על הניסיון שנכשל 'להפיל' את הקמפיין עם שני כהן

השופטים כמעט תמיד נתפסים כחסרי חוש הומור. גינגי פרידמן מברך את החלטת בית המשפט לא לקבל את עתירת התאחדות סוכני הביטוח נגד 9 מיליון
 | 
telegram
(9)

אפתח בגילוי נאות - בדרך כלל אין לי כבוד רב לבתי המשפט שלנו, מסיבות רבות שלא זה המקום לפרטן, אבל אציין רק שתיים שהן רלוונטיות לנושא.

האחת היא שבמקרים רבים מדי השופטים נתפסים באות הכתובה במקום לפנות לשכל הישר, והשנייה - שכמעט תמיד הם חסרי חוש הומור. וללא חוש הומור חיינו יכולים להיות עגומים מאוד.

הפעם, ברצוני להיאחז בהזדמנות הנדירה שנפלה לידי להחמיא לבית המשפט ובעיקר לכבוד השופט יעקב שינמן. וכל זאת בזכות העובדה שהעדיף להפעיל את השכל הישר ואת חוש ההומור כדי לזרוק החוצה את תביעתה הקנטרנית - שלא לומר ארכאית - של התאחדות סוכני הביטוח נגד חברת הביטוח הישיר 9 מיליון.

התובעים טענו שהתשדיר של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, מעליב אותם ופוגע במשלח ידם. כבוד השופט שינמן לימד את התובעים פרק בהילכות הומור והשיב את פניהם ריקם.

אני שמח על הפסיקה כי באופן די מפתיע, במקום להיתפס בטיעונים לגליסטיים מפולפלים, השופט נאחז בשכל הישר ואישר את צדקת קיומו של ההומור הבריא ואף צייד אותו בגושפנקא חוקית.

האמת היא שסוכני הביטוח מקיימים כבר שנים רבות קרב מאסף נגד חברות הביטוח הישיר המאיימות לנשל אותם ממטה לחמם, והם אצים רצים להגיש תביעות נגד חברות הביטוח הישיר בכל הזדמנות הנקרית בדרכם. הבעיה שלהם שאינם מבינים שהם מנהלים קרב אבוד.

הם מזכירים לי את מנהל החשבונות שלי, בעבר הרחוק, שסירב בתוקף להתמחשב והוא דבק בעבודה הידנית שלו עם המחשבון והעפרון עד שמצא עצמו מובטל מעבודה.

או את מנהל הקריאייטיב שלי, בזמנו, שסירב להתמחשב כי "היה קשור לריח הדבק והלטרסטים" כדבריו. למזלו, הוא נכנע לקידמה, בדקה ה-90, התמחשב והפך לאשף העיצוב הממוחשב.

מה שהתאחדות סוכני הביטוח צריכה זה לא עורך דין כי אם יועץ אסטרטגי שיסביר להם שבקרב על הביטוח האלמנטרי של השוק הפרטי, הם הפסידו, ובמקום לנהל מלחמות אבודות מוטב להם שיתרכזו בפיתוח העסקים בהם יש להם יתרון מובהק על פני חברות הביטוח הישיר. ויש שם כר נרחב לפעולה.

ואם הם גם יעזו להכניס את ידם לכיס, תוכל התאחדות סוכני הביטוח לקיים מסעות פרסום אפקטיביים, להדגשת יתרונותיהם וחשיבות השימוש בשירותיהם המקצועיים.

עידן סוכני הביטוח לא חלף כמו שעידן סוכני הנסיעות לא חלף, הוא רק שינה צורה, וכמו בתחומים רבים אחרים מי שידע להתאים את עצמו לרוח הזמן, ימשיך לשגשג ומי שלא, לא.

ועצה אחרונה: הומור בריא הוא תמיד בריא.

נ.ב.

כה לחי לפרסום גליקמן נטלר סמסונוב על הפרסום המבריק והמצחיק.

הכותב הוא מנכ"ל ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.

תגובות לכתבה(9):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מילים כדורבנות (ל"ת)
    הילה 29/03/2011 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הטענות של הסוכנים מגוחכות!!! שיתמודדו
    בן 28/03/2011 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל ענף במשק יש תחרות, שיתחילו לעבוד ולהצדיק את העמלות שהם לוקחים. פשוט בלתי נתפס, הפחד הזה מתחרות, שהצרכן יחליט מה טוב לו.
    סגור
  • 3.
    מאוכזבי הביטוח הישיר
    גרין 28/03/2011 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבדיקה לא מקצועית נוכחתי לדעת שמי שתבע את חברות הביטוח הישיר סבע מרורים. עם חברות הביטוח הישיר הכל מעולה כל עוד אין בעיה וכשיש אתה מקלל את עצמך שהתפתתה לפרסומות ושאין לך סוכן
    סגור
  • חיים 28/03/2011 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחת לתת את מס' טלפון של הסוכנות שלך
    סגור
  • הכללה גסה מעורבת אינטרסים.
    חיים 28/03/2011 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש יתרונות וחסרונות בכל חברה אבל להגיד באופן גורף שכל מקרה הוא כך וכך, פשוט לא נכון. הייתי מבוטח אצל סוכן שנים, מישהו שהכרתי טוב ודפק אותי בלי להניד עפעף.. אני נגד קביעות חד משמעיות. מה שבטוח שהתחרות תעשה רק טוב
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    כל מילה בסלע
    דן 28/03/2011 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסומת מבריקה דווקא בגלל היכולת שלה להבליט את נושא מימון הוסכן ע"י המבוטח ואל לעשות זאת בצורה בוטה - הצופה קיבל פיסת הומור שגורמת לו לחשוב. קצת הומור שוקה, קצת הומור!
    סגור
  • 1.
    הם ממש לא צריכים אסטרטג
    דוד 28/03/2011 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היית מכיר קצת את תחום הביטוח היית יודע שהשליטה שלהם בתחום הביטוח הפרטי נמצאת בסטגנציה כבר מספר שנים טובות.
    סגור
  • תשובה לדוד
    גינגי פרידמן 28/03/2011 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוד מכובדי, אני שמח לבשר לך שבתור מי שהיה הפרסומאי של התאחדות חברות הביטוח אני מכיר קצת את התחום. ואם היית מתעמק בכתוב היית וודאי נוכח שאין ביננו חילוקי דעות. כי זה בדיוק מה שאני טוען שכיוון שתחום הביטוח האלמנטרי בשוק הפרטי נמצא בנסיגה, כדאי לסוכנים להתרכז בתחום בו יש להם יתרון יחסי וזה התחום העסקי. אני מודה לך על התייחסותך
    סגור
  • תשובה לדוד
    גינגי פרידמן 28/03/2011 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוד מכובדי, בתור מי שהיה פרסומאי של התאחדות חברות הביטוח במשך 13 שנה, אני מעז לומר שאני מכיר קצת את תחום הביטוח. ואם היית מתעמק מעט בכתוב, היית מבין שאינני טוען אחרת. אכן,שוק הביטוח האלמנטרי בקרב הפרטיים נמצא בסטגנציה אם לא בנסיגה, אבל השוק העסקי, על כל היבטיו הוא התחום בו על סוכני הביטוח להתרכז. אני מודה לך על התייחסותך
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות