תקציב הפרסום של פארק המים 'שפיים' יטופל במשרדה של נירה שניידרמן

תקציב הפרסום של פארק המים יעמוד על כחצי מיליון שקלים לעונה הקרובה. משרד הפרסום של נירה שניידרמן הוקם על ידה לפני כשנה וחצי
 | 
telegram

פארק המים 'שפיים' בחר במשרד הפרסום של נירה שניידרמן לטיפול בתקציב הפרסום לעונה הקרובה. התקציב עתיד לעמוד על כחצי מיליון שקלים. תקציב יחסי הציבור של הפארק ימשיך להיות מטופל בחטיבת הצרכנות של 'דני לוי תקשורת'.

שניידרמן הקימה את משרד הפרסום לפני כשנה וחצי, לאחר שניהלה בעבר את חטיבת הפרסום במשרד ארד תקשורת, ולאחר מכן את באומן-בר ריבנאי Q. בין לקוחותיה נמנים כיום, מי עדן (חלקי), מתחם הקניות 'סטאר סנטר' של איש העסקים ג'קי בן זקן, EPK- רשת בגדי ילדים, עזרה ובצרון, אל סם ועוד.

מנחם רז , מנכ"ל 'פארק המים שפיים': "בעזרת שניידרמן, שפיים ימצב את עצמו כפארק האולטימטיבי למשפחה הישראלית. אנו מצפים מהמשרד להוביל תהליך של חידוד המסרים, ושיפור המיקוד של הפארק בעיני הלקוחות לצד הגברת חשיפתו ללקוחות חדשים".

פארק המים שפיים, משתרע על פני מאה דונם של מרחבים מוריקים ושטחי צל, שוכן בצד הדרום-מערבי של קיבוץ שפיים. הפארק מציע שפע של אטרקציות, מתקנים ופעילויות נופש מהנות, המתאימים לכל הגילאים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות