מדד המעו"ף: הדרך למטה סלולה כעת, שימו לב ליעד הבא

אייל גורביץ, המנתח הטכני של Bizportal, סוקר את היחלשות מדד המעו"ף ותוהה מהי הרמה הנמוכה ביותר אליו יגיע?
 | 

שבוע דרמטי עבר על שוק המניות המקומי. לא רק שרמת 1,226 הנקודות נשברה מטה ומאיימת לדרדר את מדד המעו"ף כברת דרך ניכרת מטה, אלא שגם מדד הנדל"ן קרס מתחת לרמת תמיכה משמעותית כאשר הבנקים לא מפגרים הרבה מאחור וחוצים גם הם דרומה. המהלך הושלם ודומה שמנקודת השבירה אפשר לגרוע לפחות 10% נוספים. כך לפחות הערכתי בשבועות האחרונים. כמוהם, גם שוק המניות האמריקאי לא מגלה סימני בריאות. ימים של עליות מתבררים כבודדים במערכה וכל יום כזה רק משמש עבור המוכרים כזרז לשלוח לשוק קילוגרמים רבים של סחורה. דומה שהכיוון כעת ברור לכולם. אבל הוא לא החל אתמול כפי ששום מהלך לא יוצר לדרכו ללא כל הכנה מוקדמת. שוק המניות מגלה חולשה מזה שבועות ארוכים כאשר למה שראינו בשבוע שעבר קדמה עבודת הכנה יסודית. וזה לא נגמר כאן.

היום אהיה זמין לשאלותיכם. אנא, אין באפשרותי לענות לגבי מניות ספציפיות. המשך שבוע קל ופשוט.

הגרף השבועי

המרכיבים עליהם יש לתת את הדעת בגרף השבועי הם:

1. המגמה המשנית, זו שבדרך כלל מבוצעת עלייה במסחר וזו שמספקת את מרבית האינדיקציות לגבי כיוון השוק, הפכה להיות מגמת ירידה ברורה ומובהקת.

2. נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה יורד כעדות להלך הרוח של המשקיעים הדומיננטיים בשוק. מבנה זה רקם עור וגידים במשך תקופה ארוכה וזאת לאחר שמתחילת השנה כשל מדד המעו"ף בפריצה מעלה של רמת 1,350 הנקודות.

3. הממוצעים הנעים אותם אפשר לראות על הגרף, מסודרים באופן כזה שלא מותיר מקום לפירושים. העובדה שהממוצע הקצר מצוי מתחת לארוך ושניהם נוטים מטה, מעידה על קיומה של מגמת ירידה בעלת שלילי.

4. מחזורי המסחר אינם משחקים תפקיד מרכזי במגמת ירידה ולכן לא יקבלו משקל משמעותי.

5. בתחתית הגרף אפשר לראות את מדד RSI ומדד MACD. שניהם מצויים מתחת לנקודת שיווי משקל המעידה אף היא על קיומה של מגמת ירידה.

6. הפרמטרים אותם מניתי מעלים את הסבירות לפיה שחיקתו של המעו"ף תימשך. קשה לדעת לגבי הקצב אך אפשר להניח שבמצב הנוכחי, כל עלייה צפויה להיות לצורך ירידה נוספת.

גרף שבועי
גרף שבועי


מהם היעדים?

המתמטיקה של הדשדוש גורסת שמרגע הפריצה מעלה או מטה, יבצע השוק לפחות מהלך הזהה באורכו לעומק הדשדוש. מסובך? לא ממש. מדד המעו"ף דשדש בין 1,346-1,226. כאשר דשדוש זה נמדד באחוזים מלמעלה למטה הרי שהוא מספק כ-9%. המשמעות היא ששבירתה מטה של רמת 1,226 הנקודות אמורה לדרדר את מדד המעו"ף לפחות ב-9% נוספים. כלומר, אפשר לצפות לירידה הדרגתית שתכלול תיקונים טכניים לפחות עד לרמת 1,100-1,120 נקודות כאשר מדובר ביעד ראשוני.

סיכום, בסקירות האחרונות הצבעתי על איתותי חולשה חזור, הצבע ושנה כאשר שבוע אחר שבוע הם רקמו עור וגידים. כעת, יחד עם החולשה בשוק האמריקאי ושבירתה מטה של רמת 1,226 הנקודות, דומה שהדרך למטה סלולה.

*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

**כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(69):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 53.
    גורביץ חי את שילהי 2008 וכל ירידה מבהילה אותו
    ורוד בהיר 03/07/2011 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גורביץ איבד את הטאץ ונכנס לפניקה מכל ירידה הקטנה אפילו ממימד של תיקון טכני,השוק היגיע לשיא ונכנס לתקופה נורמלית של אגירת כחות לפני הפריצה, צריך לזכור כי ההפחדות מכוון יוון ספטמבר המשט המשכתאות יפאן מומות בעולם הערבי עליית מחירי הנפט והסחורות הוציאו את הידיים החלשות בירידת מחיר של פחות מ-9 אחוז ,בעוד גורביף ישן צהריים השוק כבר טיפס ב-5 אחוזים והוא רחוק ב7 אחוזים מנקודת השיא,,,,אז תפנימו אנחנו בראלי עם תיקונים מיזעדיים במהלכו,תוך מס ימים המחזורים יתחילו לעלות שכן כל אלה שחכו למפולת הגדולה יבינו שטעו...
    סגור
  • 52.
    אייל גורביץ
    שרון אביטן 28/06/2011 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא גור, ולא אייל, צא לפנסייה, הכל אצלך ניחושים,והחמצות,כישלונות,והפיכת תקליט.עוד יומים תשנה דיעה,צא לפנסיה מוקדמת.
    סגור
  • 51.
    עד מתי המסכן הזה העטוף באין ספור כישלונות
    אריק 21/06/2011 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימשיך לקבל את הבמה? רק בארץ החלם! מי שהתמיד ליפעול הפוך ממנו הרוויח הון תועפות
    סגור
  • איזה גיבוב של שטויות
    צופה 23/06/2011 13:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הניתוח הטכני הזה הוא ממבו ג' מבו מקושקש
    סגור
  • 50.
    אין סיבה לעליותאבל אם גורביץ כל כך בטוח...
    ארון 21/06/2011 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שלא הבין - תעשו הפוך מקורו ותחייכו כל הדרך אל הבנק
    סגור
  • טען עוד
  • 49.
    איילוש, עדיין לא התפטרת מהבושה?
    אנליסט צמרת 21/06/2011 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עזוב אותנו, אין לך מושג!!!
    סגור
  • 48.
    מישהו פה צריך לאכול את הכובע? (ל"ת)
    מוכר כובכים 21/06/2011 18:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    שימו לב
    סמוראי 21/06/2011 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקראו תגובה 3
    סגור
  • 46.
    סתם ניחושים
    רוני 20/06/2011 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מנחש למטה, ואני מנחש למעלה, כל פעם שניחש למטה עשו ברז ועלה למעלה. חחחחחח גורביץ
    סגור
  • 45.
    מחזורי מסחר
    ליידי D 20/06/2011 21:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע בירידות אינך נותן משקללמחזורי המסחר?
    סגור
  • 44.
    עור וגידים קורמים, לא רוקמים (ל"ת)
    אבשלום קור 20/06/2011 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    שמץ של מושג .אתה בסך הכל מנחש ותו לא .590 (ל"ת)
    מר גורביץ אין לך 20/06/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    590!!!
    אנליסט צמרת 20/06/2011 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לר נמאס לך להתבזות כל הזמן? אתה חושב שלדעת טכני זה מספיק? איפה ניתוח מאקרו מיקרו פוליטיקה? עזוב, תמשיך לעשות כסף מקורסים ומהתוכנה הסבירה שלך ותעזוב אותנו במנוחה, כי ממש נמאסת!!!
    סגור
  • ל42 - תפסיק אתה לבלבל לנו את המוח על 590
    אייל 20/06/2011 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז הבן טעה פעם אחת, מה קרה, אתה כנראה מר מושלם, אתה מתבלבל במדור, פה זה ניתוח טכני אני נהנה מהניתוחים של אייל
    סגור
  • ומה אתה אומר אחרי היום?? (ל"ת)
    אנליסט צמרת 21/06/2011 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טעה פעם אחת?!
    אנליסט צמרת 20/06/2011 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד לי פעם אחת שצדק.... הכל ניחושים פאטטיים.
    סגור
  • 41.
    תיקון
    פוטנה 20/06/2011 08:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ייתכן שהמהלך העומד לתיקון הוא 1050-1346 ואז קיים סיכוי סביר לסיום התיקון והתחלת התייצבות ?
    סגור
  • 40.
    אמירת תודה
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוראים יקרים. תודה על שאלותיכם. שבוע קל ופשוט לכולנו. אייל
    סגור
  • 39.
    תשובה לאבי 23
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבי שלום. בהחלט כן. יחד עם זאת אין עדיין סימנים מספיקים כדי להכריז על תחתית אחרונה. שבוע טוב
    סגור
  • 38.
    תשובה ל-16
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לך. לפקיעת אופציות המעו" ף יש השפעה נקודתית בלבד. כדי להצביע על היפוך מגמה צריך מעט יותר מזה. שבוע טוב
    סגור
  • 37.
    תשובה למיכאל 15
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיכאל שלום. לעניות דעתי מדד המעו" ף נע בתוך תעלה יורדה. אני חושב שמיותר בשלב זה להצמיד את קווי המגמה ולהחריף את שיפועם. צריך לשמור את האפשרות גם לתיקונים טכניים. שבוע טוב
    סגור
  • 36.
    תשובה לאביעד 14
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביעד שלום. אני סבור שחוסר האמונה שלך נובע מחוסר ידיעה. אנא קרא אודות הנחות היסוד של השיטה ועל מה היא מתבססת ואולי תשנה את דעת. שבוע טוב
    סגור
  • 35.
    תשובה ללשונאי 10
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע טוב. תודה.
    סגור
  • 34.
    תשובה לליאור 9
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליאור שלום. העלייה החדה יכולה להיות יום היפוך לטווח קצר. יחד עם זאת מדובר במגמת ירידה כך שיש להתייחס בכובד ראש לרמות ההתנגדות שנקבת בהן. לא יהיה לו פשוט שם. שבוע טוב
    סגור
  • 33.
    תשובה לסטנלי 8
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לך. אני בוחן את הדולר שקל מדי שבוע ואם יהיה שם משהו מעניין ומובהק אשמח לכתוב אודותיו. שבוע טוב
    סגור
  • 32.
    תשובה לשי 6
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שי שלום. ממוצע נע 200 הוא ממוצע ארוך טווח המייצג שנת פעילות ואמור לעזור בזיהוי המגמה הראשית. שבוע טוב
    סגור
  • 31.
    תשובה ל-5
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לך. יש. אנא הבט בפרטים באתר שלי www.eyalg.co.il. תודה על תיקון הטעות. שבוע טוב
    סגור
  • 30.
    תשובה לאבי 4
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבי שלום. אשמח לעשות זאת. יחד עם כן איני סבור שמשקיע קטן אמור לאסוף סחורה. איסוף סחורה הוא תהליך ששמוא לגופים גדולים שמעוניינים לרכוש בסכומי עתק. משקיע קטן יכול להיכנס ולצאת בפעם אחת ויחידה. אז רצוי להמתין לתחילתה של מגמת עלייה ורק אז לרכוש. שבוע טוב
    סגור
  • 29.
    תשובה לא.פ 1
    אייל גורביץ 20/06/2011 06:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לך. 3% בשבוע זו בהחל משימה קשה. אתה לא מפספס שום דבר למעט הערכות שאינן ריאליות לטעמי. הורד ציפיות שבוע טוב.
    סגור
  • 28.
    את האמת מחודש שעבר אני מרווח הרבה בזכותו.
    שורטיסיט 19/06/2011 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז בבקשה לא לזלזל בבחור,הוא קורא תמרורים של הכלכלה,הוא לא מדבר מפוזיציה,אני לעומת זאת כן,לא חושב שמישהו יכול לומר שנראה את ה-1100 לפני 1226 ,כול הכבוד לו.
    סגור
  • לשורטיסט
    לירן 20/06/2011 01:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים לב לניתוח של אייל מה4 ליולי 2010(לינק מצורף)וידוע לך מה עשה המעוף אחכ.הוא כותב מה הגרף מראה עכשיו ולא מה יהיה.בשביל זה אנחנו לא צריכים אותו,מתי נכנסים קונים או מוכרים לשוק אנחנו יודעים לבד.http://www.bizportal.co.il/shukhahon/biznews02.shtml?mid=239694
    סגור
  • 27.
    חולשה בשווקים, מה הלאה ?
    אנליסט 19/06/2011 19:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדדים בארה" ב ובאירופה יורדים. גם בארץ. כל פעם משהו נאחז בסיבה כלשהי. פעם מצב גאו פוליטי ופעם המשבר ביוון. לדעתי מדובר בתיקון טכני ותו לא. שוקי המניות גם יורדים. זה טבעי וכך מתנהג כל שוק. אבל הכוון לטווח הבינוני והרחוק הוא ברור. הכוון הוא צפונה. להערכתי מדד המעוף יגיע עד סוף השנה ל- 1450 נקודות. המשק במצב טוב מאד. צמיחה יפה והחברות מרוויחות. שוק המניות משקף בסופו של דבר את מצב המשק. ולכן, לא להתבייש להתחיל לאסוף מניות: בנקים, חברה לישראל ,כיל, בזק, נייס, פרטנר, ולקנות תעודות סל של מדד המעוף. בהצלחה.
    סגור
  • אני חושב שאתה צודק (ל"ת)
    חגי 20/06/2011 07:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    הדרך למטה סלולה? הכיון ברור לכולם???
    סיסטם הפוכי 19/06/2011 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אלו ההצהרות שלך וסוף סוף אתה ברור לכיון מסויים, הרי זה סימן מובהק - תיקון חזק למעלה בפתח. חכה ותראה!
    סגור
  • חח וואלה יש מצב (ל"ת)
    אמיר 19/06/2011 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    גור,תפנים, " אחריות אישית " לפרשנות לקויה...
    מיק 19/06/2011 18:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משלמים לך לפרשן את השוק, ובזה אתה נכשל פעם אחר פעם. אני ממליץ לך בחום על הסבה מיקצועית, ויפה שעה אחת קודם.
    סגור
  • 24.
    כרגע יכול דווקא להיות תיקון
    GreatMarketBlog 19/06/2011 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגרף הבא הוא גרף ארוך טווח של צרפת. בגרף אנו רואים תבנית דגלון דובי כמו גם קו התנגדות ארוך טווח. ניתן לראות שהמדד הצרפתי נכשל בפריצת ההתנגדויות ועתה שבר את הקו התומך של הדגל. המשמעות היא שהמדד הזה חוזר למגמת הירידות, ויירד לשפל חדש. בגרף ויקס ארה" ב רואים את ההתנגדות בה נתקל הויקס בשבוע האחרון ונסוג. פריצה של קו המגמה ההתנגדות תציב את היעד הבא לויקס סביב 31. פריצת 31 תציב יעד סביב 50 ופריצת 50 תתן יעד חזרה לשיא סביב 90 להמשך הסקירה וסקירות אחרות אתם מוזמנים לבלוג שלי http://greatmarketblog.blogspot.com
    סגור
  • 23.
    המעו" ף בדרך ל 1055 עד אוגוסט (ל"ת)
    קו תמיכה 19/06/2011 17:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    איזה כייף לשמוע אותך נחרץ וברור ....
    הקלפן 19/06/2011 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל ישר כח אני מאוד שמח לשמוע אותך נחרץ וברור בדיוק כמו אחד שבוטח בעצמו ישר כוח והרבה הצלחה נקווה מאווד שגם אתה צודק....
    סגור
  • 21.
    גלי אליוט
    דני 19/06/2011 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך היפוך מגמה ראשי מסתדר עם גלי אליוט? הרי ממרץ 2009 חווינו רק 2 גלים ראשים עולים (גל 1 וגל 3 שהתחיל ביולי 2010). איפה נעלם גל 5 ראשי?
    סגור
  • 20.
    מדד הבנקים
    אבי 19/06/2011 15:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום. בסקירותיך ציינת לא פעם כי מדד הבנקים משמש כצופן פני עתיד. האם מה שקרה למדד זה ביום ה' ומה שקורה לו נכון לעכשיו, יכול להצביע על שינוי ותפנית במעוף (אם שמים תיאורטית בצד את המדדים המרכזיים בעולם) ? תודה
    סגור
  • 19.
    אייל אייל עד מתיי? - אנו בפתחו של גל ואלים
    אריאל שרון 19/06/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הרגע סימנת את התחתית הרי ברור לכל בר דעת שכשאתה מציין שהדרך למטה סלולה יקרה בדיוק ההיפך, אבל אני לא מודאג מאחר וני יודע שבעוד שבועיים תהפוך תקליט.
    סגור
  • וואלה צודק. (ל"ת)
    אחד שעוקב 19/06/2011 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    גרפים
    ו 19/06/2011 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא אפשר לתח כח של שוק ולא מה יהיה עם יון פורטוגל וכל אירופה אז בבקשה מספיק ליצר פניקות לחינם
    סגור
  • 17.
    עכשיו אני בטוח שצריך לקנות. (ל"ת)
    ותיק בשוק 19/06/2011 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אם אתה לא מאמין בניתוח טכני אל תאמין ואל תגיב (ל"ת)
    יניב 19/06/2011 13:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איראן? (ל"ת)
    צפון קוריאה? 19/06/2011 14:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מניפה במעוף?
    מיכאל 19/06/2011 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום אייל, האם לדעתך אנחנו רואים מניפה במעוף? (הכוונה לסדרה של שלושה קווי מגמה בזווית הולכת ומתחדדת) לדעתי הירידה הגדולה של יום רביעי יצרה את הקו השני. מה דעתך? תודה, מיכאל
    סגור
  • 14.
    מר גורביץ היקר מספיק כבר
    אביעד 19/06/2011 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל הכבוד למנתח הטכני כוחו של השוק חזק על כוחו של ניתוח מה זה קשור לנק שבירה אף מנתח טכני לא יוכל להגיד מה תהיה השפעת ייון על שווקי אירופה או לנבא את מה שמתחולל בראשם של הכלכלנים האמריקאים, לא מאמין בניתוח טכני בגרוש.....
    סגור
  • שתה כוס מים קרים אביעד
    ינון 23/06/2011 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היתה לי מורה שהיתה אומרת לנו בכיתה :" תחשבו בטיוטה" , קרי , לא צריך לשמוע ( לקרוא ) את הדברים הראשונים שיוצאים לך - להבא , נסה את פעולת ה ' חשיבה' אני בטוח שהיא תאיר לך נקודות נוספות בחיים.
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    אלמוני 19/06/2011 17:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שאלה לאייל
    פקיעת אופציות המעו" ף 19/06/2011 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום, האם לעובדה שהשבוע אופציות המעו" ף פוקעות יש השפעה על המגמה הכללית. להזכירך ביום חמישי השוק שהיה במגמת ירידה טס למעלה במחזור גבוה, אולי זה סוף הירידות??
    סגור
  • 13.
    לא לזלזל בצפיות של אופציות מעוף ביום חמישי שע
    אלי 19/06/2011 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום השוק יעלה
    סגור
  • 12.
    טכני זה חארטה
    hhjj 19/06/2011 11:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לכם שייתנו ליוון להתמוטט וגם לאיטליה גרמניה עשירה ותעזור והשוק יתקן חזק מעלה מעלה ואז אייל יתקן את הסקירה ???
    סגור
  • 11.
    תזמון
    רונן 19/06/2011 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום האם ניתן להגדיר קבועי זמן כלשהם לתחזית?
    סגור
  • 10.
    " מבנה זה רקם עור וגידים"
    לשונאי 19/06/2011 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בשיבוש לשוני של הביטוי העברי " קרם עור וגידים" . ראה http://www.safa-ivrit.org/expressions/karam.php
    סגור
  • 9.
    שאלה לאייל לגבי יום חמישי
    ליאור 19/06/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל בוקר טוב. ביום חמישי השוק נגע בנקודת תמיכה חזקה של 1180 ואז טס למעלה במחזור גדול וסיים בגבוה היומי. האם אפשר לייחס סבירות גבוהה לאפשרות שמדובר ביום היפוך, לפחות לטווח הקצר? אם כן, האם כל עליה תבלם לדעתך ב 1220-1230 ? תודה ושבוע טוב.
    סגור
  • אכן היה לי פדיחה קטנה.
    אייל גורביץ 19/06/2011 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שהסוחרים לא ראו מה שכתבתי. אבל ראיתי שהיום אחרי שכולם ראו מה שכתבתי השוק נזל שוב. שבוע טוב.
    סגור
  • 8.
    דולר לאן? לקנות כבר עכשיו לחופשה?
    סטנלי 19/06/2011 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הי אייל אפשר ניתוח לדולר שקל? האם להערכתך הפריצה מעלה שבוע שעבר היתה רמז לבאות, והאם פריצה של 3.50 תאשר את ביסוסה של התחתית בדולר ושינוי מגמה בינוי/ ארוך תודה ויום טוב
    סגור
  • 7.
    לגורביץ יש אגנדה של שורטיסט , זוכרים...590 ?
    DAVID 19/06/2011 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למי שיש אגנדה בשוק ההון , הנתוחים של המדדים נגזרים מאותה פריזמה צרה
    סגור
  • אבל המדד באמת נגע ב 590 מה אתם רוצים? (ל"ת)
    סגן השר 20/06/2011 13:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ממוצע 200
    שי 19/06/2011 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהו הממוצע 200 ל 25 ול S
    סגור
  • 5.
    יש תכנונים לקורס בצפון?
    לאייל 19/06/2011 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ודרך אגב טעות קלה שהרבה טועים בה: אומרים קרם עור וגידים ולא רקם
    סגור
  • 4.
    בנקים גדולים בארה" ב
    אבי 19/06/2011 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל שלום. אשמח אם תנתח פעם את הבנקים הגדולים בארה" ב דוגמת סיטי גרופ,בנק אוף אמריקה וכו.שדומה,שבניגוד למגזרים אחרים,הם טרם התאוששו ממשבר 2008,ומה דעתך האים שווה להתחיל לאסוף?
    סגור
  • לפי הניתוח הקודם שלו למניית סיטי היה מעל 50 ד (ל"ת)
    אלמוני 19/06/2011 17:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בנקים בארה" ב
    א 19/06/2011 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיטי נותחה בסוף 2010 וזכתה להמלצת קניה לטווח ארוך. מאז ירדה כעשרים אחוז.
    סגור
  • 3.
    תמיד צודק
    סמוראי 19/06/2011 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאד מעריך את הניתוחים שלך, אבל אני תמיד עושה הפוך וזה מאד מצליח לי, תמשיך כך .
    סגור
  • 2.
    נגיע ל 590? (ל"ת)
    חובבן 19/06/2011 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מיסוי
    א. פ 19/06/2011 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום אייל, אני דוגל בשיטת מסחר של רווח של 3% בכל טרייד. שמתי לעצמי מטרה לעשות טרייד אחד מוצלח של 3% בשבוע. לפי החישובים שלי, השפעת הריבית דה ריבית היא עצומה על ההון העצמי שלי. האם החישוב שלי נכון?האם אני מפספס פה נתונים כגון: עמלות קנייה ומכירה, מיסוי, נעלמים נוספים?האם שיטה זו נראת לך נכונה? תודה רבה, א. פ
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות