איגוד השיווק בחר: סמנכ"ל השיווק של טמבור איתן ויצמן הוא איש השיווק של יוני

איתן ויצמן משמש בתפקידו בחברה ב-4.5 השנים האחרונות, בהם הוביל את המותג להתחדשות כוללת, ומהלך שיווקי לציון 75 שנים ל'טמבור'
 | 
telegram

סמנכ"ל השיווק של 'טמבור' איתן ויצמן נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, לאיש השיווק של חודש יוני בזכות מהלך המיתוג מחדש של טמבור ותוצאותיו. ויצמן משמש בתפקידו כ-4.5 שנים. קודם לכן היה מנהל מחלקת שיווק פרטי בסלקום.

בשנים האחרונות הוביל ויצמן את המותג 'טמבור' להתחדשות כוללת במהלך שמטרתו לתת מענה לשחיקה המתמשכת בעוצמת המותג הוותיק. תהליך רענון המותג כלל החזרה למרכז הבמה של רעיון המותג המיתולוגי ("תראו מה שצבע יכול לעשות"), רענון הלוגו וחידוש הניראות של טמבור בכל רחבי הארץ.

מאיגוד השיווק נמסר כי "ממותג צבע רגיל הפך המותג טמבור למותג דינמי, חדשני, צבעוני ומאוד ישראלי".

לרגל ציון 75 שנים ל'טמבור' יצאה החברה במהלך שיווקי בחודשים האחרונים שכלל סרט פרסומת בבימוי שחר סגל, פעילות באינטרנט, בפייסבוק והשקת אפליקציה באייפון. במקביל להעצמת הפעילות בעולם הצבע הישראלי בו שולטת טמבור שנים רבות, החברה טמבור בשנים האחרונות את האחיזה גם בתחום חומרי הבנייה ובשנה האחרונה גם בתחום הגבס תוך מינוף עוצמת המותג טמבור מתוך מטרה להציע מענה כולל לצורכי גמר הבנייה. בשנת 2009 זכתה טמבור בפרס הראשון בתחרות ה-Effie בקטגוריית מוצרי צריכה בלתי מתכלים.

הצלחת טמבור התבטאה בגידול במכירות בשנת 2010 בשיעור של 19.5% שהסתכמו ב-684 מיליון שקלים. תחום הצבע גדל ב-12% והרווח הנקי עלה ב-22.3%. המודעות הבלתי נעזרת למותג הגיעה ל-98% ושעור העדפה עלה ל-56%.

על פי תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2011 ההצלחה נמשכת: המכירות הסתכמו בכ-191.6 מיליון שקלים, גידול של כ-18.3% לעומת הרבעון המקביל ב-2010. עיקר הגידול במכירות נבע מעליה במכירות לשוק המקומי בסך של כ-30.5 מיליון שקלים.

בשנת 2010 נכנסה טמבור למגזר הגבס עם הקמת מפעל לוחות גבס חדש ומיתוג המוצרים תחת המותג 'טמבור גבס', ולאחר כשנה מציגה טמבור אחיזה משמעותית גם בתחום זה עם הכנסות של כ-36 מיליון שקלים, גידול של כ-212%.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות