על הניסיון שנכשל 'להפיל' את הקמפיין עם שני כהן
אפתח בגילוי נאות - בדרך כלל אין לי כבוד רב לבתי המשפט שלנו, מסיבות רבות שלא זה המקום לפרטן, אבל אציין רק שתיים שהן רלוונטיות לנושא.
האחת היא שבמקרים רבים מדי השופטים נתפסים באות הכתובה במקום לפנות לשכל הישר, והשנייה - שכמעט תמיד הם חסרי חוש הומור. וללא חוש הומור חיינו יכולים להיות עגומים מאוד.
הפעם, ברצוני להיאחז בהזדמנות הנדירה שנפלה לידי להחמיא לבית המשפט ובעיקר לכבוד השופט יעקב שינמן. וכל זאת בזכות העובדה שהעדיף להפעיל את השכל הישר ואת חוש ההומור כדי לזרוק החוצה את תביעתה הקנטרנית - שלא לומר ארכאית - של התאחדות סוכני הביטוח נגד חברת הביטוח הישיר 9 מיליון.
התובעים טענו שהתשדיר של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן, מעליב אותם ופוגע במשלח ידם. כבוד השופט שינמן לימד את התובעים פרק בהילכות הומור והשיב את פניהם ריקם.
אני שמח על הפסיקה כי באופן די מפתיע, במקום להיתפס בטיעונים לגליסטיים מפולפלים, השופט נאחז בשכל הישר ואישר את צדקת קיומו של ההומור הבריא ואף צייד אותו בגושפנקא חוקית.
האמת היא שסוכני הביטוח מקיימים כבר שנים רבות קרב מאסף נגד חברות הביטוח הישיר המאיימות לנשל אותם ממטה לחמם, והם אצים רצים להגיש תביעות נגד חברות הביטוח הישיר בכל הזדמנות הנקרית בדרכם. הבעיה שלהם שאינם מבינים שהם מנהלים קרב אבוד.
הם מזכירים לי את מנהל החשבונות שלי, בעבר הרחוק, שסירב בתוקף להתמחשב והוא דבק בעבודה הידנית שלו עם המחשבון והעפרון עד שמצא עצמו מובטל מעבודה.
או את מנהל הקריאייטיב שלי, בזמנו, שסירב להתמחשב כי "היה קשור לריח הדבק והלטרסטים" כדבריו. למזלו, הוא נכנע לקידמה, בדקה ה-90, התמחשב והפך לאשף העיצוב הממוחשב.
מה שהתאחדות סוכני הביטוח צריכה זה לא עורך דין כי אם יועץ אסטרטגי שיסביר להם שבקרב על הביטוח האלמנטרי של השוק הפרטי, הם הפסידו, ובמקום לנהל מלחמות אבודות מוטב להם שיתרכזו בפיתוח העסקים בהם יש להם יתרון מובהק על פני חברות הביטוח הישיר. ויש שם כר נרחב לפעולה.
ואם הם גם יעזו להכניס את ידם לכיס, תוכל התאחדות סוכני הביטוח לקיים מסעות פרסום אפקטיביים, להדגשת יתרונותיהם וחשיבות השימוש בשירותיהם המקצועיים.
עידן סוכני הביטוח לא חלף כמו שעידן סוכני הנסיעות לא חלף, הוא רק שינה צורה, וכמו בתחומים רבים אחרים מי שידע להתאים את עצמו לרוח הזמן, ימשיך לשגשג ומי שלא, לא.
ועצה אחרונה: הומור בריא הוא תמיד בריא.
נ.ב.
כה לחי לפרסום גליקמן נטלר סמסונוב על הפרסום המבריק והמצחיק.
הכותב הוא מנכ"ל ADMAN החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.מילים כדורבנות (ל"ת)הילה 29/03/2011 16:47הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.הטענות של הסוכנים מגוחכות!!! שיתמודדובן 28/03/2011 12:55הגב לתגובה זו0 0בכל ענף במשק יש תחרות, שיתחילו לעבוד ולהצדיק את העמלות שהם לוקחים. פשוט בלתי נתפס, הפחד הזה מתחרות, שהצרכן יחליט מה טוב לו.סגור
-
3.מאוכזבי הביטוח הישירגרין 28/03/2011 12:28הגב לתגובה זו0 0בבדיקה לא מקצועית נוכחתי לדעת שמי שתבע את חברות הביטוח הישיר סבע מרורים. עם חברות הביטוח הישיר הכל מעולה כל עוד אין בעיה וכשיש אתה מקלל את עצמך שהתפתתה לפרסומות ושאין לך סוכןסגור
-
חיים 28/03/2011 13:21הגב לתגובה זו0 0שכחת לתת את מס' טלפון של הסוכנות שלךסגור
-
הכללה גסה מעורבת אינטרסים.חיים 28/03/2011 13:15הגב לתגובה זו0 0יש יתרונות וחסרונות בכל חברה אבל להגיד באופן גורף שכל מקרה הוא כך וכך, פשוט לא נכון. הייתי מבוטח אצל סוכן שנים, מישהו שהכרתי טוב ודפק אותי בלי להניד עפעף.. אני נגד קביעות חד משמעיות. מה שבטוח שהתחרות תעשה רק טובסגור
- טען עוד
-
2.כל מילה בסלעדן 28/03/2011 12:12הגב לתגובה זו0 0הפרסומת מבריקה דווקא בגלל היכולת שלה להבליט את נושא מימון הוסכן ע"י המבוטח ואל לעשות זאת בצורה בוטה - הצופה קיבל פיסת הומור שגורמת לו לחשוב. קצת הומור שוקה, קצת הומור!סגור
-
1.הם ממש לא צריכים אסטרטגדוד 28/03/2011 10:19הגב לתגובה זו0 0אם היית מכיר קצת את תחום הביטוח היית יודע שהשליטה שלהם בתחום הביטוח הפרטי נמצאת בסטגנציה כבר מספר שנים טובות.סגור
-
תשובה לדודגינגי פרידמן 28/03/2011 11:20הגב לתגובה זו0 0דוד מכובדי, אני שמח לבשר לך שבתור מי שהיה הפרסומאי של התאחדות חברות הביטוח אני מכיר קצת את התחום. ואם היית מתעמק בכתוב היית וודאי נוכח שאין ביננו חילוקי דעות. כי זה בדיוק מה שאני טוען שכיוון שתחום הביטוח האלמנטרי בשוק הפרטי נמצא בנסיגה, כדאי לסוכנים להתרכז בתחום בו יש להם יתרון יחסי וזה התחום העסקי. אני מודה לך על התייחסותךסגור
-
תשובה לדודגינגי פרידמן 28/03/2011 10:53הגב לתגובה זו0 0דוד מכובדי, בתור מי שהיה פרסומאי של התאחדות חברות הביטוח במשך 13 שנה, אני מעז לומר שאני מכיר קצת את תחום הביטוח. ואם היית מתעמק מעט בכתוב, היית מבין שאינני טוען אחרת. אכן,שוק הביטוח האלמנטרי בקרב הפרטיים נמצא בסטגנציה אם לא בנסיגה, אבל השוק העסקי, על כל היבטיו הוא התחום בו על סוכני הביטוח להתרכז. אני מודה לך על התייחסותךסגור