האסדה שתפעל במירה ושרה תקדח לפני כן ב'נועה' ובבלוק 12

היום חשפה GGR כי חתמה על הסכם קידוח עם נובל קורפ שתעמוד לרשותה החל מדצמבר 2011 או מאוחר יותר. Bizportal חושף את תוכנית העבודה של האסדה בטרם תקדח ב'מירה' ו'שרה'
 | 

יממה לאחר פרסום הסקרים הסייסמיים ברישיונות 'מירה' ושרה' מדווחת היום המפעילה ברישיונות GGR כי חתמה על הסכם לביצוע קידוח בשטח הרישיונות. האסדה אשר תבצע את הקידוח נקראת Noble Homer Ferrington הנמצאת בבעלות חברת נובל קורפ (ללא קשר לנובל אנרג'י).

חברת נובל קורפ היא החברה השנייה בגודלה בעולם בתחום אסדות הקידוח ופוצלה לפני שנים רבות מחברת נובל אנרג'י. אסדת הקידוח מסוגלת להגיע לעומק מקסימלי של מעל 9,000 מטר (ע"פ מה שנכתב באתר החברה) אך מקורות יודעי דבר מציינים כי היא מיועדת לקידוחים של עד 8,000 מטר - הרבה יותר מאשר אסדת הסדקו אקספרס שקודחת ב'תמר' ומסוגלת להגיע לעומק מקסימלי של 6,000 מטר.

בחברת GGR מציינים כי האסדה תעמוד לרשותם החל מחודש דצמבר הקרוב או מאוחר יותר. בכירי הכשרה אנרג'י כבר ציינו במסיבת העיתונאים שנערכה ביום חמישי כי קידוח ראשון יחל בחודש ינואר או פברואר.

בתוך כך, ל-Bizportal נודע כי בטרם תגיע אסדת הקידוח לשטחי רישיונות 'מירה' ו'שרה' אותה אסדה מיועדת לפעול בים התיכון ולערוך שני קידוחים עבור נובל אנרג'י וקבוצת דלק - במאגר 'נועה' ולאחר מכן תנדוד ל'בלוק 12' שבקפריסין.

הקידוח הראשון מיועד לפיתוח מאגר 'נועה' הקטן הסמוך ל'ים תטיס' - זאת כחלק מהנחיית משרד התשתיות להיערכות למחסור בגז. בשלב נוסף, תעבור אסדת הקידוח לכיוון 'בלוק 12' הסמוך ל'לוויתן', שם תערוך נובל אנרג'י קידוח אקספלורציה נוסף. רק לאחר השלמת הקידוחים - האסדה תעבור ולפעול ברישיונות של עופר נמרודי, נוחי דנקנר וצחי סולטן.

תגובות לכתבה(138):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 90.
    מיכלית מספר 6 יצאה כרגע ממגד 5 !!!!!!!!!! כל
    גולן 03/07/2011 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מיכלית מעל 44.000 ליטר !!!!!!!! תעשו את החישוב כמה חביות יוצאות ביום ואנחנו רק בשעה 13:00 . וכבר יצאו 6 מיכליות
    סגור
  • 89.
    המנתח של מודיעין
    עוזי 03/07/2011 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכן הירידות היו באשמת מודיעין{צחי סולטן} כי ההודעה לא תאמה עם הרשות לני" ע לכן הרשות הורידה את השערים כהבעת כעס על החברות. לכן חברת מודיעין והכשרה ינסו לתקן משהו אבל זה כבר ארוך ומתיש תודה והצלחה לכולם
    סגור
  • 88.
    לאנליסט אנרגייה
    אא 03/07/2011 03:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראה אני חייב להגיד משהו ...אני לא ממש בקי בכל התוצאות של נידרלנד בעצם ממש לא . כל מה שאני יודע זה מה ששמעתי ובין השאר שמעתי ממרני שנידרלנד העריכה שיש שם 4CTF בהסתברות של 65% ואני חושב שזה אחוז כ" כ גבוה שלא שמעתי אף פעם כאן בארץ מתוך שנה וחצי שאני מתעניין כזה אחוזי סיכויי מעולים . כמובן שום דבר לא וודאי גם לא 99% אבל זה נשמע כמו אחוזי סיכויי שפשוט כמעט כמו להגיד שכבר מצאו בכל מקרה להכשרה הרי כחצי ז" א 2CTF ז" א כבר צריכה להיות כמעט כמו רציו רק על זה תוסיף את הנפט שזה אומנם לא 30% אבל אחוז יפה מאוד ועוד סיכויי לא גדול במיוחד אבל סביר בייחס לחיפושי גז בעולם לעוד 12CTF ככה שלסיכום 1.2 מילארד זה ממש מעט בהתייחס לכל האמור כאן . שים לב שהנפט בלבד מביא אותנו ליותר ממה שהיא מתומחרת עכשיו ורק 2CTF שווים יותר משניי מילארד ס" ה לכל הפחות 3 מילארד דיסקאונט עצום אבל גם גלוב שווה בעיקר לפי תמחורה הנמוך אבל יש גם חסרונות ביבשה היו המון אכזבות עד היום ובים המון הצלחות . בכל מקרה בע" ה נקווה להצלחות בשנייהם ואני חושב ששניהם שוות השקעה בהצלחה לכולנו .
    סגור
  • 87.
    חידוש
    דרור 03/07/2011 00:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה שרוצה להיות בעל עניין חזק ברציו ? הפתעה.
    סגור
  • 86.
    הסתכלתי על המספרים היום
    רו-אה 02/07/2011 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובחנתי אותם לעומק, הירידות לא היו מוצדקות, והחברות מתומחרות מאוד נמוך בהשוואה אל הצפי (גם הנמוך) סהכ אני רואה הזדמנות טובה להרים סחורה ביום ראשון בבוקר וזה מה שאני אעשה.
    סגור
  • טען עוד
  • 85.
    לכל משקיעי הכשרה!!!! חשוב!!!
    אא 02/07/2011 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי איך יכול להיות יום חג וכאילו ירידות פשוט חתכו אותנו . אז שימו לב- מדובר כאן על יום חג באמת יום חג אבל סוף סוף מדובר גם על ברית ככה שכולם חוגגים חוץ מהנימול שהוא בעצם לא סתם לא חוגג הוא פשוט צווח צווח וממש בוכה בכי קורע לב התינוק זה אנחנו אבל כל החוגגים יודעים דבר אחד מה שנחתך עוד יחזור ויגדל ככה שאין למשקיעים מה לדאוג יום חג למרות הבכי ובסוף זה ישתלם!
    סגור
  • 84.
    לא ממליץ על קניה ומכירה כלל (ל"ת)
    התרגיל הצליח 02/07/2011 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    כמו ברציו,וישראמקו
    התרגיל הצליח 02/07/2011 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפאניקה נגמרה ביום חמישי והאופטימיות תגיע ביום א זה משחק של אנשי בורסה ראו הסטרוריה מה קרה ברציו וישראמקו יש להם תוכנית מגירה בעיניין הזה זה בסדר תיקון לדעתי נראה חד ביום א מדוע? אותם אנשים מרוויחים המון כסף בשורט ולאחר מכן מוכרים וקונים ללונג לטאא
    סגור
  • 82.
    שרה ומירה
    מיקי 500 02/07/2011 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש יותר 6.5TCF בודאות ובליויתן יש 21.5TCF בודאות של 85 אחוז
    סגור
  • אם את מגזימה לפחות היי אוביקטיבית במירה20 (ל"ת)
    מכוונת לרציו שקוף 02/07/2011 18:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    דנקנר, סולטן ונימרודי אם אתם גרמתם את הנזק
    עדי 02/07/2011 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של קריסת המניות שלכם אחרי הודעת הסקרים האוטימיים. נקווה שרשות ניירות ערך והמשטרה יחקרו מי קנה את הסחורה שנזרקה בזול ומה היה חלקם של הכתבים הכלכליים וקשריהם הכלכליים כמעסיקיהם, בהלעטת רגעי הפניקה כדי שהמשקיעים התמימים יזרקו את הסחורה, דעו כסף זה לא הכל בחיים לפעמים יושר והוגנות שווים יותר מכמה עשרות מליוני שקלים.
    סגור
  • 80.
    הירידות היו מוגזמות מאוד
    לירון האחד 02/07/2011 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה ממש אפקט העדר, המניות יחזרו לעליות נאות בקרוב מאוד, ומי שפנים יהנה מרווחים טובים.
    סגור
  • 79.
    קונה הכשרה
    תומי 02/07/2011 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום ראשון בכל שער שיהיה בפתיחה.
    סגור
  • 78.
    10 סיבות לכך שהירידות היו סתם פאניקה.
    אנאליסט רגוע. 02/07/2011 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1- בעלי עניין לא מכרו. אם הייתי בעל עניין ולא הייתי מרוצה מהתוצאות הייתי מעיף את כל הסחורה ישר בפתיחה. 2 - מי שנבהל מהכתבות בתקשורת זה הציבור - כי למשקיע רציני לוקח בדיוק 10 דקות לקרוא את הדוח ולהחליט - הכתבות יצאו באמצע היום , הרבה אחרי הפתיחה ומשקיע רציני לא צריך לחכות לכתבות. הכל כתוב בדוח שחור על גבי לבן. 3 - מחזורי מסחר - היו ביום חמישי שני " בומים" גדולים של 50 מיליון ש" ח , בום אחד בפתיחה ובום נוסף באמצע היום - אני מעריך שאלו אותם ידיים שקנו בפתיחה והפעילו סטופ לוס באמצע היום. ממש רואים את הסטופ לוס כי כל גל של ירידות התחיל אחרי דשדוש ופריצה של תמיכה כלפי מטה. מהרגע שמודיעין ירדה ל 5.5 התחילה התרסקות. 4 - הכשרת הישוב (לא הכשרה אנרגיה) ידרה רק ב-8 אחוז - עדות לכך שהספקולנטים בשטח כי משקיעי הכשרת הישוב לא ממש נבהלים אלו אנשים רציניים יותר ולא האינדיאנים של אחד העם. האינדיאנים משקיעים במניות התנודתיות יותר שבהם הסיכוי גבוה יותר לעליות רציניות. ולכן רואים שרוב הנפילות היו שם דוקא. 5 - חיזוק לטענה 4 - רואים שהמניות שנפלו חזק מאד היו דווקא הקטנות שלדיאלי , בונטן , GGR , פרימיום - הם חטפו הכי חזק - מדוע ? האם המשקיעים הרציניים של שרה ומירה היו משקיעים בקטנות האלו ? לא ולא .. זה ציבור של ספקולנטים שרצו לעשות רווח מהיר. מי שמעוניין להשקיע בשרה ומירה באמת, תוך המתנה לקידוחים, יעשה זאת באמצעות חשיפה ליהשים או לחברות רציניות כגון הכשרת הישוב , ולא במצעות חשיפה לחברות קיקיוניות .. מהיכרות אישית ונסיון אני יכול לציין שמשקיעים כאלה הם עדר ובנוסף לכל אני בטוח שכאשר יצאו המלצות האנאליסטים אנחנו לא נשמע בכלל על הקטנות , אלא דווקא נשמע על חשיפה להכשרת הישוב שהיא הדרך הכי סולידית להיחשף לשרה ומירה. 6 - עוד לא ראינו המלצות אנאליסטים - חכו חכו לשבוע הבא. אפילו גיל בשן לא נקב במחיר יעד .. אם אתה מלכלך על מניה לפחות תן מחיר יעד - זה לא קרה. 7 - 16 TCF - בסיכוי נמוך - צריך לומר יותר מזה ? 8 - הכתבה בביזפורטל השוותה את התוצאות ללויתן - למה לא השוו לתמר ? 9 - רציו עברה את אותו סיפור - נפלה 30 אחוז ממש רגע לפני הפרסום בתל אביב אבל לאחר שכבר היה פרסום בחול ע" י נובל. ראו 2.6.2010 10 - אני שואל שאלה פשוטה , 3 TCF ונפט זה לא טוב? זה מצויין.. אולי לא מצדיק עליות של 100 אחוז אבל גם לא ירידות כאלה בוודאי. ההסתברויות גבוהות יותר מתמר , יותר מלויתן , ובעצם הסתברות פי 3 מהממוצע בעולם. * לאור האמור לעיל אני חושב שהמכירה ביום חמישי היתה מעשה טיפשי , גם אני מכרתי חלק, אמנם ברווח , אבל בכל זאת מעשה טיפשי, הנובע מפאניקה מיותרת .. אבל מצד שני , חייבים להיות כנים ולהודות שמבחינה טכנית גרידא , המצב לא נראה טוב , בכלל, וזה מאד תלוי מה יקרה בשבוע הבא. * גילוי נאות , אני בלונג על מודיעין , הכשרת הישוב. לא ממליץ לקנות ולא למכור , ולא לבצע שום פעולה בקזינו אחד העם.
    סגור
  • בדיוק מה שאני חושב (ל"ת)
    רו-אה 02/07/2011 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מסכים (ל"ת)
    YAK 02/07/2011 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מסכים (ל"ת)
    טל 02/07/2011 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    באיזור רווי גז
    גל גל גל 02/07/2011 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסתברות גבוה לתגלית ,ואז תיראו טיסה מהיא .
    סגור
  • 76.
    באותו יום
    הודעה והנפקה 02/07/2011 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוסיפו חוסר וודעות בקשר לכמויות ,וקיבלתם קריסה .רציו נמוכה ,גל בפתח .הכדור בגל .
    סגור
  • 75.
    למה לא מזמינים את המוהל לקדוח (ל"ת)
    sabag 02/07/2011 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 74.
    מחר ירידות חזקות בעיקר במודיעין (ל"ת)
    מודיעין 02/07/2011 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    למשה ממן
    מירי 02/07/2011 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה על תגובתך הכנה אדיוקודס היתה אצלי בתיק בתחילת השנה ועשיתי עיה רווח 40% יצאתי ממנה בשער 2600 בערך ומאז הידרדרה אחכה ליום א והתייעץ איתך שוב ושוב תודה רבה לך!!!!
    סגור
  • 72.
    אך נפלתי אם שלושה נוכלים צריך להעמיד אותם לדי (ל"ת)
    רפי 02/07/2011 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מצער ששצתי כל כך הרכה כסף על מוהל
    מאוכזב 02/07/2011 14:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצליחו לחתוך לי את הכסף ולספר לי שזה חג....אני מקווה שאצליח למכור הסחורה במהלך הימים הקרובים לכאלה שלא עברו ברית מילה ומחפשים מוהל....
    סגור
  • 71.
    למשה ממן
    מירי 02/07/2011 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם לדעתך עדיין שווה כניסה לאודיוקודס מחר יום א אודה על תשובתך. שבת שלום
    סגור
  • למירי היקרה...לגבי אודיוקודס...
    משה ממן 02/07/2011 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשנתנתי איותות קניה היה בזמן אופטמלי למיצוי הרווח אחרי 30% והיא עוד תפתח בגאפ ביום ראשון תתחיל מעל ל- 5% כאשר יעד ראשון זה 6$ בוול ו- 2000 בתלאביב ואנחנו רחוקים 7% מהיעד ,במידה והשוק יהיה חיובי גם כאן וגם בוול ותעבור קוו התנגדות ב- 2000 יהיה כדאי ,בינתיים לא הייתי ממליץ ,לחכות עד שתעור את קוו ההתנגדות לקראת יעד שני וזה 2700 בינתיים זה הפך להיות מסוכן מי שבפנים כמוני יכול לנעול רווח או לחכות אם המנה תעבור קוו התנגדות .
    סגור
  • 70.
    רוב המגיבים סתם ילדים מגודלים ומשועממים,
    רומבה ישרמקו 02/07/2011 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש רק מניה אחת בתחום ששווה קניה חזקה ישרמקו,,בלי הרבה זיבולי מוח בשקט בשקב,,דניאל ושמשון בדרך להיות התגליות של העשור ,,חברים זה נרמז כבר כמה פעמים ,,,יש שם מילירדי חביות נפט,החברה האמריקאית שנכנסה לשותפות עם ישרמקו יודעים למה בחרו בישרמקו ,,תחשבו על זה.
    סגור
  • 69.
    אסדה למטרת נפט! (ל"ת)
    rubi 02/07/2011 08:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    חברים, לצערי מודיעין בדרך לשער 4 בזמן הקרוב (ל"ת)
    מודיעין 02/07/2011 03:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היזהרו מחגים ,מוהלים ושאר ממציאנים !!!
    חבר אמיתי 02/07/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשיש סיפורים ואי דיוקים בידי אינטרסנטים שקיבלו נירות מונופול והפכו אותם לכסף אמיתי ממימון של הציבור,הייתי מתרחק מקבוצת השרלטנים שיישדדו את הקןפה יוילכוה בייתה
    סגור
  • סליחה, התכוונתי 40 (ל"ת)
    מודיעין 02/07/2011 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    המשך לכן ביום ה היה תרגיל שך ניעור ידיים.....
    משה ממן 01/07/2011 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומימושים של חלק מהמשקיעים שנעלו רווח עצום ,אני מניח שהמניות יחזרו לעלות בקרוב מאוד .לפני שבועיים נתנתי איתות קניה על אודיוקודס ומג' יק ואמרתי טכנית ופונדמנטלית נראות מצוין ובאופסייד עצום כיום אני מורווח כ-30% והיד עוד נטויה וביום א חוזרות כבר בפער ארביטראז' מוול ב- 8% כל אחת , יש גם דניה ואלרוב נדלן ועוד מניות במעקב קמהדע וכן פייט ועוד .....
    סגור
  • 66.
    אני אסביר לכם איך נעשה החישוב 6.5 TCF ....
    משה ממן 01/07/2011 23:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני קראתי את הדוח המאיה והתעמקתי בחישובים ואיך נעשו ,העיקרון כאן ככל הכמות גדולה ההסתברות להימאותה קטנה וזה מאוד הגיוני ,אז בהסתברות של יותר מ- 90% יש 0,6 TCF ובהסתברות טובה של יותר מ- 50% יש 2.9 TCF ובהסתברות של 10% יש 16 TCF ההבדל נובע מצורת המבנה הג' יולוג' י ,עכשיו מה עושים מחברים את שלושת הכמויות חלקי 3 ,ומחברים אחוזי הסיכויים חלקי 3 יוצא לנו 6.5 TCF בהסתברות של 56% שזו תוצאה מעולה לכל הדיעות ןזה נקרא אומדן כלכלי להסתברות תוסיפו על זה ההסתברות להמצאות נפט והתוצאה חג למדינת ישראל ואזרחיה ,מה קרה ביום חמישי התמקדו באפשרות הביסט שזה 2.9 ולא הדגישו האפשרות ל- 16 TCF ולנפט ,הרי גם במצב הגרוע של 2.9 TCF זה עדיין טוב בתוספת הנפט אבל למדנו מהתגליות החרות שבקידוח האקספלורציה התוצאות דווקא נוטות לאחוזים הגבוהים .
    סגור
  • 65.
    הצעה מפתה
    גיל 01/07/2011 23:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מציע להם לקדוח אצל רחב מהתנך אצלה היו כבר סימני נפט כי אצל נועה מירה ושרה יבש לגמרי והמבין יבין
    סגור
  • 64.
    רציו שבוע הבא נוסקתתתתתתתתת שער 45 עד חמישי (ל"ת)
    גזזזזזזזזזזזזז נפטטט 01/07/2011 22:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עלו אליך גם פה וגם בגלובס.
    דיי דיי כבר 01/07/2011 23:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקנה רציו בשער 30. שם מקומה.
    סגור
  • משקיעי גז לא מפרגנים אחד לשני
    מחלת ישראלים? 02/07/2011 01:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל משקיע בתמר ולוויתן אינו מאחל הצלחה למשקיעי הכשרה ומודיעין וההפך ואלו כל המשקיעים מייחלים להפסקת ההספקה ממצרים והתצאה עליית מחיר חשמל ב-20 במקום לאחל הצלחה משקיעים רואים בהצלחת האחר הפסד למי מפריע שכולם יגלו גז וכולם ירוויחו נ.ב מי שחשב שהפסקת הגז המצרי תביא לו רווחים התבדה כל המדינה כולל משקיעי הגז ישלמו 20% יותר עבור החשמל ויוטל פיקוח על מחיר הגז אז מי מרוויח מחוסר פרגון
    סגור
  • 63.
    תוצאות נפלאות
    שרהלה ומירהלה 01/07/2011 22:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה להכנס ביום ראשון בשער סביר.
    סגור
  • 62.
    מחזק הכשרה אנרגיה
    רונן 01/07/2011 22:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום ראשון על הבוקר.
    סגור
  • 61.
    רציו היהלום שבכתר
    דוד ז. 01/07/2011 22:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב פרסום סקר גל ,כמות ענקית של גז ונפט
    סגור
  • 60.
    הטבע הבאה ספינת הדגל של ישראל ..... (ל"ת)
    רציו היהלום שבכתר 01/07/2011 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    ההצגה הגדולה היא ברציו שבוע הבא הזנוק (ל"ת)
    רציונלי 01/07/2011 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 58.
    עוד נתון שהוצנע ע"י ביזפורטל
    זיפו 01/07/2011 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקראו עוד פעם את הכתבה של ביזפורטל שריסקה את מניות מירה ושרה. התוצאות מראים על תגלית מינימלית של כ-3 tcf שזה כשלעצמו לא רע אך במקסימום הם מראים על תגלית של 12 tcf שקיבל אצלם כינוי ככרטיס לוטו. אין ספק שמטרת הכתבה הייתה לייצור בלבול ופחד אצל המשקיעים על מנת לאסוף סחורה בזול וכעת אחרי שהסל מלא יתחילו הכתבות החיוביות עם הדגש על האפשרות לקבל תגלית גדולה מתמר נפט באחוזים הטובים ביותר שהיה אי פעם בישראל. ואל תשכחו שכאשר תמר וליוויתן פרסמו את תוצאות הסקרים אף אחד לא התייחס ל-p שמשמעותי אחרי קידוח אקס
    סגור
  • 57.
    יאללה רציווו טיסה נעימהה את חייבת לעלותת חזקק (ל"ת)
    זוהר 01/07/2011 21:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    ליניב - מקווה שאתה יותר רגוע עכשיו - שבת שלום (ל"ת)
    אטקו בע" מ 01/07/2011 20:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה היה יניב אחר
    יניב 01/07/2011 22:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא כתבתי עדיין עד להודעה הנוכחית. חוץ מזה אני בכלל לא רגוע ואני לא בטוח שיהיו עליות ביום ראשון לפחות לא בפתיחה
    סגור
  • היה יניב שתקף אותי - מעניין שהיום לא (ל"ת)
    אטקו בע" מ 02/07/2011 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    אני באופן אישי ימשיך לקנות
    ל52 01/07/2011 20:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם במקרה שיש 2.9 שווי של המניה צריך להיות 5.6 לא מתמחרים בכלל את ים חדרה וגבריאלה ולזמן ארוך מודיעין ללונג ןתן עשרות אחוזים את סוף שנה
    סגור
  • 54.
    משקיעי מודיעין והכשרה קצת פרופורציה
    אילן 01/07/2011 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שאתמול הייתה שחיטה , מפתיע ללא ספק ואף מעורר תהיות אבל קצת הגיון אולי יכניס את המשקיעים לפרופורציות . נמרודי לא טיפש האיש לא יפרסם נתונים לא נכונים הרי זו תהיה התאבדות מבחינתו , החברה שהכינה את הסקר היא הטובה בעולם , מעניין שעל תגלית תמר וליווייתן לא דרשו את מה שדורשים מנמרודי לפחות לא התקשורת , חברים יש גז במירה ושרה והרבה , יש סיכוי שימצא שם גם 8 עד 10 TCF אז עזבו פאניקה ועלבונות , שבוע הבא הכל יחזור לקדמותו . שבת שלום
    סגור
  • 53.
    ביזפורטל הוביל את הציבור כשה לטבח
    זיפו 01/07/2011 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למכור בפניקה וללא סיבה. מי לעזאזל משלם לאסדת קידוח 150 מיליון דולר אם אין כלום. ברור שיש והרבה. עד דצמבר צפו לשערים דו ספרתיים במודיעין וזה הזמן לאסוף מניות בדיוק כמו שעשו המוסדיים שאספו את כל מה שמכר הציבור שהיה בפניקה. רבותי חד וחלק החברה שניתחה את התוצאות המליצה לקדוח ואם אין כדאיות כלכלית מי קודח במחיר כזה ? אם לא נולד לך בן אתה לא מזמין מוהל . נמרודי לא האיש הכי ישר בעולם אך במקרה זה צודק לחלוטין , והיום אנו גם יודעים מי הקודחת ומדובר בפירסט קלאס. צפו לתיקון של 10-15 אחוז במודיעין ביום א'.
    סגור
  • 52.
    אותו מגיב פירסם כאן 24 תגובות לפחות ,מריץ את
    לסקר 01/07/2011 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודיעין והכשרה , לא יעזור לך , יום א המשך ירידות , אל תעבוד על אנשים תמימים
    סגור
  • ח ח ח אידיאוט אתה רוצה לכפר בגלל שמכרת אז את
    55 01/07/2011 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתפלל שהיא תרד.אז זהו זה היא תעלה כ25אחוז או 30 ואתה תבכה.
    סגור
  • 51.
    גם אם הסקר יתן 2.4 CTF למשל
    אא 01/07/2011 20:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תשכח שאחרי הסקר היא היתה מתומחרת ב1.5 מיליארד ש" ח ככה שגם אם אז באופן המיידי צפה לאולי 50% . רק תאום ציפיות עפ" י דבריך שלך. אבל לגוף העניין אף אחד עוד לא יודע כמה יש אולי יותר אולי לא ואכן יש סיבות להאמין שיש בע" ה למה לא.
    סגור
  • 50.
    גלוב מחפשת 10 מליון חביות הכשרה כחצי מכ150
    אא 01/07/2011 20:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזה כ 70 מליון חביות נפט ועוד 2CTF בסיכוי ענק של 65% לרציו אחרי הסקר על 2.4CTF היה תימחור של 1.5 מילארד ש" ח ועוד סיכוי לא הכי גבוהה אבל סיכוי לא רע של 10% להמון המון המון גז שזה יותר מ5CTF נוספים אז אני לא אוהב את נימרודי לשון המעטה אבל יש סיכויי לא רע שיהיו עליות לא קטנות בכלל
    סגור
  • יש לי חדשות בשבילך אא כנס הסבר בפנים.
    אנאליסט אנרגיה 01/07/2011 21:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלוב מחפשת 10 מיליון חביות עם הסתברות של 30 % ולא 20%! ומאגר גז בנפח 1.5TCF שזה פחות או יותר מה שימצאו במירה ושרה גם יחד! עלות קידוח אקספלורציה ביבשה מבחני הפקה ל 3 קידוחי גלוב עולה עשירית מעלות הקידוח של הדודות(מירה ושרה)!!!עלות שינועצנרתוהפקה ביבשה הוא דרכמות יווניות לעומת הים!! שווי שוק של גלוב הוא 100M שקל ושל מודיען והכשרה הוא מיליארדים על קלמפאדי!! מפה תסיק איפה כדאי להשקיע
    סגור
  • המשך קצר
    אא 03/07/2011 03:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגע אני מחזיק בהכשרה ובגלוב ובהכשרה יותר
    סגור
  • מה יהיה?
    קובי 01/07/2011 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה דיעות כמה יועצים וכמה מחשבים למיניהם. כל אחד כאן מחשב ערך חברה כאילו הוא מינימום רואה חשבון של החברה וכל אחד כאן הולך לכיוון אחר לגמרי לפי האינטרס שלו. היום אני בפנים אז אני יגיד שהכשרה שווה הרבה ואם אני בחוץ אז אני יאמר ההיפך.. תפסיקו עם זה כבר כולכם מטעים וטועיםץ אתם בטח מכירים את המשפט בעל המאה הוא בעל הדיעה ואתם ממש לא כאלה.. אתם סה" כ בעלי דיעה בלי המאה ואם נמרודי או תשובה או כל טייקון אחר ירצה להרים את המניה שלו אז הוא כבעל המאה יעשה את ע" י טפטופים של הודעות (ראו נמרודי מה עשה להכשרה) שיתנו דלק למניה שלו. אז די כבר עם החישובים המטומטמים האלו והדיעה כי המניה תרד או תעלה. ג.נ. אני מחזיק הכשרה רציו אבנר ועוד כמה ומקווה שכולן יעלו אבל לא חורץ גורלות ולא מחווה דיעה..
    סגור
  • 49.
    יום ראשון עליות
    אלעד מביזפורטל 01/07/2011 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו כל אלו שמכרו יהשים בזול ביום חמישי מנסים להפחיד בטוקבקים.. חלשים תמיד יפסידו כסף. מי שקנה ביום חמישי ירוויח.. מי שמכר יצטער.. ככה כרישים לוקחים כסף לסרדינים.. עשו לכם תרגיל, והמניות, שנחתכו סתם, יחזרו למקום לו הן ראויות וזה הרבה יותר למעלה.. עכשיו תראו את הפמפומים באתרי הכלכלה עד לפתיחת המסחר ביום ראשון.. זה לא הסוף לדעתי..
    סגור
  • איזה מזל שמכרתי בחמישי (ל"ת)
    לסקר 03/07/2011 16:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    יאלללה הכשרררה!
    רועי 01/07/2011 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכפיל את עצמה התמחור שלה מאוד נמוך כרגע.
    סגור
  • 47.
    קונה בירידות עדר לאחר מכן ומרוויח בעליות ערך
    איש 01/07/2011 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם אתמול היו עדר, הפסד שלהם, חבל.
    סגור
  • 46.
    לכל האמיצים כאן - כולם כאן מאוד אמיצים וחזקים
    מודיעין 01/07/2011 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם כאן מאוד אמיצים וחזקים לפני יום ראשון. מה תעשו אם למשל מודיעין תפתח בירידה ותמשיך לרדת? רק תשובות רציניות בבקשה
    סגור
  • מודיעין תפתח בירידות
    אטקו בע" מ 01/07/2011 20:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי דעתי מודיעין וכל השותפות יפתחו בירידות לא משמעותיותואז יעלו לאט. תיזכרו שיום ראשון הוא יום חלש מטבעו. אני בניגוד למתלהבים פה לא כל כך שמח - המניות יהיו לא צפויות לחלוטין כאשר המוסדיים בפנים. אני חושב שדוקא המניות הקטנות יפתיעו. חוץ מזה מי שתעלה בגדול היא דוקא דלק קידוחים, פיתוח נועה מוסיף לה בעיקר. אני לא הייתי קונה בבוקר אלא מסתכל לאן השוק זורם. ורק אז משקיע כי עדיף להפסיד עליה של 5% ובלבד שלא יעשו עליי סיבוב.
    סגור
  • אז שיהיה מה שיהיה
    אא 01/07/2011 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אם כך יהיה אני מאמין שזו הזדמנות קנייה מדהימה [לפחות לטווח ארוך -לכסף שאתה צריך בזמן הקרוב לא בטוח אבל גם יתכן שכן אבל זה טיפה פחות ודאי מה שודאי שבטווח היותר רחוק היא תעלה ולטווח של עד הקידוח בכלל אין אפילו צל של ספק בכלל מי שיש לו ספק בזה בכלל לא מבין על מה הוא מדבר כי אז כולם יקפצו על המניות הללו אבל באמת גם לפני כן גם הכשרה וגם מודיעין צפוייות לפרסם כמה דברים מאוד משמעותיים שיש סיכויי גבוהה שיהיו עליות גם בשבועות הקרובים ממש .
    סגור
  • 45.
    מחזק הכשרה
    חזקי 01/07/2011 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי אתמול הכשרה בירידות ואני אחזק בראשון בתקווה למצוא שער טוב.
    סגור
  • 44.
    טיפש מי שמחר בראשון הכשרה פותחת35למעלה (ל"ת)
    עארע 01/07/2011 19:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    יש!!!ניצלנו הכסף שלנו הולך להכפיל
    ספיידרמן 01/07/2011 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את עצמו תוך חודשיים..ולמי שמכר בחמישי את השותפיות יצא טמבל...יום ראשון קונה עוד מהשותפיות בעיקר הכשרה,שלדיאלי הם פשוט טובות הרבה יותר ממודיעין
    סגור
  • 42.
    נידרלנד לא טועים ולכן יש סיכוי לפחות מ-2.9TCF
    פיפו 01/07/2011 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב-50% או יותר מ-2.9 ב-50% , צריך לשים לב לנתון הזה.
    סגור
  • תתבייש לך ! אתה מטעה את הציבור
    יגאל 01/07/2011 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור לגמרי שמכרת ביום ה בשיא הפניקה ויש לך אינטרס להוריד את המניות ע" מ להצטייד בסחורה חדשה. לעצם העניין הסיכוי לקבל פחות מ2.9 TCM הוא בדיוק כמו הסיכוי לקבל 10 TCM לכן ערך זה לא נכנס כערך קובע אלא ערך מממוצע משוכלל שנותן סיכוי של 54% למציאת 6.5 TCF האם לא היית משקיע בהגרלה בה הסיכוי לזכייה הנו 54% ? למרות שאתה מאוד מייחל לירידות נוספות כנראה החל מיום ראשון תקבל בעיקר עליות וטיסה מהירה וחדה לשערים ושיאים חדשים.
    סגור
  • יגאל- לך תבדוק מה זה P50 ואחרי זה נדבר (ל"ת)
    פיפו 01/07/2011 23:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סילוף עובדות
    בונדר 01/07/2011 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סילוף עובדות ונתונים. עדיף שלא תכתוב בכלל
    סגור
  • אתה טועה ומטעה
    מבין 01/07/2011 19:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל, תקרא את הדוח ותחזור שנית, זה כמו להגיד שבתמר היה סיכוי למצוא 6.5 (ככה הראו הנתונים הראשונים) ברמה של 35 אחוז ו65 אחוז למצוא 2.5, לפי הממצאים הסיכוי הטוב ביותר הוא למציאת 6.5, כמו כן הסיכוי של מציאת 3 כמו שרשמת הוא כמעט זהה לסיכוי למציאת 9... ואתה שוכח שיש בפנים הוא 150 מיליון חיבות נפט בהסתברות גבוהה יחסית לענף וגבוהה מלוויתן - 12 אחוז.
    סגור
  • 41.
    רציו - עוד שבועיים תוצאות גל!!!
    הרואה בכוכבים 01/07/2011 19:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גל הוא מאגר ענק יותר מלוויתן, ורציו מחזיקה 100% ממנו!!!! אם יודיעו שם רק על 2.4 TCF גז, רציו תכפיל את עצמה (כי זה מה שיש לה עכשיו בלוויתן). הערכה שלי שיש שם גז נפט בכמות ענקית והכל של רציו!!!!!!
    סגור
  • הרואה מחזיק גלוב בעיקר,אבנר,וישראמקו
    tt 01/07/2011 23:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פספסת
    סגור
  • הרואה מחזיק מניות גז אחרות.וביומד
    דלית. 01/07/2011 23:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצאת טמבל ומתחזה
    סגור
  • זו לא תגובה טיפוסית של הרואה.
    רמי 01/07/2011 22:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אופס... פספסת
    סגור
  • אה.. ועוד משהו עלוב נפש...
    הרואה בכוכבים האמיתי 01/07/2011 21:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרואה האגדי אין את רציו.
    סגור
  • אתה ליצן ומתחזה
    הרואה בכוכבים האמיתי 01/07/2011 21:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרואה בכוכבים האגדי לעולם לא ממליץ על מניה! ליצן עלוב ומתחזה
    סגור
  • 40.
    מגיב ל 6
    חיים ל 6 01/07/2011 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רווח כזה לא יהיה לך, תישכח מיזה, 20 אחוז היה לך, אז אתה טיפש מטופש.
    סגור
  • 39.
    מחזק הכשרה
    אא ר 01/07/2011 19:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 38.
    בכשרה, מודיעין, שלדיאלי צפי לעליות
    לירון ק 01/07/2011 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה כאן כשל שוק אם לא יהיו עליות.
    סגור
  • 37.
    זרח אופ 3
    דוד 01/07/2011 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קניתי זרח אופציה 3 בשער של 1 אגורה, מקווה להרוויח. אין בזאת כל המלצה לרכוש או למכור את הנייר הנדון!
    סגור
  • 36.
    בעוד 3 חודשים אז מה מרצים כסף לא גדל בחממות ו (ל"ת)
    משה 01/07/2011 19:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    שותפות שרה ומירה יעלו
    לירון 01/07/2011 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להיות תיקון למעלה, אני עצמי קניתי אתמול בשעה 15 ואני מודה על ההזדמנות שנפלה לי.
    סגור
  • 34.
    השווי של הכשרה יכפיל את עצמו - כנסו לבפנים
    מבין 01/07/2011 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כאן מה להיות גאוני הדור, הכשרה כרגע מתומחרת לפי מליארד שקל, התוצאות של הסקר נפלאות, גם המון גז בהסתברות מאוד גדולה וגם יהיה נפט, מציע לכם לא להאמין לאנליסטים שונים ובאמת ללא חוט שידרה כמו בשן שיש להם אינטרסים להוריד מניות, גם מפני שאין להם ידע אמיתי בנושא (ממש גאולוג היא ניהיה חולק על החברה מספר 1 בעולם, הוא אפילו לא האנליסט מספר 100 בארץ) וביעקר כי יש לו אינטרס, ראיתם את תוצאות הסקר תשמחו, הכשרה תוך שנה תיהיה שווה 6 מליארד, ובתקופה הקרובה 2 מליארד לפחות.
    סגור
  • להמבין בדיוק מה שאני חושב
    אא 03/07/2011 03:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולחיים או שטעית ו1.4 זה מה שרצית להגיד או שאתה מסתלבט או שאתה לגמרי לגמרי....לא בגלובוס
    סגור
  • רק השווי של הנפט הוא 14 מיליארד
    חיים 01/07/2011 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים פשוט זה עדר - לא מבינים כלום ושהיו ירידות לא רצו להפסיד את הרווחים אז מכרו ומכרו והירידות התעצמו ללא סיבה מוצדקת אני לא מכרתי ומאמין במניה - משער 70 ולא אמכור בשום פנים ואופן עד לפברואר - רק הנפט יעלה אותה ל14 מיליארד
    סגור
  • לא חיים אתה מבין...רואים זאת בהודעה שלך כמה (ל"ת)
    ציני 01/07/2011 23:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הכשרה לפי החישוב שלי שווה לפחות פי שלש מכעת (ל"ת)
    ייי 01/07/2011 19:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש צפי לעליות
    לירון ק 01/07/2011 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התוצאות טובות מאוד.
    סגור
  • 33.
    קונה הכשרה
    רן 01/07/2011 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום א על הבוקר, בהצלחה לכולם, המניה תעלה חזק בקרוב מאוד.
    סגור
  • 32.
    קדימה רציו למה יר' דת יום חמישי????
    אוסנת 01/07/2011 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיסה נעימה יום ראשוןןןןן
    סגור
  • 31.
    יאללה להחזיר לנו את הכסף ביום ראשון
    הראך 01/07/2011 19:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מניות הגז יום ראשון מטפסות למעלהה..רציו אבנר וכל הנבחרת!
    סגור
  • 30.
    כסף לא גדל על העצים וגם לא בחממות צריך לעבוד (ל"ת)
    דוד 01/07/2011 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    עליות חזקות במחזיקות
    תומר 01/07/2011 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הירידות היו טריגר מנוהל היטב על ידי התקשורת, חברת נדרלנד לא טועה. מקווה שאתם בפנים כי יהיה תיקון.
    סגור
  • 28.
    אייל העים אמרתה ל590 בדרך גם על הדלק אמרתה יר
    אבי 01/07/2011 19:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל אתה לא טועה פשוט יש גזלנים במדינה הם רוצים כסף כל לא רוצים לעבוד הם חושבים שכסף גדל על העצים
    סגור
  • 27.
    נתון שגוי ביותר האסדה קודחת לעומק של 9800 מטר
    שגיא 01/07/2011 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נא לתקןhttp://www.rigzone.com/data/rig_detail.asp?rig_id=513 לינק לנתון עומק קידוח 30000 פיט = 9800 מטר!!
    סגור
  • 26.
    אני קדחתי בגינה לא יצא דלק יש לי עוד מקום שלו
    אולגה 01/07/2011 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פו אן דלק יש גזלנים במדינה
    סגור
  • 25.
    יום א כל מגזר הגז ובפרט מודיעין יתקנו (ל"ת)
    ירון 01/07/2011 19:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    עוד בלוף של דנקנר ועופר...לא סתם לא פרסמו... (ל"ת)
    נפגעי הקרטלים 01/07/2011 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    סולטן אמר שמעניין אותו הנפט-מסביר את האסדה.
    יגאל 01/07/2011 18:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סולטן רץ למרחקים ארוכים.מתוך ידיעה כי גם במירה ושרה,גם בים חדרה ובוודאי בגבריאלה ,פוטנציאל הנפט רציני מאוד(כמויות אדירות),ggr מביאה את אחת האסדות הטובות ביותר לקידוחים עמוקים.שם המשחק במודיעין הוא הנפט!!!לגבי הגז במירה ושרה ,בילבולם וחוסר מיקצועיותם של עיתונאים מסוימים יתוקן השבוע ונראה כי גודל מאגר הגז בהן יכול להגיע לכ12tcf .!!!!מאגרי הגז במירה ושרה גדולים מתמר.!!!
    סגור
  • 22.
    אנליסט שלא מוכר ולא ידוע בעולם בשם בשן
    יורן 01/07/2011 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולק על החברה הכי גדולה בעולם - חברת נדלנד, תגידו זה רציני??.. מציע לכם לא למהר ולמכור אחרי שמועות וכל מני הזיות של אנליסטים בלי שם וללא הכשרה אמיתית בתחום, מה שכן תקשיביו לנדרלנד הם לא טועים אף פעם ותבדקו את זה.
    סגור
  • בדיוק מה שאני חושב (ל"ת)
    לירון ק 01/07/2011 19:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אהבתי
    תומר 01/07/2011 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בכל מילה
    סגור
  • 21.
    מודיעין מניה מתה לא לקנות
    מודיעין 01/07/2011 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיזהרו.
    סגור
  • 20.
    השחלה מארץ ההשחלות
    יודע אבל לא אומר 01/07/2011 18:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר לא אומר כלום.
    סגור
  • 19.
    אז נמתין...יש סבלנות ויש מודיעין....
    רובי 01/07/2011 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב עוד סקרים ים חדרה גבריאלה.....ותיקון לשחיטה של שרה ומירה.
    סגור
  • 18.
    איזה פתאים,
    יניב 01/07/2011 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכנסו הדגיגונים, ויצאו הכרישים. קנו בנעילה במחיר מבצע ועכשו ימכרו לכם. אח" כ יפתחו שורט על המניות ושוב פעם ירוויחו על הדגיגונים. תיזהרו רבותי, מלכודת הכרישים בכיכובו ובניצוחו של מר נמרודי המכובד והמהולל, שהזמין מוהל והמשקיעים קיבלו שוחט.
    סגור
  • 17.
    יום ראשון מודיעין טיסה כמו טיל
    חכם חלפון 01/07/2011 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל עובדים על אנשים, מורידים את המניה בכוח, יוצאת הודעה ומי שמכר אכל נקניק.
    סגור
  • 16.
    הכשרה במחיר מציאה
    בורסה מן 01/07/2011 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שיקנה ביום ראשון על הבוקר יעשה תשואה מאוד יפה. אין להתרגש מהירידות, יגיעו עליות חזקות יותר מהר ממה שאתם חושבים, ככה זה השוק.
    סגור
  • 15.
    חבורה של רמאים
    הוד 01/07/2011 18:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלפו היום את השפן מהכובע, כי ראו את הצניחות במניות ורצו לבצע תיקון כדי לברוח. האסדה במקרה הטוב תקדח בחודש מאי 2012. לא סתם אומרים חודש ינואר או אחרי. מנוולים כבר אמרנו. מעניין איך מניית GGR הגיבה לפירסום. מי יכול לבדוק?
    סגור
  • עולה בגדול (ל"ת)
    חיים 01/07/2011 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עולה בארהב
    רן 01/07/2011 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    4 אחוז לפי הבדיקה האחרונה.
    סגור
  • 14.
    מדובר על מיקצוענים
    שגיב 01/07/2011 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ללא ספק מדובר בדברים רציניים נימרודי לא משחק והאסדה אכן תגיע הוחכה נוספת לכל המטילים ספק יום ראשון המניות חוזרות לעצמם מי מהיתפטר בנמוך יאכל את עצמו
    סגור
  • 13.
    זה טוב או לא?יש סיכוי לקבל שער 185 ?
    אחד שאכל אותה בהכשרה 01/07/2011 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובשלדיאלי שער 185? ומודיעין שער 5.5??? חייב לחזור לקרן מופסד סה" כ 220 אלף ש" ח...נמרודי יא גנב יא נוכל אמן ותמות היום!
    סגור
  • 12.
    מזל שלא מכרת(ולצערי לא מימשתי)!!יום ראשון אלל
    טירון עם תשואה 01/07/2011 18:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה אכבר!!!!!!!!זינוק חד
    סגור
  • אתה סותר את עצמך:מזל שלא מכרת,ולצערך לא מימשת
    שי 02/07/2011 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחליט: מזל או לצערך?!
    סגור
  • 11.
    מודיעין והכשרה=חזרה למעלה
    חחחחח 01/07/2011 18:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרייירים מי שמכרו בהפסד..... בראשון שוב חוזרים למעלה ! מי שמימש ברווח,יכול לקנות בחזרה. המפסידים יקנו שוב לאחר שמנייה תעלה גבוהה תוך שבוע וחצי,לקראת פקיעת אופציה 7 של מודיעין
    סגור
  • 10.
    יאללה בלגן (ל"ת)
    Mookie 01/07/2011 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    הקבוצה של מניות הנפט והגז בפייסבוק!!!!!!!!!!!
    גבר 01/07/2011 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1500 משקיעים כבר שם. פשוט תרשמו בשורת חיפוש בפייסבוק מניות הנפט והגז
    סגור
  • 8.
    ישששששששששששש קדימה מודיעין (ל"ת)
    אבי 01/07/2011 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    נפט
    משה 01/07/2011 18:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לזכור רק זרח בקרוב מאות אחוזים
    סגור
  • 6.
    מודיעין מתקדמת והציבור בורח כמו משוגע
    אנליסט בכיר 01/07/2011 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו מניה מנצחת פראייר מי שמכר. הייתי כבר ברווח של 20% עליה לפני חמישי והפסדתי את הרווח אבל אני לא מתרגש אני רוצה רווח של מינימום 50% ולא רוצה להיות בחוץ שזה יקרה
    סגור
  • 5.
    ביום ראשון תיקון חד של מודיעין והכשרה
    צחי 01/07/2011 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזדמנות בלתי חוזרת להצטייד בזיל הזול לקראת דצמבר הקרוב...
    סגור
  • 4.
    תיקון אלים ביותר במודיעין ביום ראשון
    אנליסט בכיר 01/07/2011 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשורת הטעתה את המשקיעים ומי שמכר ביום חמישי הצטער ביום ראשון. בהצלחה לסובלניים. מודיעין שער 7.5 משקף את התוצאות זה עניין של זמן. אופצייה 7 הולכת להגיע בקרוב לשער 3 אל תטעו
    סגור
  • אף אחד לא הטעה את המשקיעים...תנוח (ל"ת)
    י 01/07/2011 19:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • P50
    בונדר 01/07/2011 20:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    P50 עד כה פירסמו לאחר הלוגים פתאום זה מופיע בכותרות של העיתונים.... מה שקובע זה הממוצע כמו בתמר וכך היה גם בלוויטן. שרה מירה = 6.5 TCF. ברכות
    סגור
  • בונדר תמשיך לשכנע את עצמך...ולוויתן כותבים עם
    י 01/07/2011 21:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ת' ולא ט' .
    סגור
  • תבדוק במאיה לפני שאתה מתנפל על בונדר.
    א. 02/07/2011 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הממצע הכלכלי הוא זה שקובע לפני קידוח. כנס לדיווחים של רציו. האלה אפילו לא פרסמו p10 p50 ו p90 רק את הממוצע הכלכלי.
    סגור
  • 3.
    על תאמינו לשום מילה , לצערי הדרך למטה
    שרה ומירה 01/07/2011 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עם היה תיקון זה הזדמנות להוציא את הכסף כי הדרך היא לכיוון אחד והוא למטה
    סגור
  • אכן הדרך למטה במירה ושרה אין מקום בארץ לפיתוח
    כסף שחור 01/07/2011 21:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של כל כך רבה מאגרי גז . התחרות בעולם הולכת וגוברת בעיניין מכירת גז.יש לנו את תמר וליויתן שמספיקים גם לתצרוכת של ישראל וגם ליצוא. מירה ושרה ישארו קבורים למטה לעוד הרבה שנים.
    סגור
  • אתה מדבר שטויות במיץ ההפך למדינה יש אינטרס
    אייל 02/07/2011 06:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי גדול לפתח את תמר, שרה ומירה בשביל התחרות. שלא יהיה מנופול בגז לקבוצת דלק ונובל
    סגור
  • נראה אותך מוציא הכסף! מי עוצר אותך? (ל"ת)
    משקיף 01/07/2011 21:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לדעתי אתה טועה ובגדול
    חיים 01/07/2011 21:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל תחשוב אם ימצאו נפט מה יקרה . עד כמה שאני מבין השווי רק עבור הנפט יהיה פי 14 מהשווי שלה היום .
    סגור
  • 2.
    מחכים עד דצמבר ומרוויחים (ל"ת)
    אטקו בע" מ 01/07/2011 18:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איך יספיקו לסיים בבלוק 12 ובנועה עד דצמבר????
    מאוכזב 01/07/2011 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הסקר בשרה ומירה לא ברור, המצב יותר מבלבל ומסוכן מלפני הסקר
    סגור
  • לא יספיקו! סתם שותלים תקוות במשקיעים מאוכזבים (ל"ת)
    בן 01/07/2011 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות