מחזור נוסף מסיים ב'הבצפר': יקיים תערוכת בוגרים בנושא 'שוק הנמל'
הבצפר - מוסד לימודי הפרסום של איגוד חברות הפרסום חותם מחזור נוסף של בוגרים בתערוכה שתתקיים ביום ב' הקרוב. הבוגרים החדשים יציגו את פרויקט הסיום בנושא 'שוק הנמל' בהשתתפות בכירי תעשיית הפרסום בישראל ובוגרים משנים קודמות.
88 בוגרי הבצפר, אשר התמחו ב-3 מסלולים שונים (מתוך 10 מסלולים סה"כ), קופירייטינג, גרפיקה ויחסי ציבור, התבקשו כפרויקט גמר, לפרסם את 'שוק הנמל' - המיזם הקולינארי החדשני בראשות שיר הלפרן שפית ועיתונאית אוכל, רועי חמד יזם ואדריכל, ומיכל אנסקי גסטרונומית, עיתונאית אוכל ושופטת בתכנית "מאסטר שף".
במסגרת הפרויקט נדרשו התלמידים לבנות לשוק אסטרטגיה תקשורתית, קמפיין מודעות פרינט ועיצובן.
שוק הנמל, השוק המקורה הראשון בישראל, הינו מיזם קולינרי ייחודי המאגד תחת קורת גג אחת את חנויות המזון והתוצרת האיכותית ביותר. השוק מיועד לחובבי אוכל איכותי, לצד מקצוענים בתחום המעריכים מזון וחומרי גלם משובחים.
הבצפר של משרדי הפרסום, הוא מוסד הלימודים הרשמי של חברות הפרסום בישראל ונחשב למוביל במדינה בהכשרת דור העתיד של הפרסומאים, אנשי יחסי הציבור ואנשי התקשורת. הבצפר אשר שייך לאיגוד חברות הפרסום, מוחזק על ידי 60 משרדי הפרסום הגדולים בישראל והוקם ע"י משרדי הפרסום החברים בו, כ- 60 ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, המרכזים כ- 80% מהיקף פעילות הפרסום בארץ.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מתעשרים על חשבון התלמידיםבוגר הבצפר 14/05/2011 14:06הגב לתגובה זו0 0בכל פרוייקט גמר נותנים נושא מארץ עוץ שבאופן מפתיע לאחר כמה חודשים הופך להיות מוצר בישראל. רק חבל שלא יודעים לתת את הקרדיט. ע"ע - פסק זמן טו גודסגור
-
אתה כל כך צודק...תלמידה 12/03/2012 14:21הגב לתגובה זו0 0ממש ניצולסגור
-
פשוט בושהבוגרת הבצפר 09/11/2011 14:23הגב לתגובה זו0 0ככל שהימים עוברים...אני רואה איך כל תוכנית העבודה שבניתי יוצאת לפועל ,ציטוט משפטים ופאנצ'ים מהעבודה,ציטוט של המסר והמטרות שהעברתי בעבודה,ואפילו תוכנית מדיה אחד על אחד כמו שכתבתי...יש גבול לכמה חוצפה יכולה להיות.סגור