מטר הפקות מכרה אופציות ל'מישהו בבית': אפשרות לעונה שנייה בבלגיה
חברת 'מטר הפקות' מכרה במהלך פסטיבל מיפ בקאן, אופציות לשידור השעשועון הישראלי 'מישהו בבית' ל-7 מדינות - כך נודע לאייס. בין המדינות ניתן למנות את צרפת, גרמניה וספרד, ומחיר אופציה נע בדרך בין כמה אלפי דולרים לכ-10,000 דולר.
'מישהו בבית' משודרת בישראל בשנה האחרונה בשעות הפריים-טיים. בתקופה האחרונה נתוני הרייטינג של השעשועון אותו מנחה דרור רפאל, ומשודר אחרי 22:00 בערב, התחזקו והשעשועון זוכה ל-6-8%.
20 פרקים של התכנית, המוכרת בשמה Cash at your door, שודרו לאחרונה בערוץ 3 הבלגי וכעת הוא צפוי להזמין כבר השבוע עונה נוספת. עונה ראשונה של התכנית משודרת גם בקזחסטן. לדברי עמי אמיר, הבעלים של 'מטר הפקות', "מדובר על שעשועון זול יחסית להקפה, דינאמי, שאפשר לשבץ אותו בכל שעת שידור, בפרה-פריים, בפריים ואחריו, מה שגורם להתעניינות רבה בו".
'מטר הפקות' החלה לשווק גם שעשועון בשם Date at your door, שלא שודר עד כה בישראל. על ההפצה אחראית חברת ההפצה הבינ"ל all3media. במסגרת השעשועון מביאים בחורה מכוסת עיניים לביתו של גבר, ושם, כשמסירים לה את הכיסוי, היא פוגשת את משפחתו של אותו בחור ועל פי בני המשפחה היא צריכה להתרשם מהמועמד. אמיר וצוותו ערכו פרזנטציה לכמה גופי שידור, ובשלב זה ישנה התעניינות בפורמט.
בתוך כך, לאייס נודע עוד כי את הפורמט של הסדרה האמריקאית המצליחה 'כולם אוהבים את ריימונד', שרכשה השבוע זכיינית ערוץ 2 'רשת', צפויה להפיק 'מטר הפקות'. הסידרה ששודרה במשך 9 עונות ברשת CBS האמריקאית, הופקה על ידי 'סוני פיקצ'רז', שודרה בכ-180 מדינות ברחבי העולם, בהם גם ב'רשת' בערוץ 2, ועברה אפדטציה ברוסיה.
- 4.דין 09/04/2011 22:31הגב לתגובה זומטר הפקות הם לא אלה שריסקו את רשת?
- 3.נתי 06/04/2011 10:30הגב לתגובה זומדובר על אלפי דולרים בודדים, אבל מדובר בבלעדיות, והפקה כזו כבר מתחילה לגלגל את המערכת
- 2.שרון 06/04/2011 09:59הגב לתגובה זואני חושב שזה חרא שעשועון
- 1.אלה 06/04/2011 09:07הגב לתגובה זואני מסמפט את דרור רפאלי ומדובר בתוכנית קלילה וטובה