מה משותף ליום העצמאות, שירה בציבור והסרת שיער? הקישור הממומן של גוגל

לא מעט חברות השתמשו ביום העצמאות כעוגן לפרסום בגוגל כך עולה ממחקר שערכה יפעת בקרת פרסום המנטרת את הקישורים הממונים במנוע החיפוש
 | 
telegram

מה משותף ליום העצמאות, שירה בציבור, שירותי היכרויות באינטרנט והסרת שיער? חפשו את התשובה, בקישורים הממונים של -"Google AdWords".

ממחקר שערכה יפעת בקרת פרסום המנטרת את הקישורים הממונים בגוגל, לקראת יום העצמאות, עולה כי לא מעט חברות השתמשו ביום העצמאות כעוגן לפרסום בקישורים הממונים בגוגל.

בין החברות ששילבו את רוח החג בקמפיינים שלהן נמצאו פרסומות למנגלים, טיסות לחו"ל, מסיבות ביום העצמאות, מכירת זיקוקי דינור, דגלים ומופעי שירה בציבור.

אך הקמפיינים המעניינים באמת באו דווקא מהפינות הפחות צפויות של ענפי המשק. אתר ההיכרויות Love me השיק קמפיין במיוחד ליום העצמאות בו הוא מציע להצטרף כדי לא להיות לבד בחג. עוד קמפיין מעניין שעלה לקראת החג היה של חברת Care, אשר הציעה מבצע אטרקטיבי במיוחד עם 63% הנחה על אזור שני בטיפול הסרת שיער במלוא 63 שנים למדינתנו הקטנה. גם אייל גולן זכר את יום העצמאות השנה עם קמפיין אשר מציע הפלגה + הופעה ליוון וקפריסין.

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "מבדיקה שערכנו עולה כי דווקא החברות הגדולות במשק לא תיעלו את יום העצמאות לקמפיינים ייעודים בגוגל. מי שכן פירסם ברוח החג היו גופים אשר הציעו פתרונות למסיבות, בילוי ועזרים נפוצים לחג. על רקע זה בולטת החשיבה היצירתית של Love me שעלה לאחרונה בקמפיין טלוויזיה בולט ובוחר להעשיר את תמהיל המדיה שלו, בשימוש בקישורים הממומנים בגוגל".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות