פרטנר מציגה דוח רבעוני: הרווח התכווץ ב-25% ברקע להפחתת דמי הקישוריות

חברת הסלולר חתמה את הרבעון הראשון עם גידול של 11% במכירות ברקע לרכישת פרטנר. הרווח הנקי הסתכם ב-255 מיליון שקל. גייסה 26,000 מנויים
 | 
telegram

חברת פרטנר שבשליטת איש העסקים אילן בן דב פרסמה הבוקר (יום ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה. ברבעון זה באו לידי ביטוי לראשונה החלטת משרד התקשורת להפחתת דמי הקישוריות - אשר הובילו את חברת הסלולר להציג תוצאות פושרות.

הכנסותיה של פרטנר ברבעון הראשון הסתכמו ב-1.77 מיליארד שקל, עלייה של 11% לעומת הרבעון המקביל. הגידול החד בהכנסות נבע בין היתר מאיחודה של חברת סמייל שנרכשה ברבעון הראשון. ברבעון הראשון של השנה הגדילה פרטנר את מצבת המנויים שלה ב-26 אלף, כך שהוא עומד על 3.186 מיליון.

הרבעון הראשון של 2011 התאפיין בשתי מגמות הפוכות. מצד אחד, לקוחותיה של פרטנר הגדילו את היקף הדיבור בטלפון ל-372 דקות בחודש (ברבעון המקביל - 358 דקות). מצד שני, ההכנסה הממוצע למנוי ירדה מ-121 ל-115 שקלים.

למרות הגידול בהכנסות, הפחתת דמי הקישוריות שחקה את הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) של חברת התקשורת. פרטנר סיכמה את הרבעון עם EBITDA של 585 מיליון שקל, ירידה של 5% לעומת הרבעון המקביל.

בשורה התחתונה, פרטנר חתמה את הרבעון הראשון עם רווח נקי של 255 מיליון שקל, ירידה של 25% לעומת הרבעון המקביל. בחברה הכריזה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בהיקף של 210 מיליון שקל. הדיבידנד ישולם למשקיעים ב-11 ליולי.

הדו"ח הכספי של פרטנר מספק גם הצצה לשאלה כיצד היו נראים הדו"חות של פרטנר בנטרול רכישת פעילותה של סמייל. במקרה שכזה, הכנסותיה של חברת הסלולר היו עולות ב-6% ואילו הרווח הנקי היה מסתכם ב-248 מיליון שקל. במלים אחרות, תרומתה של סמייל לתוצאות פרטנר הסתכמה ב-6 מיליון שקל ברבעון.
חברת הסלולר חתמה את הרבעון הראשון עם גידול של 11% במכירות ברקע לרכישת פרטנר. הרווח הנקי הסתכם ב-255 מיליון שקל. גייסה 26,000 מנויים ברבעון אך ההכנסה הממוצעת ממנוי נשחקה
תומר קורנפלד, Bizportal
חברת פרטנר שבשליטת איש העסקים אילן בן דב פרסמה הבוקר (יום ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה. ברבעון זה באו לידי ביטוי לראשונה החלטת משרד התקשורת להפחתת דמי הקישוריות - אשר הובילו את חברת הסלולר להציג תוצאות פושרות.

הכנסותיה של פרטנר ברבעון הראשון הסתכמו ב-1.77 מיליארד שקל, עלייה של 11% לעומת הרבעון המקביל. הגידול החד בהכנסות נבע בין היתר מאיחודה של חברת סמייל שנרכשה ברבעון הראשון. ברבעון הראשון של השנה הגדילה פרטנר את מצבת המנויים שלה ב-26 אלף, כך שהוא עומד על 3.186 מיליון.

הרבעון הראשון של 2011 התאפיין בשתי מגמות הפוכות. מצד אחד, לקוחותיה של פרטנר הגדילו את היקף הדיבור בטלפון ל-372 דקות בחודש (ברבעון המקביל - 358 דקות). מצד שני, ההכנסה הממוצע למנוי ירדה מ-121 ל-115 שקלים.

למרות הגידול בהכנסות, הפחתת דמי הקישוריות שחקה את הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) של חברת התקשורת. פרטנר סיכמה את הרבעון עם EBITDA של 585 מיליון שקל, ירידה של 5% לעומת הרבעון המקביל.

בשורה התחתונה, פרטנר חתמה את הרבעון הראשון עם רווח נקי של 255 מיליון שקל, ירידה של 25% לעומת הרבעון המקביל. בחברה הכריזה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בהיקף של 210 מיליון שקל. הדיבידנד ישולם למשקיעים ב-11 ליולי.

הדו"ח הכספי של פרטנר מספק גם הצצה לשאלה כיצד היו נראים הדו"חות של פרטנר בנטרול רכישת פעילותה של סמייל. במקרה שכזה, הכנסותיה של חברת הסלולר היו עולות ב-6% ואילו הרווח הנקי היה מסתכם ב-248 מיליון שקל. במלים אחרות, תרומתה של סמייל לתוצאות פרטנר הסתכמה ב-6 מיליון שקל ברבעון.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות