באופנהיימר צופים שנה תחרותית וקשה לרדויז'ן ומנמיכים את תחזית המכירות
כתגובה לאזהרה הרווח של {רדויז'ן} מאתמול, מוציאים היום (ה') בבית ההשקעות אופנהיימר סקירה וניתוח של פעילות החברה תוך הותרת ההמלצה על המנייה ב''.
אתמול הודיעה חברת רדויז'ן על אזהרה מכירות ורווח לרבעון השני של 2011 בנימוק עיקרי של חולשת מכירות החברה בארה"ב. טווח המכירות החדש ינוע בין 18-18.5 מיליון דולר לעומת צפי קודם של 22 מיליון דולר.
באופנהיימר מאמינים כי המהלך בו בחרה החברה ממעבר של מכירות OEM ל לחברה המספקת פתרון מלא ללקוחותיה בהפצה, נתקל בקשיים גדולים מהצפוי בזירה האמריקאית. בחברה מוסיפים שלמרות שמחיר מניית החברה
הפך לאטרקטיבי יותר, נראה כי הפגיעה של סיסקו תהיה מהותית מאוד בשנים 2011 ו-2012 ובכך מקטינה את כרית הביטחון ומקצרת את זמן ההיערכות שיש לחברה במודל החדש.
בבית ההשקעות מזכירים כי רדויז'ן תפרסם את התוצאות המלאות לרבעון ב-2 באוגוסט 2011. להערכתם רדויז'ן נתקלת בקשיים לפרוץ את השוק האמריקאי שנשלט ברובו על ידי שתי חברות ענק מתחרות (סיסקו ופוליקום). מהצד החיובי, מציינים שם את הצמיחה בשוק הוידאו בשיעור של 30% יחסית לרבעון המקביל אשתקד.
בעדכון תחזיות לשנת 2011, הנמיכו באופנהיימר את תחזית המכירות מ-95 מיליון דולר ל-81 מיליון דולר ואת תחזית ההפסד למנייה מ-0.25 דולר ל-0.72 דולר. לשנת 2012 הנמיכו את תחזית המכירות
מ-112 מיליון דולר ל-97 מיליון דולר ואת תחזית ההפסד למנייה מ-0.04 דולר ל-0.38 דולר למנייה.
מניית {רדויז'ן} איבדה כ-26% מתחילת השנה וכ-43% מהשיא האחרון בסוף חודש פברואר, זאת לאחר מהלך עלייה של 88% מהתחתית של חודש אוקטובר עד השיא של פברואר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה