מכורים להנחות: 65% מהישראלים - "הצריכה שלנו מושפעת מאתרי קופונים"

הסקר שהוזמן על ידי אתר הקניות החברתי 'באליגם' קובע כי 36% מהנשאלים גולשים באתר קופונים לפחות פעם ביום ומחפשים בעיקר הנחות למסעדות
 | 
telegram
(1)

אז הישראלים מתים על הנחות, לא בדיוק חדשות מסעירות נכון? סקר חדש שהזמין אתר הקניות החברתיות באליגם, קובע כי הרגלי הצריכה של 65% מהמשיבים, מושפעים במידה מסוימת מחדירת האתרים לשוק.

מעבר למידת ההשפעה על הרגלי הקניה, 36% מהמשתתפים בסקר הודו כי הם גולשים לפחות פעם אחת ביום באתרים האלו. עוד בדק הסקר, מהן הקטגוריות והמוצרים אותם היו רוצים הישראלים לרכוש באתרי קופונים וגם כאן, אין בשורות מפתיעות.

במקום הראשון (65%), דורגו המסעדות, במקום השני (64.1%) מכשירי חשמל, ובמקום השלישי (53.5%) כרטיסים לקולנוע ומופעי בידור. קטגוריות נוספות כגון חופשות בארץ או בחו"ל, כלי בית וריהוט ודיסקים וספרים, קיבלו גם הן מספר אחוזים דומה, נתון המדגיש את העובדה כי אין לישראלים העדפה למוצר מסוים – אך הם בהחלט אוהבים הנחות ושוברים באופן כללי.

הדבר הכי חשוב לגולשים באתרי הקניות, הוא שתהיה הנחה משמעותית (84.2%). מעבר לזה, לגולשים חשוב כי המוצר יתאים לצרכי הקונה והפרמטר שהכי פחות חשוב הוא חווית הקניה "שיהיה נעים וכיף להשתמש באתר בזמן חיפוש הקופונים" – רק ל-26.7% הפרמטר הזה היה חשוב ביותר.

הסקר כלל 501 ראיונות אינטרנטיים המהווים מדגם אקראי מייצג של בני 18-65 דוברי עברית, בישראל.


תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא אמין, איזו חברה ערכה את הסקר? (ל"ת)
    רועי 29/06/2011 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות