לקראת הקיץ: אתר חינוכי לילדים יוצא בקמפיין - בהשקעה של חצי מיליון ש'

חוששים מתכנים לא מוסריים? 'ערוץ מאיר לילדים' שידרג תכניו לקראת החופש ויוצא בקמפיין בתחנות קול ישראל, על גבי אוטובוסים ובאינטרנט
 | 
telegram

לרגל חופשת הקיץ, 'ערוץ מאיר לילדים', אתר טלוויזיוני פופולארי בקרב ילדי הציבור הדתי, יוצא בקמפיין פרסומי שפונה לראשונה לציבור הרחב. במקביל, האתר שידרג את תכניו לחופשת הקיץ ומציע עשרות משחקים, סדרות וסרטונים, וגם יפעל באנגלית לטובת הקהל האנגלוסקסי בישראל ובעולם.

'ערוץ מאיר לילדים' הוא מבית מכון מאיר בירושלים. בימים אלו הוא יוצא בקמפיין פרסומי בעלות של חצי מיליון שקלים, ויכלול פרסום על 500 אוטובוסים ברחבי הארץ, תשדירי רדיו ברשת ב', 88 FM, ורשת ג', ובאנרים באתרי האינטרנט הפונים לציבור הרחב.

הערוץ מציע כ-700 סרטונים, פינות מדע וטבע, תכניות אירוח, שירים, חידות ומשחקים, כאשר מטרתו היא הצגת תכנים ערכיים ויהודיים, ולדברי אנשי האתר, "ללא חשש ממראות שליליים או חומרים לא מוסריים".

הרב דב ביגון, ראש מכון מאיר שמפעיל את הערוץ, טוען כי "הקמפיין החדש נועד להציע גם לציבור הרחב ליהנות מאתר ערכי לקראת חופשת הקיץ, במהלכה ילדים רבים מבלים שעות באינטרנט. הורים רבים חוששים מהתכנים אליהם יכולים ילדיהם להיחשף באינטרנט. במיוחד בחופשת הקיץ, ערוץ מאיר מהווה אחת האלטרנטיבות הערכיות והבטוחות ביותר עבור הילדים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות