רשת 'ג'נטלמן' השלימה מיתוג חדש ותשלב בסניפי הרשת סניפים של זכיינים

המהלך עלה כ-5 מיליון שקל והסיסמא: This is a man's world תלווה את מיתוגה החדש של הרשת הנמצאת בבעלות האחים אמיר וטל רז
אלה ברייר |

רשת ג'נטלמן למתנות לגבר ומוצרי לייף סטייל לגברים, המונה כיום 15 סניפים, השלימה מהלך מיתוג מחדש ואסטרטגיה שיווקית חדשה תחת הסיסמה it s a man s world. במהלך זה השקיעה החברה כ-5 מיליון שקל.

בעלי הרשת, האחים אמיר וטל רז, השיקו מהלך נוסף במסגרתו החלה הרשת להציע לראשונה סניפים בשיטה של זכיינות, הסניף החדש בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה הוא הראשון שפועל בזכיינות, ובכוונת האחים אמיר וטל רז לפתוח בשנתיים הקרובות כ-15 סניפים חדשים שיפעלו בזכיינות.

טל רז, מנכ"ל רשת ג'נטלמן: "הרשת הצליחה לייצר לעצמה בידול בקטגוריית המתנות לגברים ובעצם נותרה השחקנית היחידה והדומיננטית בקטגוריה. בזכות המהלכים שביצענו הצלחנו לחזק את הרשת ולהתמקד במותגים ומתנות בעולם לייף סטייל של גברים, בעוד שהמתחרים שלנו עברו לקונספט של חנויות כלי בית ומתנות כלליות".

בימים אלה פתחה הרשת 3 סניפים בהשקעה של 2.4 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה