מהלכים שיווקים חדשים באיסתא ספורט מיוזיק: מיתוג מחדש ופעילות בפייסבוק

חברת הבת של איסתא, סיימה השבוע תהליך מקיף של מיתוג מחדש שכולל שינוי לוגו : "אנו מבליטים את בידול המותגים שלנו משוק התיירות המקומי"
 | 
telegram

איסתא ספורט ומיוזיק, חברת הבת של חברת התיירות איסתא, סיימה תהליך מיתוג מחדש.

לדברי ההנהלה, המיתוג מחדש, באמצעות חברת סטודיו לעיצוב משה ליברמן, כלל שינוי לוגו ויצירת שפה שיווקית ייחודית, אשר מדגישה את היותה של החברה חברת תיירות נישתית ומקצועית בתחום תיירות האירועים הצובר תאוצה בשנים האחרונות.

עיצוב הלוגו החדש נשען על מוטיבים מרכזיים מעולם הספורט ומעולם המוזיקה הבין לאומי אך שומר גם על סממניו המוכרים והותיקים של מותג איסתא.

"בשפה השיווקית החדשה אותה יצרנו, אנו מבליטים את בידול המותגים שלנו משוק התיירות המקומי ויחד עם זאת ממשיכים לשדר את הביטחון והאמינות של מותג הקבוצה אליו אנו גאים להיות שייכים", מציין עדו ווג, מנהל השיווק של איסתא ספורט ומיוזיק, אשר הוביל את המהלך התדמיתי.

בנוסף, השבוע, במסגרת פעילות הניו מדיה של איסתא ספורט ומיוזיק אותה מנהלת חברת היח"צ סנדיק קומיוניקיישן, תצא החברה בתחרות זיהוי שירים שנערכת בפייסבוק. הזוכה בתחרות שתיערך כשלושה שבועות, יזכה בחבילת אירוח בחו"ל.

איסתא ספורט משמשת בתור נציגתה הבלעדית של מועדון הכדורגל של ברצלונה בארץ. לקראת משחקי אולימפיאדת לונדון 2012 נבחרה איסתא ספורט לשמש כמשווקת הבלעדית בישראל לאירוע. בנוסף, משמשת החברה כנציגה הרשמית והבלעדית של מרתון ניו יורק ואיירונמן אוסטריה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות