ולתחזק, רק כאן עושים מזה ענין. כל קולנועית בקיבוץ היא חשמלית, מה הבעיה לבנות " קולנועית גדולה" ? מכונית חשמלית צריכה להיות בגודל של מכוניות סמארט ולא יותר גדולות. אבל אנחנו עם ישראל חי ומה שלא יאכילו אותנו אנחנו נאכל, אז שיהייה לכולכם בתיאבון.סגור